uitgerekend augustus 2016

27-11-2015 22:44 2055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die tussen 1 -14 augustus zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo

TABEL VOL

cyn teagirl
Live, Love, Laugh
Waarvoor moet je bloedprikken Tinus??

Ik moet maandag weer voor de echo, kan me nu al nerveus maken. Afgelopen dagen helemaal geen kwaaltjes gehad. En zoals we al eens gezegd hebben, opzich fijn maar maakt ook weer onzeker..
Ik moest bloedprikken voor ik na de verloskundige kwam. Weet ook niet waarom..
herinner je gisteren droom van morgen maar leef vandaag
Nou ladies... Net geweest... Er was niets maar san ook niets te zien!!

De echoscopiste zei dat het zelfs lijkt alsof ik nooit zwanger ben geweest!!!

Ik had alleen erg verdikt baarmoederslijmvlies alsof ik ongesteld moet worden.. Maar ik test nog steeds positief en ik ben al niks twee weken overtijd. Echt bizar. Als ik een miskraam zou hebben gehad zou je toch tenminste een lege baarmoeder aantreffen zei ze ook en dat was niet. Nu wees er niets op een zwangerschap.

Voelt echt raar. Ik voel me leeg. Hopelijk komt een menstruatie gauw op gang dan want ik wil verder.

Ik snap het ook niet.

Kan het wel accepteren ondanks ik erg teleurgesteld ben maar vraag me toch af waarom ik dan al zolang overtijd ben en positief test..? Raadsel. Ik Hoop dat m'n menstruatie/miskraam komt want dit is echt raar. Dat zei ze Zelf ook; eigenlijk zou er dan een lege baarmoeder moeten zijn... Zij snapte het zelf ook niet. Ze zei hopelijk wordt je dit weekend heftig ongesteld. Nou dat hoop ik dan maar.
Het voelt wel alsof de droom die je even hebt uit je handen glijdt.. Ik wilde het zooi graag. Was er al ruim een jaar klaar voor, voordat m'n vriend eindelijk zover was. Toen het de eerste rond raak was, was ik dolgelukkig. Helaas dus maar van korte duur.. Snik..
Jeetje tea wat heftig zeg! hoe kan dat nou!! Dat hadden we niet zien aankomen. En t zit ook niet 'ergens anders'? Bijvoorbeeld buitenbaarmoederlijk?

Nou ja dat zal je misschien ook niet weten.... Ik vind t zo verdrietig voor je, en ben meteen ook weer een stukje angstiger voor mn eigen echo maandag....

Hoe nu verder?
Cyn, dikke knuffel voor jou! Geen woorden voor..

Ik wil wel borstvoeding proberen. Helemaal omdat er aan mijn kant van de familie eczeem voorkomt. (zelf nooit last van gehad)

Mijn zus heeft een half jaar borstvoeding gegeven en was super snel weer op haar oude gewicht.

Maar mocht borstvoeding niet gaan, dan ga ik net zo graag over op flesvoeding.

Ik heb nog geen positiekleding. Een aantal broeken trek ik niet meer aan, omdat ze dan aan het einde van de dag zo knellen. Ik heb een kantoorbaan en zit voornamelijk.

Tinus, ik moet met mijn intake ook bloed prikken, volgens mijn bij veel verloskundigen standaard procedure.

Jeetje Teagirl!

Dikke knuffel voor jou!

Maar als je niet ongesteld wordt, gaan ze dan nog een echo doen?

Hebben ze ook bloed afgenomen? Daarin kunnen ze zien of je zwanger bent of niet..
Tea, wat een raar verhaal! Dit is toch niet te bevatten.. Wat verdrietig zeg. En nu? Wat als je niet ongesteld wordt? Hebben ze gekeken of je eierstokken schoon zijn? Dikke knuffel meis
Ze hebben gekeken of het niet buitenbaarmoederlijk was en dat was niet het geval.

Het is gewoon bizar. Ik had liever gehoord dat ik een miskraam heb gehad want nu lijkt het alsof er niets is geweest! Maar dat kan ook weer niet omdat zij zegt dat testen niet liegen (digitale) en daarbij een menstruatie niet voor niets uitblijft! Maar goed.. Ik wacht het dan toch maar even af.. Vind het wel heel raar en onbevredigend.
Hallo ik heb vandaag test gedaan en ik ben in augustus uit gerekend zou ik bij dezen praat groep mogen
Stephanie, wanneer ben je uitgerekend? Er is ook een groep voor de tweede helft van augustus.
Nou tea, sterkte. Dit is echt k*t
Als goed is 19 augusters
Stephanie het is een beetje raar om zo een groep binnen te vallen als iemand net zulk slecht nieuws verteld. De vrouwen die hier schrijven zijn uitgerekend tussen 1 -14 augustus (staat ook bovenaan) en er is een andere groep voor 14+.

Dit is de groep voor 15-31 augustus 2016: Uitgerekend 15-31 aug 2016
Tea wat bizar! Je zou bijna denken dat er iets mis is met de echo apparatuur. Heb je misschien behoefte aan een second opinion?

Voor nu een hele dikke knuffel en geef het niet op
Sorry. Kan die andere niet vinden
Dank je fog, lief. Ik heb de hoop wel verloren hoor.. Wacht toch maar even een menstruatie af. Al is het gewoon echt heel raar...
quote:Stephanie1994 schreef op 11 december 2015 @ 11:05:

Sorry. Kan die andere niet vindenDie kan hier hier vinden: Uitgerekend 15-31 aug 2016
Oh tea wat vreemd en naar!! Hele dikke knuffel

Wist ze ook zeker dat het niet te vroeg was voor een echo? Dat je gewoon korter zwanger bent dan je denkt? Is echt vreemd, een positieve test en zo'n echo! Sterkte met afwachten!!
Tea wat een bizar verhaal zeg goh ik sta er helemaal van versteld, ik kan me niet voorstellen hoe jij je voelt
Tea jeejtje! Wat heftig nieuws zeg! Kan je het wel bevatten? Mij lijkt het zo raar..

Ik ben nu ook wel beetje bang voor m'n echo zeg! ☹

En wat nu als menstruatie uit blijft???

Heb je inderdaad wel bloed laten prikken??
herinner je gisteren droom van morgen maar leef vandaag
quote:teagirl schreef op 11 december 2015 @ 11:06:

Dank je fog, lief. Ik heb de hoop wel verloren hoor.. Wacht toch maar even een menstruatie af. Al is het gewoon echt heel raar...Agh meissie toch.. Van alle opties is dit toch wel een meest verwarrende. Kunnen jullie er samen over praten?
Heb geen bloed laten prikken. Je zag alleen heel erg verdikt baarmoederslijmvlies dus zei zij dat er een menstruatie aan gaat komen.

Dus wachten wachten wachten... Hoop zelf dat die komt zodat ik zekerheid heb..

Nu denk ik namelijk weer stel voor dat ik minder ver ben.. Je slijmvlies is ook verdikt als je zwanger bent.

Ggrrr emotionele achtbaan.. Leven tussen hoop en vrees is geen leven.. Doe mij maar duidelijkheid!
tea hoe kan dat dan??? Als je testen zeggen dat je zwanger bent maar er niks te zien is ?? Bizar verhaal zeg.. en ze hebben verder niks gedaan of gezegd? Wat raar dit zeg, ben er even stil van ...
Live, Love, Laugh
Dag dames,

teagirl, Ik lees net je verhaal en ik wilde je meteen maar even een hart onder riem steken. Wat ontzettend naar en vreemd ook bovendien. Zoiets heb ik nog nooit gehoord. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Al een tijdje lees ik stilletjes mee, maar vroeg me af of ik me nog bij jullie mag voegen. Ik ben zwanger van mijn derde kindje, uitgerekend op 1 augustus. Ik heb een zoon van 6 en een dochter van 3 jaar. De eerste echo staat gepland op 24 december. Mijn vriend en ik zijn allebei 34 jaar en kennen elkaar al zo'n 15 jaar.

En dan nog een vraag: weet iemand hoe je een avatar-plaatje ge-upload krijgt? Want ik krijg steeds een foutmelding. En het staat zo stom, zo'n lege avatar.
Ach Teagirl, wat vreselijk om dit te horen. Hoever zou je volgens jouw berekeningen zijn? Wanneer had je wen positieve test?

Bij mijn tweede zwangerschap was ik ook 3 dagen pater uitgerekend door waarschijnlijk een trage innesteling. Een paar dagen kan in het begin al een groot verschil zijn op een echo.

Had je een inwendige echo?

Ik hoop dat er toch nog een wondertje gebeurd e dat je gewoon minder ver bent dan uitgerekend.

Knuffel voor jouw, deze onzekerheid is vreselijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven