uitgerekend augustus 2016

27-11-2015 22:44 2055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die tussen 1 -14 augustus zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo

TABEL VOL

cyn teagirl
Live, Love, Laugh
Dames wat lees ik nou???? Gatsie!!! cyn en tea ik kan me heel goed voorstellen dat dit erg stressvol is, maar zoals meerdere dames hier al zeggen, probeer rustig te blijven hoe moeilijk dat ook is! Stress is namelijk heel slecht voor je kindje!

evelineh hoe is het nu met jou dan? Jij had ook een bloeding gehad las ik?

Hier ook weinig klachten, zelfs geen gevoelige borsten! Ik denk juist dat je je daar absoluut niet op moet focussen! Het is nog et begin stadium en ik denk dat het nog te vroeg is voor allerlei symptomen, die komen vanzelf, echt waar!
Live, Love, Laugh
Wow wat wordt er veel geschreven, wat leuk! Ik ga mijn best doen om op zo veel mogelijk te reageren.

Cyn, Teagirl en Eveline wat vervelend die bloedingen en de onzekerheid die ze met zich mee brengen. Veel sterkte, wacht het rustig af en probeer er niet te veel over na te denken (als dat kan!).

Facebook lijkt me leuk tzt! Leuk om dan wat gezichten bij de namen te kunnen koppelen

Noord, gefeliciteerd met je test! Haha denk je echt dat je een jongen krijgt? Ik zou het nu echt niet kunnen zeggen!

Uitgerekende datums zullen inderdaad nog wel wat schuiven waarschijnlijk! Als mijne een dagje eerder wordt zou ik dat wel leuk vinden want dat is wel een speciale datum voor ons.

Ana, fijn dat je ons er zo over wilt vertellen. En spannend dat je je toch al hebt aangemeld! Gewoon doen wat goed voelt.

Ukkie! Gaat het alweer met je vinger?

WB eten, ik doe heel erg mijn best om niet meer te eten alleen maar omdat ik zwanger ben. Voordat ik zwanger raakte was ik juist bezig af te vallen ivm licht overgewicht. Dat heb ik nog steeds dus ik hoop zo min mogelijk aan te komen de komende 35 weken. Als het even kan maar 7 kilo maar ik weet niet of dat haalbaar is.

Spullen kopen wil ik zeker pas na 12 weken doen of misschien nog wel later. Ik ben toch bang dat het mis gaat en dan zitten we met al die spulllen :s We moeten vanaf binnenkort ook heel erg op de centen gaan zitten dus ik hoop heel veel van familie te kunnen overnemen en ook veel 2e hands te kunnen kopen..

Kwaaltjes, mijn voornaamste kwaaltje is dat ik echt uitgeput ben. Ik kom op dit moment eigenlijk met moeite mijn werkdag door en heb het s'avonds zo tussen 8 en 9 echt gehad. Gister viel ik ongeveer de hele dag bijna in slaap op mijn werk maar toen ik thuis kwam had ik oppeens nog 2 uurtjes heel veel energie . Voor de rest heb ik weinig tot geen last van misselijkheid, al had ik gister nergens echt trek in. Ik heb wél hele gevoelige borsten. Ze doen al pijn als ik de trap op en af loop. Gister stootte mijn man met zijn elleboog tegen mijn borst aan AUW!

Gisteravond is de mevrouw van moeders voor moeders langs geweest. Ze heeft de flessen gebracht en alles netjes uitgelegd dus vanaf gisteravond giet ik al mijn plas in flessen Ik kreeg nog een lief cadeautje ook
Cyn je gaat dus vandaag bloedprikken en dan vrijdag nog eens??

Laten we duimen dat het goed is. Probeer kalm te blijven..

Ik krijg vrijdag wel een echo.. Ze zeiden idd dat het nog heel pril is maar als ik al een miskraam heb gehad kunnen ze dat wel zien..

Moest er niet al teveel van verwachten maar dat doe ik ook niet..

Bloedverlies is nooit fijn. Maar onzekerheid maakt het nog meer killing. Ik ga duimen Cyn. Ik heb ook veel gelezen over meiden die bloedverlies hadden en dat het toch goed zat! Dus niet alleen op de negatieve verhalen letten!

het bloedverlies vind ik momenteel het minste zorgelijk bij mij; dat is eigenlijk eenmaal geweest zondag tijdens de seks en de dagen erna wat bruin (wat wellicht oud bloed is van zondag) maar in combinatie met die incidator van clearblue vind ik het maar eng. Het is teveel bij elkaar. Bah.

Ben blij te horen dat meer van jullie weinig kwaaltjes hebben..

Bij m'n vorige zwangerschap heb ik me nooit druk gemaakt over miskramen etc toen stond ik er zoooo relaxt in.. Zat ook nooit op internet alles op te zoeken. Kreeg toen volgens mij ook pas met 6 weken wat misselijkheid. En weet nog dat ik heftige krampen heb gehad maar maakte me nooit zorgen. Nu wil ik het zoooo graag dat ik overa op focus. Btw m'n vorige zwangerschap wilde ik ook graag maar was totaal onverwacht!
Goedemorgen allemaal

Cyn en tea ik leef zo met jullie mee... ik kan wel heel veel opbeurende woorden schrijven, maar niets zal waarschijnlijk jullie gevoel van onzekerheid weghalen. Je blijft er toch mee rondlopen. Probeer in ieder geval zo rustig mogelijk te blijven, ook voor jullie partners, want die zullen net zo ongerust zijn.

Ik ben net zo onzeker en ik verlies nog niet eens bloed... wat doen we onszelf ook aan he
Hoi meiden

Cyn wat een onzekerheid. Rot zeg! Hopelijk brengt bloed prikken duidelijkheid.

Ik ben weer een beetje tot rust, afgezien van nog een heel klein beetje bruin, is t hier weer gestopt. Was gister echt even in paniek. Nog steeds wel drukkend gevoel op mn onderbuik maar zeker geen kramp. Vind het wel vervelend om nu op mn werk te zitten, heb de hele middag presentaties.... Zou echt heel beroerd zijn als het toch doorzet, maar nu weer wat meer vertrouwen erin.

Ik heb trouwens vorige zwangerschap ook bloedverlies gehad, 1x met 6 weken en zelfs een keer met 20 weken. Is een kerngezond jongetje uit voortgekomen dus het kan echt ook gewoon goed zijn meiden.
Ja maar in jouw situatie snap ik dat ook ana. Je hebt ook behoorlijk wat meegemaakt dus lijkt me logisch! Maar je hebt er geen reden toe op dit moment dus lekker genieten hoor!!!

Dikke knuf!
Eveline ppppfff wat naar zeg. Is het helemaal

Opgehouden?? Wat schrikken he!

Ik hoop echt dat het nu helemaal over is! Heb je nog wel bruinverlies of niets meer?

Pppff killing he die onzekerheid? Ik vind het niet te doen! Proberen positief te blijven is moeilijk maar als er een klein kindje aan het knokken is moeten wij ook niet bij de pakken neer gaan zitten!!

Ps ana lief trouwens dat je aan onze mannen denkt! Die van mij heeft het zwaar. Hij word gek van me! Die kan het prima loslaten en relaxt blijven.. Zegt ook van we weten nu toch niets.. Dus probeer idd maar wat liever te zijn want zijn opbeurende woorden zijn veel fijner dan wanneer hij ook depri zat te wezen!
Eveline dat geeft weer wat extra hoop!!! ☺
@eveline: fijn, een positief verhaal rond bloedverlies. Dat kunnen de dames wel gebruiken

Ik hoop dat je dag rustig verloopt en dat je even niet aan je ongerustheid hoeft te denken. Dat de dag maar lekker snel mag gaan

@tea wat ben je ook een schat, mij opbeuren en zelf zo onzeker zijn

Ja, we mogen onze mannen echt niet vergeten. Ze kunnen immers letterlijk niks voor ons doen en dat is voor hen vreselijk frustrerend. Een man ziet het toch als zijn taak je te beschermen. Het is juist goed als hij er wat nuchterder in staat. Daar kun jij je aan optrekken en houdt het zoveel mogelijk in balans. Als hij zich ook zorgen zou maken, zou je pas echt in paniek raken. Geef hem af en toe ook maar een extra knuffel, kan die vast gebruiken
@Gebruiker: Ik mag tijdens de zwangerschap alleen maar aankomen van gezond voedsel. Dus eigenlijk is bij alles de regel dat wat mijn mond ook binnen gaat: het moet gezond zijn. Dus groente, fruit, noten, peulvruchten & licht vlees. Gelukkig ben ik wel eens heel veel afgevallen en kan ik het dieet weer snel oppakken. En nu heb ik een extra goede reden.

@Cantate: Dat is schrikken! Ik bak mijn eieren nu ook helemaal dood Misschien een geruststelling want het rauwe aan de geitenkaas is niet ok maar er is bij geiten nog nauwelijks de listeria bacterie gevonden. De listeria bacterie is waarom je koeienkaas rauw moet vermijden.

@Cyn & Tea: Meiden toch En wat enorm irritant dat je geen snelle zekerheid kan krijgen. De hartjes kloppen nog niet. Ik denk aan jullie

@Yoshi Klopt ik maak kans dat ik juist afval ipv aankom. Maar zolang de baby alle benodigde voedingsstoffen krijgt is daar niks mis mee. Van mij mag het alle vetreserves aanboren, ik heb genoeg.
Ik heb net voor de zekerheid vk even gebeld. Ik hoef inderdaad niet eerder te komen. Moet weer bellen als bloedverlies erg toeneemt (nu dus helemaal weer gestopt), of als ik echt flinke krampen krijg.

Ik ga in derdaad maar voor de afleiding van t werk. Ga straks op huisbezoek bij een oude freule Ik ben benieuwd... Heb mijn chiqueste mantelpakje uit de kast gerukt... :D
Oehlala een freule nog wel!

Veel plezier in ieder geval eveline.

Ik las gisteren dat salmonella infectie alleen schadelijk is voor de moeder en niet de baby. (Ivm eieren)
@Geslacht Ik denk een jongen. Maar dat is alleen omdat ik al mijn hele leven denk dat ik alleen maar jongens zal krijgen. Ik kan ook zo 5 jongensnamen opnoemen die ik een kindje kan geven. Meisjes namen vind ik stom of truttig. Ik heb zelf ook een jongensnaam ook al ben ik een vrouw.

Dus als we een meisje krijgen dan moet ik grondig opzoek naar de roze-meisjes kant van mijzelf Zij of hij is hoe dan ook zeer welkom. Ook als hij een zij wil zijn of zij een hij. Of zij op zijtjes valt en hij op hijtjes.
Haha fog.. Grappig hoe je dat omschrijft!

Hier is ook alles welkom! Ben gewoon gelukkig en dankbaar als alles goed blijft gaan en gezond is. Uiteindelijk is dat toch het belangrijkste hoe cliché ook..!

Ik voel me redelijk opgepept door jullie positieve berichten en ga zo maar eens het huishouden doen (bah). Maar ja op een niet-werkdag ben ik lekker huismam, klusjesvrouw, wasserette, boodschappenknecht, serveerster en animatiemeisje ineen! Dus verstand op nul en gas erop vandaag! 😜
@fog: op chineseconceptiekalender.nl kun je kijken wat je" zult krijgen". Bij mij klopte hij 4 van de 4 keer. Ik zou nu weer een jongen krijgen..
You go teagirl!!
quote:ana_isabel schreef op 09 december 2015 @ 09:54:

@fog: op chineseconceptiekalender.nl kun je kijken wat je" zult krijgen". Bij mij klopte hij 4 van de 4 keer. Ik zou nu weer een jongen krijgen..

Hihihi in dat geval krijgen we een meisje

http://www.oudersvannu.nl ... hinese-conceptiekalender/
@fog ik heb zelfs achteraf voor de dames gekeken die in het "uitgerekend" november groepje zaten. ( daar zat ik eerst ook in) ook dit klopte. Het geeft alleen geen tweelingzwangerschappen aan. Das best gek natuurlijk
Dank jullie allen zo lief! Net bloed geprikt en vrijdag weer. S middags d'r uitslag. Het is nu gestopt, maar er is een twijfel bij Zwolle. Ik ga het nu naast me neerleggen ik kan niets meer doen. Het zou heel shit zijn als het mis is maar kan het ook niet tegenhouden. 😓

Vier jongens cool 😀. Vandaag maar ff naar mijn ouders en daarna wat slaap proberen te vatten ben op.

Iedereen nu lekker door zwangeren en veel kwaaltjes krijgen 😂. Ik heb ff buiten vandaag om want voel me leeg. Buikkrampjes, steekjes, zo nu en dan moe en rugpijn.
Doe rustig aan cyn
haha wat leuk ik zou dan een meisje krijgen met die kalender. Maar met mijn leeftijd is de kans op een meisje ook veeel groter zie ik :p
Hoi,

Ik denk een jongen, de chinese kalender een meisje.

Eerlijk.... ben een beetje bang voor een meisje....

Dan komt alles zo terug, wat ik niet gehad heb met mijn dochter de eerste 16 weken.

We willen het wel graag weten :-)
@geslacht: volgens de kalender zouden we nu een meisje moeten krijgen, het gekke is dat ik dat voorgevoel ook een beetje heb. Toch zou ik wel moeten wennen na twee zoons. Een derde zoon zou ik trouwens ook fantastisch vinden!

@cyn en teagirl: heel erg veel sterkte!
Cyn krijg je vanmiddag de uitslag van de hcg waarde? En dan vrijdag nogmaals en dan zou het gestegen moeten zijn? Spannend. Laten we ervan uitgaan dat alles goed is. Laat het voor nu idd maar los; je hebt er geen invloed meer op.

Over die Chinese kalender: dan zou ik een meisje krijgen. Dat gevoel heb ik enigszins. Maar de vorige keer zou ik ook een meisje hebben gekregen en toen was het toch echt een jongen! Klopte dus niet! Toen droomde ik ook over een jongetje dus wist ik het eigenlijk al... wel altijd leuk om te checken en te fantaseren!
Haha de kalender weet het bij mij niet 50% jongen 50% meisjes. Mijn gevoel zegt meisje maar we zullen zien. Ik woon zelf niet meer in Nederland ben verhuist naar België. Hier in België doen ze de geslachtsbepaling als met 13 weken. Dus dat scheelt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven