Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Goed zo Vleer, focus je nu alleen maar op rm!
Xenia, tja, hoe ga ik dit dan aanpakken........

Hij wil me meenemen naar de bioscoop.

En ik weet dat ik hem daarna het liefst mee naar huis sleur, eerlijk gezegd, kan ik dat nu wel zonder dat ik me rot voel de dag erna en ik wil zo graag dat het relaxt gaat tussen ons, dus ik moet misschien maar niet teveel nadenken?
ik denk (correct me if im wrong) dat je te verliefd op hem bent om een v+ relatie te onderhouden. Beste is dan, hoe moeilijk ook, niet met hem af te spreken totdat hij wel echt voor je gaat. Maar ja, vlees is zwak, weet er alles van hoor :-)
Vlees en geest is zwak dus......
Hoe ging dat spreukje ook alweer.. Laat los wat je lief is, als het terug komt is t voor altijd de jouwe , blijft het weg is t nooit van je geweest zoiets ???

Gaat zich omkleden en wit zusterpakkie aantrekken, straks weer de nachtdienst in nog 3 nachtjes te gaan....
Ik vind je wel heel sterk van je dat je het iniatief tot afspreken bij hem laat en ook niet meteen reageert als ie smst of belt. Maar zodra je hem spreekt, ben je weer om of niet?
ja, hij is nu toch terug ?

Moet ik hem voor het blok gaan zetten? ga je voor me of niet?

ik heb echt het gevoel dat hij geen spelletje speelt. Dat gevoel heb ik altijd gehad.
Werkze Vleer!
hij is wel terug, maar toch niet op de manier die jij gewenst hebt?

Niet voor blok zetten, maar hem met rust laten totdat ie wel laat weten dat hij iets serieus met je wil hebben.

Jij kent hem natuurlijk, dus geloof ook wel dat ie geen spelletje speelt, iig niet bewust.

Vleer, werkse!

hoe zou t met BE gaan? Zal ze al verdronken zijn in zijn blauwe ogen?
ik zal erover ophouden....;-) thanks voor het meedenken !
Ja ik ben ook benieuwd naar de date van BE !

Ik ga zo de kaarsjes uitblazen hier en lekker slapen........morgen weer genieten van de zon !
ehmm Xenia, dus jij zou nu tegen hem zeggen? Ik wil alleen met je naar de film als je nu wel serieuze bedoelingen met mij hebt?
Ik lees weer ff mee hier. Weer moe terug van salsa. (Hele tijd gedanst met erg lieve jongen, maar hij kon geen maat houden, zo vermoeiend!)

Lastig Miran, ik zou je geen advies kunnen geven. Zo lastig kiezen tussen gevoel en verstand...
quote:Miranda01 schreef op 10 oktober 2008 @ 22:33:

ehmm Xenia, dus jij zou nu tegen hem zeggen? Ik wil alleen met je naar de film als je nu wel serieuze bedoelingen met mij hebt? Miranda, ik heb nooit gezegd dat je iets moet zeggen/vragen, integendeel!
Hai Mozz, nou idd vermoeiend...was hij niet afgeleid door je pukkol
Ok, sorry Xen, maarre.......ik heb dus nu al ingestemd met z'n filmidee, dus ga dat niet meer afzeggen omdat ik nog geen

"liefdesverklaring" heb.

Mag ook de film kiezen........maar volgens mij zijn er nu helemaal geen leuke films, hebben jullie nog een tip?
Miran, ik zeg ook niet dat je naar me moet luisteren, he wie ben ik? en beweer ook niet dat ik gelijk heb hoor! denk alleen dat we allemaal hier de nodige levenservaring hebben en daar baseer je dus een mening op. Voor een ander weet je het altijd beter he?

Ik ben meer van de filmhuisfilms. Maar vond brideshead revisited in 'gewone' bioscoop wel heel mooi.
Zo bedoel ik het ook niet hoor. Ik waardeer jullie meedenken!
He mozz, moet je dan steeds met dezelfde dansen?
ik ga nu onder de wol!

truste en lekkere dromen toegewenst ! :-)
truste!
Truste Miran. Ben ff niet op de hoogte wat er draait. Geniet alsnog maar lekker van je bios avondje. Maar wees voorzichtig met je hart. Misschien beetje inhouden, en hem niet mee naar je huis sleuren... moeilijk!

Misschien was 'ie inderdaad wel helemaal van de kaart van mijn pukkelzzz, hahaha!

Niet de hele tijd met dezelfde gedanst. Je kiest op een gegeven moment ff iemand, en dan doen ze telkens een rondje, tot je weer bij die eerste uitkomt, en daar dans je dan weer wat langer mee.
ik ga ook tukken Mozz!

Doeiii
Trusten Xenia!
Goodmorning y'all !

Avondje op stap voor en achter de bar was leuk; gezellig met mijn vrienden op stap. Typisch hoe, nu er weer veel single zijn, je weekeinden ineens weer vol staan van het stappen. :-D

Miran; die TM is dat die waarvan je langs zijn huis bent gefietst om te kijken of er een damesfiets stond ? Heb het niet helemaal gevolgd, maar veel succes in ieder geval.

BE; how was your date?

Ingel gaat aan het klussen. Vnvd waarschijnlijk zelfs nog even te horen op de lokale radio omdat ze promotie gaat maken voor het te verven jongerencentrum.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven