Geld & Recht alle pijlers

Basic Fit abonnement

05-12-2015 11:44 110 berichten
Ik heb februari dit jaar een abonnement bij Basic Fit afgesloten. De goedkoopste, 15,99. Ze verlengen stilzwijgend. Geen probleem mee. Alleen ik zie nu dat het betreffende abonnement inmiddels 17,99 is geworden.

Ik wil best lid blijven, maar wel voor het bedrag waarvoor ik het abonnement heb afgesloten.
Ik heb nu echt definitief zwart op wit dat de prijsstijging van 15,99 naar 17,99 niet voor mij geldt, ook niet bij verlenging! Maar er komt per 1-1-2016 wel 0,75 bij.

Ha! Ik wist wel dat het mogelijk was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wolder schreef op 08 december 2015 @ 16:20:

Ik heb nu echt definitief zwart op wit dat de prijsstijging van 15,99 naar 17,99 niet voor mij geldt, ook niet bij verlenging! Maar er komt per 1-1-2016 wel 0,75 bij.

Ha! Ik wist wel dat het mogelijk was.

Heel triest. En ik geloof het nog steeds niet.

Want waarom zouden ze voor jou een uitzondering maken?

Je hebt dus echt zoveel moeite gedaan voor ¤1,25?

Nou jeuh jij blij. Ik vind het vooral sneu.

En ook erg oneerlijk tegenover de rest van de sporters daar. De meesten zullen niet voor een goedkope kiezen omdat ze een geldboom in de tuin hebben. Maar de rest mag wel mooi opdraaien voor figuren zoals jij.

Applause hoor.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Das standaard, ik hoorde gisteren idd ook dat het vanaf 1 januari 75 cent duurder is.
En zo steeds een beetje tot ze het gelijk trekken met wat de rest van de sporters daar betalen. Lijkt me wel zo eerlijk.
quote:MadameQetesh schreef op 08 december 2015 @ 16:25:

[...]

Heel triest. En ik geloof het nog steeds niet.

Want waarom zouden ze voor jou een uitzondering maken?

Je hebt dus echt zoveel moeite gedaan voor ¤1,25?

Nou jeuh jij blij. Ik vind het vooral sneu.

En ook erg oneerlijk tegenover de rest van de sporters daar. De meesten zullen niet voor een goedkope kiezen omdat ze een geldboom in de tuin hebben. Maar de rest mag wel mooi opdraaien voor figuren zoals jij.

Applause hoor.Wat kun jij je aanstellen zeg.
quote:Wolder schreef op 08 december 2015 @ 16:49:

[...]

Wat kun jij je aanstellen zeg.

Hahaha, dat zeg jij?

Ik geloof er verder ook geen bal van. Maar dat komt ook door dit soort reacties en andere topics.
quote:Wolder schreef op 08 december 2015 @ 16:49:

[...]

Wat kun jij je aanstellen zeg. Als je tegen jezelf praat is het niet nodig mij te quoten hoor.
Ik zal wel screenshot posten na mijn verlenging.
Maar blijf erbij dat ik er geen bal van geloof. Er is ook al een paar keer gevraagd hoe je dit dan hebt gedaan maar daar geef je ook geen antwoord op en dat maakt het nog ongeloofwaardiger.

Maar he, gefeliciteerd dat je nu met je gezeur ¤15 per jaar uitspaart.
Ik betaal nu ook 17,99 per maand en vanaf 1 jan 18,75. Het is gewoon een standaard verhoging.

Hoe wat en waarom weet ik niet, en boeit me ook verder niet
quote:MadameQetesh schreef op 08 december 2015 @ 16:54:

Maar blijf erbij dat ik er geen bal van geloof. Er is ook al een paar keer gevraagd hoe je dit dan hebt gedaan maar daar geef je ook geen antwoord op en dat maakt het nog ongeloofwaardiger.

Maar he, gefeliciteerd dat je nu met je gezeur ¤15 per jaar uitspaart.Vast wel al gezien de foto, dus kan weg. En anders vraag je anderen maar naar bevestiging die ik hier had gepost.
Ik heb niet gezeurd. Ik heb gewoon gevraagd of het mogelijk was.
quote:MadameQetesh schreef op 08 december 2015 @ 16:54:

¤15 per jaar uitspaart.Je kan niet rekenen?
Huilie huilie gedaan voor die paar centen

Wees er gelukkig mee..
Heel apart ik train al ruim 4 jaar bij basic fitt, en ik betaal 17,99 omdat ik het per maand betaal. Wat jij beweert kan niet eens
quote:Veeanne1 schreef op 09 december 2015 @ 11:00:

Heel apart ik train al ruim 4 jaar bij basic fitt, en ik betaal 17,99 omdat ik het per maand betaal. Wat jij beweert kan niet eens

Jij weet niet van hun verschillende abonnementen?

Als je gelijk voor een heel jaar betaalt (toen ik het afsloot) was het 15,99 per maand (abonnement Easy). Dit heb ik bijna een jaar geleden gedaan. Nu is dát abonnement verhoogd naar 17,99. Dus als je nu in 1 keer betaalt, betaal je 17,99 per maand.

Er was toen ook een abonnement van 17,99 (Smart, maandelijkse betaling, na 1 jaar maandelijks opzegbaar) en eentje van 21,99 (Flex, maandelijkse betaling en maandelijks opzegbaar). Die zijn ook met 2 euro verhoogd.

Ik heb gevraagd of mijn abonnement door kan lopen, voor de 15,99 waarvoor ik het afgesloten heb. Na een jaar wordt het stilzwijgend verlengd en is dan maandelijks opzegbaar.

Dus wat ik beweer kan wel.
quote:Wolder schreef op 08 december 2015 @ 17:13:

[...]

Je kan niet rekenen?

Ik wel, jij niet blijkbaar.

Je bespaart straks ¤1,25 per maand aangezien je abo wel ¤0,75 omhoog gaat.

¤1,25 x 12= ¤15

En als die prijsverhoging wel voor iedereen geldt dan bespaar je ¤24 nog steeds geen bedrag om zo moeilijk om te doen.
Maar waarom een bedrijf nou speciaal voor jou een uitzondering maakt snap ik nog steeds niet.

Ben je de koning ofzo?

Eigenlijk zouden alle sporters van basic fit nu bezwaar moeten gaan maken.

Wat voor Pietje geldt geldt immers ook voor Arie.
quote:MadameQetesh schreef op 09 december 2015 @ 12:15:

Maar waarom een bedrijf nou speciaal voor jou een uitzondering maakt snap ik nog steeds niet.

Ben je de koning ofzo?

Eigenlijk zouden alle sporters van basic fit nu bezwaar moeten gaan maken.

Wat voor Pietje geldt geldt immers ook voor Arie.+1
Ze heeft het gewoon verkeerd begrepen, het is niet alleen voor haar, het is voor iedereen.

Mijn abonnement gaat ook met 75 cent omhoog.
Ik vind het wel grappig dat als je op die photobucket link klikt, dat je dan de suggestie eronder krijgt van google om de geplaatste foto in te lijsten Zou ik doen Wolder, deze overwinning inlijsten, of op canvas laten afdrukken!
Ben ik de enige die het opvalt dat TO wordt aangesproken met 'jou' ipv. 'u'? Deze laatste lijkt mij toch iets geloofwaardiger als het bericht van een bedrijf zou komen.

Verder geloof ik er echt geen snars van. Waarom zouden ze één iemand korting geven, met het risico dat meer mensen dit gaan proberen. Bedrijven geven echt helemaal niets om dat ene abonnement van jou hoor.
quote:darida schreef op 09 december 2015 @ 13:17:

Ze heeft het gewoon verkeerd begrepen, het is niet alleen voor haar, het is voor iedereen.

Mijn abonnement gaat ook met 75 cent omhoog.Daar hoor je me ook niet over. Lees de OP en het topic anders nog eens, misschien snap je het dan wel.
quote:MadameQetesh schreef op 08 december 2015 @ 16:52:

[...]

Als je tegen jezelf praat is het niet nodig mij te quoten hoor.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Muurbloempje92 schreef op 09 december 2015 @ 13:44:

Ben ik de enige die het opvalt dat TO wordt aangesproken met 'jou' ipv. 'u'? Deze laatste lijkt mij toch iets geloofwaardiger als het bericht van een bedrijf zou komen.

Verder geloof ik er echt geen snars van. Waarom zouden ze één iemand korting geven, met het risico dat meer mensen dit gaan proberen. Bedrijven geven echt helemaal niets om dat ene abonnement van jou hoor.Het is een social media waar je en jij gangbaarder zijn dan u. Zoveel meer bedrijven die je daar met je aanspreken. Niemand die daar over klaagt. Behalve de mensen die willen zeuren om het zeuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven