Wat moest dit voorstellen?
donderdag 10 december 2015 om 18:28
Ik had nog een oud nummer in mijn telefoon staan en ik wist niet wie het was. Ik vroeg het netjes aan diegene, maar ik kreeg als enig antwoord: "wie ben jij dan?" toen heb ik gezegd wie ik was en later iets in die trant gezegd van dat ik vermoed dat we al weinig contact hadden en ik hem/haar wilde bedanken voor in mijn leven te zijn geweest en het beste voor de toekomst...
blokkeerde die me opeens en verwijderde mijn nummer...
Ik vraag me af waar deze actie op slaat, ik heb niets verkeerd gedaan.
blokkeerde die me opeens en verwijderde mijn nummer...
Ik vraag me af waar deze actie op slaat, ik heb niets verkeerd gedaan.
donderdag 10 december 2015 om 19:22
quote:Lovely1987 schreef op 10 december 2015 @ 19:09:
Als ik tickets van een feest verkoop via MP verzend ik ze altijd via de app. Zou wat zijn als ik 1 van die kopers zou sturen bedankt dat je in mijn leven bent geweest.Was degene iig erg blij met de bij jou gekochte tickets
Als ik tickets van een feest verkoop via MP verzend ik ze altijd via de app. Zou wat zijn als ik 1 van die kopers zou sturen bedankt dat je in mijn leven bent geweest.Was degene iig erg blij met de bij jou gekochte tickets
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
donderdag 10 december 2015 om 19:37
Wat een raar verhaal.
Had jij getypt: hoi ik zag je nummer in mijn mobiel staan maar er staat geen naam bij. Mag ik vragen wie je bent?
Ikzelf ben .....?
In dat geval is de reactie van de onbekende raar, op vrijwel iedere andere manier zou ik je ook geblokt hebben na jouw bijzonder dramatische wijze van appen.
Had jij getypt: hoi ik zag je nummer in mijn mobiel staan maar er staat geen naam bij. Mag ik vragen wie je bent?
Ikzelf ben .....?
In dat geval is de reactie van de onbekende raar, op vrijwel iedere andere manier zou ik je ook geblokt hebben na jouw bijzonder dramatische wijze van appen.
donderdag 10 december 2015 om 19:37
quote:lila01 schreef op 10 december 2015 @ 19:33:
[...]
Wie was het dan?
Vriend, neef, kennis, collega?Dat weet ze niet maar hij is zeker in haar leven geweest. Of hij nou haar oude tuinset via marktplaats heeft overgenomen, een vage onenightstand was of misschien haar leidinggevende toen ze een bijbaantje had bij de Albert heyn, dat maakt niet uit. Gewoon even bedanken dat ie in je leven was.
[...]
Wie was het dan?
Vriend, neef, kennis, collega?Dat weet ze niet maar hij is zeker in haar leven geweest. Of hij nou haar oude tuinset via marktplaats heeft overgenomen, een vage onenightstand was of misschien haar leidinggevende toen ze een bijbaantje had bij de Albert heyn, dat maakt niet uit. Gewoon even bedanken dat ie in je leven was.
donderdag 10 december 2015 om 19:46
quote:Kerstvrouw schreef op 10 december 2015 @ 18:55:
Omdat ik wat nummers wilde wissen van de app. En ik kon aan de foto zien dat het zeker geen bedrijf was. Alleen was de foto te onduidelijk om te zien wie erop stond.Ja en jij zou het nummer ook verwijderen dus wat is het probleem dat die andere persoon het eerst doet?
Omdat ik wat nummers wilde wissen van de app. En ik kon aan de foto zien dat het zeker geen bedrijf was. Alleen was de foto te onduidelijk om te zien wie erop stond.Ja en jij zou het nummer ook verwijderen dus wat is het probleem dat die andere persoon het eerst doet?
donderdag 10 december 2015 om 21:09