Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Hats
Nou Hats, herhalend verhaal hè in je familie? Sterkte meis
Je bent zelf een theepot
Sterkte hatsetats
quote:Star schreef op 08 december 2015 @ 18:14:

Fiets wat sneu voor zoon. Is hij al wat bedaard?Dank je, ja hij is bedaard, heeft lekker gegeten en is nu gaan sporten. Hij is meestal best een nuchter joch, komt wel goed.
quote:fietsie schreef op 08 december 2015 @ 18:44:

[...]

Dank je, ja hij is bedaard, heeft lekker gegeten en is nu gaan sporten. Hij is meestal best een nuchter joch, komt wel goed.Gelukkig! Nu moeders nog
wat erg Hats
Sterkte Hats!

Ik ben nu halverwege de eerste aflevering van Luther maar ik merk dat het mijn aandacht niet vast kan houden.
quote:Aemateur schreef op 08 december 2015 @ 19:00:

Sterkte Hats!

Ik ben nu halverwege de eerste aflevering van Luther maar ik merk dat het mijn aandacht niet vast kan houden.Fortitude!
quote:Star schreef op 08 december 2015 @ 19:03:

[...]

Fortitude!Is die spannend? Hij staat nog op mijn lijstje.
Aemateur: the unforgotten is ook mooi.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 december 2015 @ 19:09:

[...]

Is die spannend? Hij staat nog op mijn lijstje.Ik vond 'm briljant. Goede acteurs ook.
quote:Star schreef op 08 december 2015 @ 19:10:

[...]

Ik vond 'm briljant. Goede acteurs ook.Dan ga ik hem binnenkort lekker binge kijken. Lijkt me wel iets voor de kerstvakantie.
quote:Star schreef op 08 december 2015 @ 18:19:

[...]

Jong toch? En al zoveel verloren aan die kloteziekte in jouw familie.

Ja nog geen 30. Erfelijkheidsdingetje. De mensen uit die familie worden niet oud.

Thnx voor alle sterktes Het is geen 'nieuw' nieuws. Dat het zou gaan komen weten we al een jaar 10 / 15. Vorig jaar kwam het al dichtbij, deze zomer kwam het nog dichterbij en nu zijn er bar weinig kansjes op een mogelijkheid meer over.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Wat naar voor iemand die zo jong is om te weten dat hij/zij niet oud zal worden.
Er is een netflixtopic 😐
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 december 2015 @ 19:23:

Wat naar voor iemand die zo jong is om te weten dat hij/zij niet oud zal worden.Ja. Hij weet het ook al veel langer natuurlijk. Maar ja, wat is niet oud? De meeste mensen in die familie halen de 50 / 60. Zijn oma niet, die werd net 30. Zijn moeder (mijn zus) halverwege de 50, mijn broer 38.
quote:yasmijn schreef op 08 december 2015 @ 19:29:

Er is een netflixtopic 😐Ja, en eettopics en voor seks is er zelfs een hele pijler.

Er is een netflixtopic 😐

Ik heb geen netflix

Ben nu Happy Valley aan het kijken, die vind ik leuk

Er is een netflixtopic 😐Is goed Noes.
quote:hatsetats schreef op 08 december 2015 @ 19:30:

[...]

Ja. Hij weet het ook al veel langer natuurlijk. Maar ja, wat is niet oud? De meeste mensen in die familie halen de 50 / 60. Zijn oma niet, die werd net 30. Zijn moeder (mijn zus) halverwege de 50, mijn broer 38.Jee Hats, dat is allemaal wel erg jong. Hangt dat zwaard van Damocles ook boven jouw hoofd?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 december 2015 @ 19:32:

[...]

Jee Hats, dat is allemaal wel erg jong. Hangt dat zwaard van Damocles ook boven jouw hoofd?Nope. Gelukkig niet. Zus en broer hadden andere moeder.
quote:hatsetats schreef op 08 december 2015 @ 19:36:

[...]

Nope. Gelukkig niet. Zus en broer hadden andere moeder.Dat is echt geluk. Wel naar dat jullie allemaal zo vroeg je geliefden moeten verliezen.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 december 2015 @ 19:38:

[...]

Dat is echt geluk. Wel naar dat jullie allemaal zo vroeg je geliefden moeten verliezen.Yep en yep.
quote:hatsetats schreef op 08 december 2015 @ 18:09:

[...]

Net ff gebeld met iemand waar ik heel veel van hou en die hartstikke dood gaat. Is het niet dit jaar dan wel volgend jaar.Heel veel sterkte!
LOEP ME MAAR aub.
Bah Hatsetats, wat naar. Veel sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven