Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Gezellig, Slof. Ben benieuwd naar de foto's.

Ik heb ontdekt dat ik een tic heb met kruidnoten eten: ik pak altijd 2 nootjes tegelijk en dan alleen die nootjes die met de platte kant tegen elkaar aanliggen. Een ronde en platte kant tegen elkaar aan, die mag ik dus niet pakken.

Heel irritant als die duo's er niet meer zijn. Moet je eerst weer het bakje schudden en hopen dat ze dan wel goed liggen. En soms heel lang zoeken.

Die linksboven mag dus!

Alle duo pepernoten inmiddels op Splint?

Ik heb de kerstboots aan

Poekels zijn vanmiddag naar beneden verhuisd. Met een beetje dwang. De krabpaal is beneden en de tussendeur is dicht.

Voor nu word ik helemaal gestoord van hun geknooi. Achter elkaar aan rennen en gek doen

Tijd dat ze lekker gaan slapen op de krabpaal.
Prachtige boots.

Nee, pepernoten hebben we gisteren nog even aangevuld. Man had niet de kans gekregen om mee te eten en had wel trek

Poekels die achter elkaar aan rennen? Zijn ze nou helemaal gek geworden?

Vast wel mooi, die paal in de kamer. Maar die druktemakers in de kamer, dat zal best wennen zijn. Zeker zonder Bieb.
Ik baal dat ze zulke lange scherpe nagels hebben :( In mijn stoffen stoelen. Ettertjes.

En ja Geen Bieb.
Ghe ik zit op mijn FB pagina een filmpje van Bibi te kijken. Ik praat in het filmpje tegen Bieb en de poekeltjes zitten me raar aan te kijken. Snappen er helemaal niks van.
Achgossie

Nageltjes knippen is zeker geen optie nog?
quote:Splinter_ schreef op 06 december 2015 @ 23:11:

Nageltjes knippen is zeker geen optie nog? Ik hou graag mijn beide ogen enzo
Mwah lange nageltjes maar even voor lief nemen en een nieuwe bank is toch zo gekocht? hehe . Geweldig dat ze zo lekker rennen en spelen! Gaat de goeie kant op.

Wat een leuke kerstlaarsjes
Hellup! Wie weet ook alweer hoe die site heet waar je o.a. (2e-hands?) King Loui jurkjes kon kopen. Ze hadden niet alleen kleding, maar nog veel meer oude en nieuwe spulletjes. Die site is hier ooit een paar keer genoemd. Ik dacht dat ik 'm bij mijn favorieten had neergezet, maar kan het niet meer vinden. Gaat er bij iemand een branden?
Alle reacties Link kopieren
Marktplaats?
Je hebt nu toch een leuk jurkje, Slof?
Haha marktplaats.

Dus jullie weten het ook niet meer
Zegt mij niets hoor.

Of bedoel je topvintage?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Pilou! Ik kom net weer even online om te zeggen dat ik de site gevonden heb. Ik had 'm verkeerd ergens opgeslagen.

Thnx voor het meedenken.

Duik nu mijn bed in, want morgen werken!
Die heeft toch geen tweedehands?
vintage is normaal gesproken wel 2e hands, maar of dat daar ook zo is.......

Pfoe, ik heb een uitje gehad n BoZ. Eerst eten en daarna bowlen met alle bureaus die daar de begeleiding doen.

Erg gezellig. Het was echt 100 jaar geleden dat ik had gebowld en ik doe het eigenlijk zo slecht nog niet. Al zeg ik het zelf

Maar nu ben ik half lam en ik stink naar het eten (zelf vlees en vis bakken op 1 of andere merkwaardige grill-pan) en morgen zal ik wel spierpijn hebben. Gelukkig slapen we in het hotel en heb ik morgen geen afspraken. En gelukkig zit ik nu niet ook in de bar waar nog 3 collega's zitten die helemaal lam zijn.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 10 december 2015 @ 23:27:

Die heeft toch geen tweedehands?Nee
En Splint? Weer fris en fruitig?

GOEDEMORGENNN!!!!!
GOEDEMORGENNNNNNN!

Nou, niet echt fris en fruitig. Maar wel gezellig ontbeten met collega en directeur. Anderhalf uur lang

Daarna naar huis en nu weer aan het werk.

Kan iemand me uitleggen waarom ik spierpijn in mijn linkerbil heb van het bowlen? En niet in mijn arm?
Jij bowlt kennelijk heel bijzonder Splint

En vintage is een term die het mogelijk maakt om alles wat maar een beetje van voegah lijkt, belachelijk duur te maken
Ik ben mijn eigen bananenschil
Zo, weekend.
Jaha, weekend. Maar niet als je net 4 uur hebt zitten woggen en nauwelijks een letter op papier hebt gezet.

Jij zet je telefoon en computer echt uit, Plou?

Olijf, ik heb ontdekt hoe ik aan die spierpijn kom: ik heb even de beweging gemaakt van bowlen, aanloopje en dan gooien. Ik sta dus blijkbaar op mijn linkerbeen als ik de bal gooi. Beetje door m'n knie gezakt, en dat dan 2x30 beurten. En voilà, spierpijn!

Overigens gooien sommigen echt heel lomp (en nee, ik kan mezelf niet zien als ik gooi ): aanloop nemen, voor de gooistreep in de remmen tot stilstand komen, arm naar achter zwaaien en gooien met die bal. Neem dan geen aanloop.

Maarre......ik vond het best leuk. Wie gaat er mee?
Ja Splint, ik zet alles uit. Tegenwoordig staat de computer al een uur eerder uit of ik start een uur later op. Ben echt een beetje zat van ze en hoe er met mensen om gegaan wordt. Komt wel weer goed.

En bowlen vind ik echt zó stom! Maar jij mag dan wel voor mij ballen gooien
Ga ja dan voor mij juichen als ik een strike gooi?
Ja! Springen, klappen en een dansje

En een shotje nemen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven