Masterchef Australië
vrijdag 11 december 2015 om 18:40
vrijdag 11 december 2015 om 18:41
quote:MevrouwJack schreef op 11 december 2015 @ 18:37:
Ik krijg ineens onbedwingbare trek in mijn Danone vruchtenkwark
Gewoon zo, open maken en uitlepelen. In 1 stadium.Zag gisteren Gordon een kok aan het verstand proberen te brengen dat je geen Michelinsterren haalt door zoveel mogelijk onderdelen op een bord te leggen. Hij zou ook eens met die Heston moeten praten
Ik krijg ineens onbedwingbare trek in mijn Danone vruchtenkwark
Gewoon zo, open maken en uitlepelen. In 1 stadium.Zag gisteren Gordon een kok aan het verstand proberen te brengen dat je geen Michelinsterren haalt door zoveel mogelijk onderdelen op een bord te leggen. Hij zou ook eens met die Heston moeten praten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 11 december 2015 om 18:41
vrijdag 11 december 2015 om 18:44
quote:nlies schreef op 11 december 2015 @ 18:41:
[...]
Zag gisteren Gordon een kok aan het verstand proberen te brengen dat je geen Michelinsterren haalt door zoveel mogelijk onderdelen op een bord te leggen. Hij zou ook eens met die Heston moeten pratenDenk dat Heston geen booschap heeft aan Gordon met zijn geschreeuw
[...]
Zag gisteren Gordon een kok aan het verstand proberen te brengen dat je geen Michelinsterren haalt door zoveel mogelijk onderdelen op een bord te leggen. Hij zou ook eens met die Heston moeten pratenDenk dat Heston geen booschap heeft aan Gordon met zijn geschreeuw
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven