Wat moet ik doen
maandag 7 december 2015 om 17:52
Hallo, ik mocht dit verhaal typen op de pagina van mijn vriendin. Omdat ik het zelf niet aan kreeg gemaakt, maar ik heb een probleem. Nouja voor mij voelt het als een probleem! Ik ken zinds 2 weken een jongen via een vriendin van me, we waren op de verjaardag van haar. Ik kende hem al, maar hij is heel erg highclass(hij doet heel hoog, en op school staat hij ook bekent als de 'boy') ik vond hem altijd wel knap maar niet dat ik hem kon bereiken(dacht ik) toen ik daar zat keek hij de heletijd. En ik als ik keek deed hij z'n haren goed, na een uur kwam hij maast me zitten. Alles was gezellig lekker geklets enzo, ik was moe dus ging op z'n schouder liggen. Om 3 uur ging ik naar huis, ik moest de volgende dag namelijk werken. De hele nacht zat hij te appen dat hij het zo gezellig vond en dat hij me miste! Ik stond berbaasd. Naar heel wat appen en doen hadden we afgesproken voor volgende week vrijdag. Ik was zo blij, tot op gisteren. Normaal appte hij uit zichzelf! Dus ik dacht van ' misschien wil hij dat ik app' (de vorige avond stuurde hij gewoon slaaplekker schatje) dus ik app hem met goedemorgen, waarop hij reageerd. Daarna zei ik succes met voetballen, dat negeerde hij. Savonds stuurde hij ook niks, ik kreeg een snapchat met daarin '2-0 gewonnen' dus ik stuurde gefeliciteerd.. Daarop zei hij ook niks. Hij had het namelijk wel gelezen, ik voelde me zo kut.
Vandaag appte ik 'hee ik weet niet goed hoe ik moet keepen want ik weet niet precies hoe ik het beste de bal moet pakken. Zodat de bal niet wegschiet' daarop reageerde hij ' hoi, met je handen.' Normaal reageerde hij heel uitgebreid, dus ik vroeg wat er was. Hij zei daarop'nee heb t druk' ik weet dus niet wat ik moet doen, maar vind m echt kei leuk. Nogsteeds.
Vandaag appte ik 'hee ik weet niet goed hoe ik moet keepen want ik weet niet precies hoe ik het beste de bal moet pakken. Zodat de bal niet wegschiet' daarop reageerde hij ' hoi, met je handen.' Normaal reageerde hij heel uitgebreid, dus ik vroeg wat er was. Hij zei daarop'nee heb t druk' ik weet dus niet wat ik moet doen, maar vind m echt kei leuk. Nogsteeds.
maandag 7 december 2015 om 18:07
maandag 7 december 2015 om 18:18
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 07 december 2015 @ 18:07:
God, wat ben ik blij dat ik geen 17 meer ben.
Verder geen tips, behalve dat ik je aanraad (volledig zonder effect vermoed ik) om je niet zo te richten op jongens/mannen. Leef gewoon je leven, geniet en dan komt het zeker goed met een leuke vriend. Maar deze onzekerheid is nergens voor nodig.Dankjewel
Ik ben altijd al onzeker geweest kan er niks aan doen haha
God, wat ben ik blij dat ik geen 17 meer ben.
Verder geen tips, behalve dat ik je aanraad (volledig zonder effect vermoed ik) om je niet zo te richten op jongens/mannen. Leef gewoon je leven, geniet en dan komt het zeker goed met een leuke vriend. Maar deze onzekerheid is nergens voor nodig.Dankjewel
maandag 7 december 2015 om 18:39
Haha, ik ben ook blij dat ik geen 17 meer ben, al moet ik zeggen dat ik toen eigenlijk niet serieus met jongens bezig was laat staan een vriendje, ik had het veel te druk met mijn vriendinnen en gewoon wat sjansen tijdens het uitgaan.
@kim, als ik je bericht lees dan geef je deze jongen wel heel veel credit!
" hij is highclass' "hij staat bekend als de boy" "misschien wil hij dat ik" etc etc
Hij is gewoon een jongen van vlees en bloed en niets beter of minder dan jij.
Als hij inderdaad populair is dan zal hij gewend zijn dat meiden hem veel appen en dergelijke overigens dus hem te veel achter de kont aan appen zal niets nieuws voor hem zijn.
Overigens hem smsen met advies over keepen is ook wel wat doorzichtig
@kim, als ik je bericht lees dan geef je deze jongen wel heel veel credit!
" hij is highclass' "hij staat bekend als de boy" "misschien wil hij dat ik" etc etc
Hij is gewoon een jongen van vlees en bloed en niets beter of minder dan jij.
Als hij inderdaad populair is dan zal hij gewend zijn dat meiden hem veel appen en dergelijke overigens dus hem te veel achter de kont aan appen zal niets nieuws voor hem zijn.
Overigens hem smsen met advies over keepen is ook wel wat doorzichtig