Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
vrijdag 10 oktober 2008 om 22:05
Xenia, tja, hoe ga ik dit dan aanpakken........
Hij wil me meenemen naar de bioscoop.
En ik weet dat ik hem daarna het liefst mee naar huis sleur, eerlijk gezegd, kan ik dat nu wel zonder dat ik me rot voel de dag erna en ik wil zo graag dat het relaxt gaat tussen ons, dus ik moet misschien maar niet teveel nadenken?
Hij wil me meenemen naar de bioscoop.
En ik weet dat ik hem daarna het liefst mee naar huis sleur, eerlijk gezegd, kan ik dat nu wel zonder dat ik me rot voel de dag erna en ik wil zo graag dat het relaxt gaat tussen ons, dus ik moet misschien maar niet teveel nadenken?
vrijdag 10 oktober 2008 om 22:15
vrijdag 10 oktober 2008 om 22:27
hij is wel terug, maar toch niet op de manier die jij gewenst hebt?
Niet voor blok zetten, maar hem met rust laten totdat ie wel laat weten dat hij iets serieus met je wil hebben.
Jij kent hem natuurlijk, dus geloof ook wel dat ie geen spelletje speelt, iig niet bewust.
Vleer, werkse!
hoe zou t met BE gaan? Zal ze al verdronken zijn in zijn blauwe ogen?
Niet voor blok zetten, maar hem met rust laten totdat ie wel laat weten dat hij iets serieus met je wil hebben.
Jij kent hem natuurlijk, dus geloof ook wel dat ie geen spelletje speelt, iig niet bewust.
Vleer, werkse!
hoe zou t met BE gaan? Zal ze al verdronken zijn in zijn blauwe ogen?
vrijdag 10 oktober 2008 om 22:43
vrijdag 10 oktober 2008 om 22:47
vrijdag 10 oktober 2008 om 22:50
Miran, ik zeg ook niet dat je naar me moet luisteren, he wie ben ik? en beweer ook niet dat ik gelijk heb hoor! denk alleen dat we allemaal hier de nodige levenservaring hebben en daar baseer je dus een mening op. Voor een ander weet je het altijd beter he?
Ik ben meer van de filmhuisfilms. Maar vond brideshead revisited in 'gewone' bioscoop wel heel mooi.
Ik ben meer van de filmhuisfilms. Maar vond brideshead revisited in 'gewone' bioscoop wel heel mooi.
vrijdag 10 oktober 2008 om 23:11
Truste Miran. Ben ff niet op de hoogte wat er draait. Geniet alsnog maar lekker van je bios avondje. Maar wees voorzichtig met je hart. Misschien beetje inhouden, en hem niet mee naar je huis sleuren... moeilijk!
Misschien was 'ie inderdaad wel helemaal van de kaart van mijn pukkelzzz, hahaha!
Niet de hele tijd met dezelfde gedanst. Je kiest op een gegeven moment ff iemand, en dan doen ze telkens een rondje, tot je weer bij die eerste uitkomt, en daar dans je dan weer wat langer mee.
Misschien was 'ie inderdaad wel helemaal van de kaart van mijn pukkelzzz, hahaha!
Niet de hele tijd met dezelfde gedanst. Je kiest op een gegeven moment ff iemand, en dan doen ze telkens een rondje, tot je weer bij die eerste uitkomt, en daar dans je dan weer wat langer mee.
zaterdag 11 oktober 2008 om 10:06
Goodmorning y'all !
Avondje op stap voor en achter de bar was leuk; gezellig met mijn vrienden op stap. Typisch hoe, nu er weer veel single zijn, je weekeinden ineens weer vol staan van het stappen.
Miran; die TM is dat die waarvan je langs zijn huis bent gefietst om te kijken of er een damesfiets stond ? Heb het niet helemaal gevolgd, maar veel succes in ieder geval.
BE; how was your date?
Ingel gaat aan het klussen. Vnvd waarschijnlijk zelfs nog even te horen op de lokale radio omdat ze promotie gaat maken voor het te verven jongerencentrum.
Avondje op stap voor en achter de bar was leuk; gezellig met mijn vrienden op stap. Typisch hoe, nu er weer veel single zijn, je weekeinden ineens weer vol staan van het stappen.
Miran; die TM is dat die waarvan je langs zijn huis bent gefietst om te kijken of er een damesfiets stond ? Heb het niet helemaal gevolgd, maar veel succes in ieder geval.
BE; how was your date?
Ingel gaat aan het klussen. Vnvd waarschijnlijk zelfs nog even te horen op de lokale radio omdat ze promotie gaat maken voor het te verven jongerencentrum.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.