Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Alle reacties Link kopieren
Oh en mijn kerstpakket zwerft nog ergens rond bij de DPD, mijn baas heeft een verkeerd huisnummer opgegeven. En dan een nummer wat ook niet bestaat in deze straat dus het pakket is helaas niet bij de buren oid terecht gekomen....
Ik ben mijn eigen bananenschil
Olijf, ik val even van mijn stoel. Uit bed, beter gezegd.

Een Kerstpakket?!!

Wow. Dat vind ik bijzonderder dan dat hij het naar het verkeerde nummer heeft gestuurd

Balen van je klachten trouwens. Elke keer als je de verjaardag van je neefje noemt heb ik de neiging om te roepen 'kijk je wel uit?'

Maar gelijk heb je om dan lekker thuis te blijven.

Puss, bij jou klinkt het ook prima!

Ik ga eens douchen en kijken hoe een onbijt er hier uitziet.
`Wauw, een kerstpakket.... de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Alleen jammer dat je 'm nog niet hebt.

Verstandig dat je niet naar Brussel gaat. Ik hoop voor je dat de kuur aanslaat en dat je er snel vanaf bent.

Gisteren rustig dagje gehad. Even naar de begraafplaats geweest (schoonpa was jarig) en verder niks. Dochter nog even geholpen met voorbereiding voor het kerstdiner bij haar schoonouders. Kliekjes gegeten

Vandaag naar schoonzus en zwager.

Geniet van je ontbijt Splinter en geniet van Praag!
En zijn er ook foto's van je vakantie Splint?

Ik wil graag in maart een paar dagen. Heb dan vakantie opgenomen. Zoals het er nu naar uit ziet, is 20 maart mijn laatste werkdag

Eh, Olijf heeft vorig jaar toch ook een kerstpakket gehad?

Mijn kerstpakket was een kortingscode via de mail op een sieradenwebshop. De sieraden zijn meer voor meiden van een jaar of 16/17 en de kettingen zijn vanaf 30 euro. En daar krijg ik dan 30% kerstkorting op. Mja... Had dan niks gegeven.

Kerst overleefd! 1e kerstdag bij schoonfamilie, lekker gourmetten en 2e kerstdag vegetarisch gekookt (lekker!) en The Hobbit gekeken en zondag het laatste deel van The Hobbit. Beetje spelletjes doen, rondje gewandeld enzo. Prima weekend.

Met oud en nieuw ga ik ook naar PM en dan doen we een soort gelijk iets.

Olijf, met jou weerstand wil het ook niet echt beter gaan he? Echt balen dat je weer aan de ab moet. Helpt het wel wat of heb je weer veel bijwerkingen?
Foto's komen nog!

Praag is heel mooi Plous. En in maart waarschijnlijk iets minder toeristen dan nu. We zijn zelf natuurlijk ook toerist, maar je struikelt bijna letterlijk over de soortgenoten

Vandag naar de dierentuin geweest, die is ook mooi. En flink klimmen.

Vanavond leuk uit eten geweest, we zijn vandaag 15 jaar getrouwd

Gefeliciteerd Splinter!
Het Viva forum is papaja.
Dank je
Gefeliciteerd!
Puss wat een geweldige schoenen laarzen heb je aan!

Ik word al een beetje gek van die kwispelkat met z'n gewiebel. Jouw laarsjes zijn lekkerder voor het oog.

Is het niet eens tijd voor een nieuw topic?
quote:Olijfje_ schreef op 27 december 2015 @ 00:46:

Oh en mijn kerstpakket zwerft nog ergens rond bij de DPD, mijn baas heeft een verkeerd huisnummer opgegeven. En dan een nummer wat ook niet bestaat in deze straat dus het pakket is helaas niet bij de buren oid terecht gekomen....

Inmiddels al boven water?

Mijn kerstpakket is ook zoek

Een pasje voor de sauna. Nooit aangekomen. Mijn mail met vraag is in behandeling en kreeg update dat de 2e lijn (?) er nu mee bezig is.
Gefeliciteerd nog Splint!

Kun je je wiebelplaatje niet stilzetten Tonks? Niet dat het mij stoort hoor maar als je je er zelf aan ergert.

En we gaan niet zo hard met het topic 2336 posts.
Nieuw jaar nieuw topic?
Goed idee :-)
Strak plan
Er wordt hier al aardig vuurwerk geknald. Stom.

Gelukkig liggen de poesjes nog gewoon op de bank. Ze doen er weinig op uit.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 december 2015 @ 19:08:

Er wordt hier al aardig vuurwerk geknald. Stom.

Gelukkig liggen de poesjes nog gewoon op de bank. Ze doen er weinig op uit.

Ze doen wat?

Nieuw topic maakt me niet zo uit. We kabbelen rustig verder. Of niet. En dan kabbelen we op fb verder. Maar het maakt me echt niet uit: prima als het een nieuw topic wordt en prima als niet.

Wij zijn weer thuis! Ging niet helemaal soepel, want vanochtend reed de trein niet verder dan Emmerich (kapotte loc). Er zouden bussen klaar staan om ons naar Arnhem te brengen, maar uiteindelijk stonden wij meer dan een uur te wachten tot de bussen kwamen. Brrrrrr, om 7.30u is dat best fris. Maar gisteravond in de slaapcoupé was heel leuk. Echt een hele eigenste coupe, met eigen wc en douche. Die douche heb ik maar gelaten voor wat het was.

Sammi opgehaald en men, wat is het toch een heerlijk beestje. Zo lekker blij om thuis te zijn, weer zijn hele trip door het huis, staart omhoog, steeds even naar me terug komen om te knuffelen en dan weer verder rennen door het huis. Jaaaaaa, alle kamers zijn er nog, super!

En nu ligt hij heerlijk in zijn doos en taalt niet om het vuurwerk. Lekker ding.
Fijn dat jullie katten niet reageren. Hier kijken ze alleen chaggo op maar blijven gewoon liggen. Soms wordt D wat onrustig en niet op haar gemak. Maar als dat alles is...

Fijn dat Sammi zo blij is steeds.

Zou je de trein een volgende keer weer doen Splint?

Balen van je kerstpakket trouwens Puss...

Is die van jou al boven water Olijf? Hoe is het met je holtes? Doen ze weer een beetje normaal?

Ik heb net mijn nagels gelakt. Vandaag bij de hema een nieuw vest en een nieuw rokje gekocht (ik had VVV bonnen gekregen) die bij de nagellak matcht

Morgenochtend nog een paar uurtjes werken en dan naar PM. Gaan we ff bij zijn mams oliebollen halen, die ze dan zelf heeft gebakken.
quote:Splinter_ schreef op 30 december 2015 @ 21:00:

[...]

..en taalt niet om het vuurwerk. Lekker ding.

Wat doet hij?

Balen van de terugreis.
Zo, ook maar eventjes verder bijgelezen

Plous, is er ook nog een schoonvader in de schoonfamilie eigenlijk? Je hebt het alleen over schoonmoeder.

Fijn dat de kerst goed gelukt is bij de meesten.

Althans, Tonks, hoe was het bij jou? En Olijf alweer wat opgeknapt? Balen van die zware kuur, kun je beter niet hebben. Maarja, nog beter is om die ontstekingen niet te hebben :(

Willen alle kerstpakketten nu weer boven tafel komen? Gek hoor. Tweede lijn is toch als de eerste lijn (de klantenservice) het niet zelf kan oplossen? Dan worden de gevorderde speurneuzen erop gezet.

De trein was leuk om te doen, maar vooral voor de ervaring. Niet voor de handigheid, dus volgende keer toch weer anders
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 december 2015 @ 21:44:

[...]

Wat doet hij?

Balen van de terugreis.

Hij taalt er niet om.

Duh, is haske ABN heur. Heel wat anders dan dat ABS(treektaal) van jou.
Hij taalt er niet naar... niet om.

Hoorr..
Zijn vader is 3 of 4 jaar geleden overleden aan kanker.

Dus alleen een schoonmoeder en (verstandelijk beperkte) oudere broer.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 december 2015 @ 21:54:

Hij taalt er niet naar... niet om.

Hoorr..En dit klopt als een bus!
Goede vooruitzichten morgen Plou. Woont de broer bij zijn moeder?

Zitten jullie met meer mensen uit of gezellig met z'n 2 en de oliebollen van schoonmoeder erbij?

Ik moet gewoon de hele dag werken. 8.00 beginnen. Jeuj.

Daarna even plat (bank of bed) en weer met de hele kudde vrienden oud uitdrinken en nieuw indrinken. Dus.

1 januari nieuwjaarsborrel bij schoonfamilie. Jeuj. Denk dat ik dan liever uitbrak onder een dekentje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven