Gestopt met de pil in februari,spannend! Deel 2!

20-05-2008 20:56 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer dames!!! Lipa, ik durf het bijna niet te vragen.... Wil jij een opzet maken voor het schema? Dat kun jij zo goed . Beloof ik dat ik hem weer braaf bij zal houden .

Atheena 15 mrt. 27 okt. Boepie 21 nov. Claudiajoy Cuore Drew20-23 nov. Estherz 31 mrt.26 nov.23 nov. Fennah 03 feb.jongenLente7 dec. Lieselotje3 dec. Lipa26 15 feb.11 nov. meisje/trouwen 17 nov.Marmira2 dec. Nikiet 07 jan. jongenSchrijvertje 22 apr.24 okt. Vliet11 nov. Zina72 23 mrt.
Fennah sterkte vannacht, hopelijk kun je een beetje lekker (door)slapen! Wel luxe hoor dat ze laptops hebben in het ziekenhuis, en gezellig voor ons.
Nou hier de zere tieten-parade weer....

Leuk zo morgen met paardrijden, getver, ik zou het er bijna om afzeggen. Of moet ze met huishoudfolie helemaal vast-tapen... ook een idee.

Hoest met Lieselotje nou?

En Fennah, ideaal zeg, hopelijk mag je de laptop nog een weekje! En anders kun je er misschien eentje lenen? Neem aan dat je de code van de wifi dan wel mag hebben.

Als je nou echt nog een paar weken in het ziekenhuis ligt ga ik je wat leuks opsturen hoor!
Oh Marmira, ik zie dat wij zo'n beetje dezelfde NOD hebben. De 12e is voor mij 28 dagen, en de 15 verwacht ik zelf mn NOD.

Jij nog leuke klachten? Ik heb het oude vertrouwde 'rijtje' weer van moe, licht misselijk soms, beetje grieperig gevoel en zere boobs.

Temp was vanmorgen 37,2 na een hele onrustige nacht.

Dat is wel hoger dan de 37 die ik normaal heb, maar ik ben echt beetje ziekig, zielig enzo.

Ik ga eens heel erg het huis opruimen, daar ben ik gister niet aan toe gekomen
Sjaggie bui is over hier. Tieten nog steeds mege. En afscheiding blijft minimaal bruin, ook een pukkel op mijn kin. Dus ja... het zal er vandaag of morgen wel aankomen. Zit vandaag op dag 24 en het zet dus nog niet door. Als het nou morgen ofzo is zit ik op 25 dagen. Dat is op zich voor mij eigenlijk wel een prima cyclus.

Ik hoop alleen niet dat ik dan zondag met buikpijn op het paard moet......

Lente: ik hoop dat het voor jou raak is hoor!!! Voor allemaal natuurlijk. Maar jij hebt wat mij betreft voorrang en daarna ik Voor ons is het anders echt voorbij............. voorbij voorbij..... en je gelooft dit nooit: Paul de leeuw met Voorbij wordt nu op de radio gedraaid ..... Hnmmmmmm.. tis dat ik niet bijgelovig ben.

Fennah: je klinkt nog steeds positief! Goed zo....

Ik ben weg dit weekend, dus ik spreek/schrijf jullie maandag weer.

Fijn weekend meisjes

xx
he lieve Fennah, goed hoor zo'n laptopje op het bed, goed verstoppen zodat niemand het doorheeft Al lijk je er weinig tijd voor te hebben met vijf keer per dag bezoek. Wel lekker, heb je even iets anders aan je hoofd. En wat voor drankjes krijg je eigenlijk, is het een beetje te drinken? Je klinkt weer kranig trouwens ondanks die nachten die je vooral boven de wc doorbrengt.. Hoop dat je snel wel een beetje nachtrust krijgt, kunnen ze je daar niks voor geven? Maar als je er nog weken ligt, heb je recht op bergen post (ook van ons...)

Ach wat een gezeur van die mensen zeg Lieselotje. Who cares hoe oud je bent toch, als jij jezelf maar niet te oud voelt. Vind het echt gezeur, zie zoveel mensen die zich op hun 30e al gedragen alsof ze 50 zijn dus daar hoeft het niet van af te hangen. Bovendien worden we tegenwoordig zo oud, dat het toch ook niet zoveel meer uitmaakt. Vind het pas een beetje zielig als je als man op je 50e aan een tweede leg begint, dat zie je veel vaker. En daar hoor je niemand over. Maar ik praat ook uit eigenbelang, zou het heel fijn vinden als we meer dan 1 kind konden krijgen en na deze zwangerschap heb ik ook geen zeeen van tijd meer. We'll see, je hebt het sowieso niet in de hand helaas. Dus scheld maar lekker op ons, lucht lekker op

He Drew, hoop dat je snel geluk hebt, en dat je lichaam een keer wat voorspelbaarder wordt. Geduld is een schone zaak, maar kan me voorstellen dat je het soms echt helemaal zat bent.
Hey meiden,

Zo positief als ik gisteren was, zo down ben ik vandaag. Heb gisteren de ergste nacht in jaren gehad. Heb van 23.00 tot 07.00 uur op de wc gezeten en lag ik net ff in bed, kreeg ik meteen weer enorme krampen. Ontstekingen zijn weer door de prednison 'doorgebroken'. Had ook flinke koorts, dus toch maar dokter langs laten komen. Krijg ik een paracetamol!? Hoe stom denken ze dat ik ben, met zulk soort zoethoudertjes krijg je die zware klachten toch niet weg. Toen ik vanmorgen de arts sprak heb ik er dan ook op gestaan dat ik weer normaal brood wil eten. Ik word strontziek van die astronautenvoeding. Gelukkig gaf ze me na lang wachten gelijk en heb ik net een boterham op. Ik ken mijn lichaam onderhand door en door en stond afgelopen zaterdag nog een visje te eten op de markt! En nu word ik alleen maar zieker, dat is dan een simpele conclusie die je daaruit kan trekken. Met het infuus zit het ook al niet mee. Het infuus op mijn hand liep niet meer, omdat de huid ontstoken was. Dus vanmiddag paar keer geprikt en heb weer een nieuwe. Hopelijk snel over op orale medicatie. Bleh, lijkt wel alsof je alleen maar zieker wordt als je hier eenmaal ligt.

Maar goed, ff leukere dingen hoor.

Lente, grappig dat berichtje over die folie, als dat de pijnlijke boepies in toom houdt ;) Kan me voorstellen dat dat pijnlijk is. Toen ik paardreed was ik nog een toos tietloos, maar het klinkt al pijnlijk.

Oh, krijg weer een infuus. Probeer snel weer te reageren!
37 weken zwanger!
Jemig Fennah, wat een rotverhaal voor je!

Moet wel zeggen dat ik bij mijn keizersnee dus ook paracetamol kreeg als vervanger van de ruggeprik... schijnt toch een goede pijnstiller te zijn maar eh... wie gaat er 2 dagen na een openbuik operatie op 6 paracetamolletjes zelf uit bed om 10 minuten naar je baby te strompelen ( na een bloedverlies van 2,5 liter etc etc)

Kan me voorstellen dat je pissig bent, ik was dat ook.

Maar goed, daar ben je ook niet mee geholpen natuurlijk...

Je moet inderdaad goed naar jezelf en je lichaam luisteren! Dat is heel erg belangrijk! Goed van je dat je brood hebt gegeten. Als jelichaam daar trek in heeft mag je daar best wel eens op vertrouwen. Ik moet racen! Om 5 uur moet ik C ophalen.. ben bietje laat
Jeetje Fennah wat een rotverhalen...

Ik hoop echt dat je snel op zal knappen en dat je weer wat vast voedsel mag eten. Een een paracetamol zal niet veel doen denk ik. Wat zal jij je rot en eenzaam voelen op zo'n nacht.

Heb je wel een beetje aanspraak op de zaal? Of liggen er geen leuke mensen?

Sterkte hoor.
Meisjes, ik ben zo verdrietig. Ik heb vanochtend ons katertje dood in de berm gevonden. Ik was zo gek met hem. Ik heb het hele verhaal onder overig in een topic gezet. Ik krabbelde er net weer een btje bovenop en nu dit. Was zo aan mijn mannetje gehecht en hij gaf me zoveel liefde en troost in deze moeilijke tijd. En nu is het leeg in huis, oorverdovend stil. Ik ben er kapot van.
Och arm beestje... wat ontzettend zielig. En wat erg voor jullie Boepie... Hopelijk is hij nu in de poezenhemel en heeft hij geen pijn gehad...

Dat hopen wij ook Lente, dat jij geen pijn heeft gehad en dat plekje in de hemel heeft hij dubbel en dwars verdiend. Wat een prachtig plaatje .
quote:Fennah schreef op 09 oktober 2008 @ 20:37:

Aruba, bedankt voor je knuffel! Hoe ist met jou??Goed. Mijn nieuwe werk ik echt heel erg leuk. En heel heel super fijn: Het chromosoomonderzoek is positief teruggekomen. De kijkoperatie is achter de rug en daar is niets vervelends uitgekomen. We mogen dus weer en hopelijk gaat het deze keer lukken en blijft het bij 2 keer pech! 24 okt. ongeveer mijn eerste nod sinds tijden duimen jullie mee? Ik duim ook voor alle nodders hier en Fennah heel heel veel beterschap voor jou. Echt rot allemaal zeg.
Heb je topic gelezen Boepie.... Vind het een mooi en lief plaatje van Lente.
Boepie wat een afschuwelijk nieuws! Ik moet er niet aan denken. Met tranen in m'n ogen heb ik je topic gelezen.

En dat jou dat nou moet overkomen, helemaal in deze toch al moeilijke tijd. Dikke knuffel

Aruba wat een goed nieuws voor jullie. Ik gun het je echt dat je snel en blijvend (40 weken bedoel ik dus) zwanger wordt!
Voor Fennah en Boepie!
gheghe, ja sorry moest toch wel even lachen toen Atheena zei: ik hoop dat je blijvend zwanger wordt!

Maar ik denk dat we wel begrijpen wat je bedoelt.

Ik hoop het ook voor je Aruba. Spannende tijd zo weer eens je eerste NOD! Het wordt wel weer eens tijd voor iets zwangers hier dus heeel veeeeel succes!!

En omdat de aankomende NOD'ers voor een zomerbaby gaan even een leuk plaatje

Ach lieve Boepie, wat verschrikkelijk zeg! Hoe oud was jullie kat? Bah, ben enorm gek op dieren en weet dat je er enorm veel steun en liefde van krijgt. Dat dit nou net moest gebeuren, terwijl je langzaam aan het opkrabbelen was. Ga zometeen proberen je topic te lezen, maar ben een zacht eitje dus moet even kijken of dit lukt zonder tranen, lig met 3 anderen op een kamer. Heel veel sterkte meis!

Lente, erg mooi plaatje zeg...

Maarre paracetamol i.p.v. een ruggenprik of na de keizersnede? Lijkt me namelijk toch wel onmenselijk om zo'n operatie te moeten ondergaan op een paracetamol. Dus ga er vanuit dat ik het verkeerd gelezen heb. Heb je je meis nog op tijd kunnen ophalen? Was inderdaad wel een beetje krap zag ik aan de tijd ;)

Aruba, vind het zo lief dat hier af en toe wat schrijft. En fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt bij je nieuwe baan! Nog beter nieuws is dat jullie er weer voor mogen gaan, dus ga zeker voor je duimen hoor. Hou je ons op de hoogte?

Hier gaat het al een stuk beter. Voel me al zoveel energieker sinds ik weer mag eten, dus mijn eigenwijsheid was niet zinloos dit keer. Vannacht maar 2 keer naar de wc hoeven gaan i.p.v. de gemiddelde 6 keer per nacht en vandaag ook pas 2 keer i.p.v. 20! Dus het gaat de goede kant op. Nog wel buikpijn 's nachts en bloedverlies, maar hier moeten de medicijnen voor zorgen. Ben in ieder geval al enorm opgelucht dat ik weer mag eten, dat doe een mens goed zeg.

Mijn buik is alweer een stuk groter gegroeid, buik piept opeens onder de meeste shirtjes uit haha. Ook kan ik voelen hoe hij ligt in mijn buik en schopt hij flink. Wat ben ik opgelucht als ik over een paar maanden een gezonde baby in mijn armen heb.

Hoe is het verder met de zwangeren en de NOD'ers??
37 weken zwanger!
hoi meiden,

ff korte reactie. Ben vandaag ongesteld worden; helaas. cyclus van 31 dagen dit keer.

heb verder sinds donderdag een lichte hersenschudding (mag eigenlijk niet achter pc....) dus ben komende dagen ff offline...

succes voor de volgende nodders....
Wat naar Vliet, zowel van je OD als je hersenschudding. Beterschap meis.

Wat fijn dat het iets beter met je gaat. Goed dat je naar je eigen gevoel hebt geluisterd. Otje was pas anderhalf, maar het was alsof ik hem mijn hele leven al kende. We kregen inderdaad zoveel liefde en steun van dat kereltje, zeker nu had ik hem zo nodig. Hij beurde ons echt op nu we zoveel verdriet hadden om onze miskraam en de vermissing van onze andere poes.
Sorry voor de verwarring dames, Ram6 is de nick van mijn man.

Liefs Boepie
up
Wat is het stil hier.

Fennah fijn dat het eten zo'n positief effect heeft!

Hoe was afgelopen nacht?

Ik heb plopjes gevoeld! En ook m'n vriend kon voelen dat er gister avond veel activiteit was in m'n buik. Heel bijzonder!

Vorige weekend een buikfoto genomen, die ga ik eens proberen te plaatsen op hyves...
Boepie: wat zielig van je kat! Kan me voorstellen dat je daar erg verdrietig van bent. Nu is het tijd voor weer wat leuks in je leven meid!!!

Fennah: fijn om te horen dat je je wat beter voelt!!! Weet je al wanneer je weer naar huis mag of moet je echt voorlopig nog blijven?

Atheena: wat leuks is dat toch he?! Dat geploeter in je buik. Ik zat de hele dag met mijn hand op mijn buik. Zwanger zijn is zo leuk ( mits je je goed voelt natuurlijk).

Lente: ik kan niet meer op mijn kont zitten...... doet zeer

Paardrijden was superleuk. Prachtig weer om in het bos te rijden, dus echt genoten. Helaas alleen gestapt. Er waren er twee in de groep die niet durfde te draven of galopperen. Dat was wel een tegenvaller, maar goed: volgende keer hebben we wel aangegeven dat we wat meer willen, dus is het aan de andere of ze dan meegaan of niet.

Zondag overigens pas echt ongesteld geworden. Vanaf woensdag had ik al bruine afscheiding maar zondag pas echt bloed. Dus ik ga uit van zondag, dus mijn cyclus is dan 26 dagen en daar kan ik prima mee leven.

Mijn nieuwe NOD is dan dus 7 november, de verjaardag van mijn vriend. Dus ik ga mijn best doen voor een prachtig kado
Vliet ook ongesteld geworden dus..... En een hersenschudding? Meid, wat is er gebeurd dan?
Hahaha kont zeer van alleen maar stappen? gheghe, leuk he! En mensen maar zeggen als ik zeg; ja ik ga weer eens wat aan sport doen en weer eens iets heel anders, paardrijden. Buuu, dan is het het paard wat aan het sporten is. ( volgens mij val ik in herhaling en heb ik dit al eens gezegd hier...) Na goed, das ouderdom haha

Cyclus van 26 dagen is inderdaad hartstikke goed volgens mij.

Ik moet opbiechten dat ik de laatste paar weken toch weer stiekum s'avonds aan het roken was. Mn vriend was weer begonnen en ik heb beetje meegedaan. Gister toch weer even serieus gesprek aangegaan over; willen we nu echt wel een tweede of niet want dan moeten we onze levensstijl echt gaan aanpassen. En hij wil er toch nog wel voor gaan ( maar het is prima als het niet lukt) Dus nu gaan de stinkstokken weer uit huis. Ik heb gelukkig nooit zo'n probleem met niet-roken. Maar het is nu toch wel weer heel duidelijk dat als je er weer 1 opsteekt, dat het er dus gewoon langzaam weer insluipt.

Hij heeft er wat meer moeite mee en stopt binnen 2 weken. Hij rookt iets van 3 sigaretten per dag dus geen onoverkomelijk drama... maar goed, ook zaad wordt minder van kwaliteit! En das wel mooi de helft van het werk

Zo, volgend weekend vrienden op visite, gezellig! Dus deze hele week om het huis weer aan kant te krijgen. Moet lukken, een week...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven