Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 11 oktober 2008 om 20:15
quote:Vleermuis28 schreef op 11 oktober 2008 @ 19:35:
Miran t gevolg kan dan zijn dat TM denkt ooh ze is niet meer geinteresseerd en laat ik maar opgeven
Of het wakkert z'n jagersinstinct aan?!
Als je het op een goede manier brengt....zo van....ja, jij wilt vrienden blijven, dan ga ik door en heb binnenkort een date, maar ik vind dat wel gek.......zoiets........
Miran t gevolg kan dan zijn dat TM denkt ooh ze is niet meer geinteresseerd en laat ik maar opgeven
Of het wakkert z'n jagersinstinct aan?!
Als je het op een goede manier brengt....zo van....ja, jij wilt vrienden blijven, dan ga ik door en heb binnenkort een date, maar ik vind dat wel gek.......zoiets........
zaterdag 11 oktober 2008 om 20:59
zaterdag 11 oktober 2008 om 21:01
Miran, hoe leuk vind je die RP meneer? Moeite waard? Of meer om je af te leiden van TM, en TM met neus op de feiten te drukken? Zou nog ff wachten met TM vertellen denk ik. Kan altijd nog. En je hebt nog niet eens een date ermee toch?
Vleer, vind het echt heel leuk voor je!
Maar zou het daarom ook zo erg vinden als het uitloopt in een teleurstelling! (*denkt weer terug aan de 1,5 mnd met MRPD *)
Dus geniet, maar ontpop met mate
Vleer, vind het echt heel leuk voor je!
Maar zou het daarom ook zo erg vinden als het uitloopt in een teleurstelling! (*denkt weer terug aan de 1,5 mnd met MRPD *)
Dus geniet, maar ontpop met mate
zaterdag 11 oktober 2008 om 21:04
jeps Mozza.. t gaat in stroomversnelling , moet mezelf echt op de rem trappen.. En dat lukt niet zo best..
Ik zie wel dinsdag ga ik hem zien , erg veel zin in !.. En stiekum ook heel erg eng..
Best eng om dan misschien in ene te beseffen dat ie niet bij mij past .. Maar oko dat is vreemd want we zitten zo ongelofelijk op dezelfde lijn.
Miran .. ik denk er t zelfde over als Mozza..
Ik zie wel dinsdag ga ik hem zien , erg veel zin in !.. En stiekum ook heel erg eng..
Best eng om dan misschien in ene te beseffen dat ie niet bij mij past .. Maar oko dat is vreemd want we zitten zo ongelofelijk op dezelfde lijn.
Miran .. ik denk er t zelfde over als Mozza..
zaterdag 11 oktober 2008 om 21:17
Ik begrijp je wel hoor Miran, (het vertellen over RP meneer)... stiekum probeer je daar toch een reactie mee uit te lokken bij TM... en hopelijk dan ten gunste van jou...
Weet alleen niet het zo gaat werken. Ik geloof dat je beter even niks erover kunt zeggen. Eigenlijk denk ik dat het alleen maar averechts gaat werken anders.
Weet alleen niet het zo gaat werken. Ik geloof dat je beter even niks erover kunt zeggen. Eigenlijk denk ik dat het alleen maar averechts gaat werken anders.
zondag 12 oktober 2008 om 01:55
Dag dames, ben ik weer:
- Leeftijd? 26
- Hoe lang al single? twee maanden
- Langste relatie ? 1 jaar en 10 maanden
- Kortste relatie? 1 jaar en 6 maanden (laatste)
- Regio? Groningen
- Aan het daten? Nee
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 3
- Sterrenbeeld ? Maagd
- Kinderen of kinderwens ? Kinderwens, na de dertig!
- Hobby's (speciaal voor Q) muziek, (pop)concerten, dansen, lezen, spelletjes, politiek/geschiedenis/actualiteiten volgen, computeren
- Reden van terugkomst: het is helaas uit met mijn vriend (alhoewel, helaas, na een voorval deze week weet ik heel zeker dat ik hem niet meer terugwil! )... Afijn, ik ervaar nu dus weer hoe godsgruwelijk moeilijk het is om droog te staan... Blegh, niks aan!
- Leeftijd? 26
- Hoe lang al single? twee maanden
- Langste relatie ? 1 jaar en 10 maanden
- Kortste relatie? 1 jaar en 6 maanden (laatste)
- Regio? Groningen
- Aan het daten? Nee
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 3
- Sterrenbeeld ? Maagd
- Kinderen of kinderwens ? Kinderwens, na de dertig!
- Hobby's (speciaal voor Q) muziek, (pop)concerten, dansen, lezen, spelletjes, politiek/geschiedenis/actualiteiten volgen, computeren
- Reden van terugkomst: het is helaas uit met mijn vriend (alhoewel, helaas, na een voorval deze week weet ik heel zeker dat ik hem niet meer terugwil! )... Afijn, ik ervaar nu dus weer hoe godsgruwelijk moeilijk het is om droog te staan... Blegh, niks aan!
zondag 12 oktober 2008 om 10:41
Goedemorgen!
Date was erg leuk!!! Ze is echt hartstikke lief, knap en het klikt gewoon perfect!
Enne ja ze is wel blijven slapen............
Sterker nog de 2de date is ook alweer achter de rug! Nu maar even afwachten wanneer we elkaar weer zien maar ik ben in ieder geval verkocht en denk dat het wel wederzijds is!
En hoe is het de rest hier allemaal vergaan? Sorry heb niet alles nagelezen....
Date was erg leuk!!! Ze is echt hartstikke lief, knap en het klikt gewoon perfect!
Enne ja ze is wel blijven slapen............
Sterker nog de 2de date is ook alweer achter de rug! Nu maar even afwachten wanneer we elkaar weer zien maar ik ben in ieder geval verkocht en denk dat het wel wederzijds is!
En hoe is het de rest hier allemaal vergaan? Sorry heb niet alles nagelezen....