uitgerekend augustus 2016

27-11-2015 22:44 2055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die tussen 1 -14 augustus zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo

TABEL VOL

cyn teagirl
Live, Love, Laugh
Nee dat heb ik dus nog niet. Mijn Bh's zitten wel strakker en borsten zijn wel voller maar ze zijn niet pijnlijk ofzo... Ach ik moet me niet al te druk maken wellicht krijg ik straks voor straf met 3 maanden alle symptomen
Live, Love, Laugh
ieder lichaam is ook anders.

Een vriendin van mij heeft vanaf het moment dat zij positief testte aan een stuk door moeten overgeven.

Ik ben nog niet misselijk geweest. Ik heb wel dat ik eten en geurtjes viezer of lekkerder vind.
goldstrike toen ik zwanger was van ons 1e kindje ook nergens last van, pas met 12 weken moest ik spugen en kon ik nare luchtjes niet verdragen tot aan het einde. Het zegt ook niks natuurlijk. Gister moest ik onze hond eten geven ( hij krijgt altijd vers vlees) en toen ging ik voor het eerst echt over mijn nek en moest ik naar de wc rennen omdat ik dacht te moeten spugen, manlief moest het overnemen want ik trok het dus echt niet...
Live, Love, Laugh
Dat is begrijpelijk! Vers vlees of hondenvoer uit blik. brrrr!! Daar hoef ik niet eens zwanger voor te zijn
Ach het is te doen hoor, beetje bloederig maar nu vind ik t niet zo fris... mijn hond vind t geweldig! Die zit nu al weer naast me een hele serenade te zingen omdat ze honger heeft ( wat hebben die beesten een biologische klok zeg)
Live, Love, Laugh
Ik vind het zo erg voor je Teagirl! Ik hoeft helemaal niet weg hoor. We zijn er in goede en slechte tijden. Knuff.

Hier ook nog nergens last van wat betreft kwaaltjes.

Getver mama, taak voor je man nu? Je ruikt ook sterker in de zwangerschap.
miliza indd ik had al voorgesteld om partjes te maken en in plastic zakjes te doen zodat ik het alleen maar in bakkie hoe te doen! Manlief is veel weg voor z'n werk ( smorgens vroeg tot Savonds laat) dus ik moet het haar wel geven helaas...
Live, Love, Laugh
Nou ik heb ook niet echt symptomen.

Maar toch wel beetje misselijk enzo.. Alsof ik ziek moet worden lijkt wel. Kan het niet goed benoemen.

En weet niet of dat door het zwanger zijn komt. Of door het teveel druk maken...
herinner je gisteren droom van morgen maar leef vandaag
Teagirl jeetje wat rot!! Dikke knuffel voor jou
Ach teagirl wat naar

Ik begrijp heel goed dat je compleet in de war bent..ik weet niet wat ik lees..sterkte meis
Dames,

Ik weet het is super super vroeg!!

Maar wij zijn onderweg om te kijken naar een baby kamer 🙂

Ik wil graag een doorgroei kamer en aangezien die nieuw enorm duur zijn wat ik zonde vind van het geld. Heb ik een tijdje marktplaats in de gaten gehouden. Helaas zijn die er niet veel en nu deze week ineens een hele mooie voor weinig geld.

Dus wij gaan toch maar even kijken. Het was een beetje tegen m'n gevoel in omdat het allemaal nog mis kan gaan. Maar m'n vader zei hou nou is op jij en ga daar nu is niet vanuit!

Dus ik heb besloten om het toch maar te doen.

Mocht het mis gaan dan willen we nog steeds een kindje en zetten we hem op zolder neer. Niemand die het dan ziet
tines je hebt gelijk meid! Veel plezier bij het kijken... zo'n kamertje is uiteindelijk nooit weg! en we moeten ook ophouden met steeds van het negatieve uitgaan natuurlijk kan dit ook wel maar we moeten positief blijven...
Live, Love, Laugh
Tinus ik moest er wel even bij lachen hoor. Alsof er staat: "Ja nou ik moet nog 8 maanden maar ik zat dus op marktplaats en.." Maar als je de ruimte hebt dan is het geen gek idee.

Ik koop de meubelen pas vanaf 6-7 maanden zwangerschap. Wij wonen in een studio (één ruimte) en kunnen even niet de deur van een kinderkamer achter ons dichtrekken.
Jeej de babykamer is gekocht! Hij zag er nog super netjes uit 🙂

Dit is hem

http://postimg.org/image/bjroaohxb/

http://postimg.org/image/hahuoepxb/

http://postimg.org/image/vfnnq7yyn/

Dat bedje kan dus van ledikantje naar peuterbedje worden omgebouwd!

Nou en dit alles voor ¤300 euro op de kop getikt!

Status: Happy!! 😄

Morgen gaan we hem ophalen
Mooie lichte meubels @Tinus. Netjes!
tines wij hebben exact hetzelfde kamertje van ons 1e dochtertje 🙈 wij hebben dan alleen alleen de ledikant versie, ze kon er niet in doorgroeien! dat heb je mooi gedaan voor 300 euro.... koopje! Ik heb er nieuw 900 voor betaald
Live, Love, Laugh
Heb nu alleen de kast nog staan...😉

http://postimg.org/image/u9axjbcu7/
Live, Love, Laugh
Tinus, wat een goede deal zeg! Super leuk! Jullie kunnen voorlopig vooruit.

Ik heb ook nog niet veel symptomen. Soms wat misselijk, wat maagzuur, beetje duizelig. Alleen erg moe en snel geïrriteerd.

Nu op de bank met een kleedje. Ik had vandaag een erg drukke dag en op de een of andere manier voelt m'n buik nu wel gespannen.
Hahah sjonge jonge..

Ik lees jou berichtje hardop zonzon.

Over je symptomen

Snel geïrriteerd, zegt m'n vriend lacherig ja dat had je al toen je niet zwanger was!

Hahaha mannen
Hahah mama inderdaad het is echt de zelfde.

Oke dan weet ik dat ik een goede deal heb gesloten

You go girl ✌🏻💪🏻
Hahahaha! Je gaat er echt plezier van hebben! Staat zo fris die lichte meubeltjes echt top!
Live, Love, Laugh
Super mooi kamertje!!
quote:Tinus1992 schreef op 11 december 2015 @ 19:32:

Hahah sjonge jonge..

Ik lees jou berichtje hardop zonzon.

Over je symptomen

Snel geïrriteerd, zegt m'n vriend lacherig ja dat had je al toen je niet zwanger was!

Hahaha mannen hahahaha geweldig die vriend van jou!
Tinus, leuk hoor die meubels! en wat een goede deal
Tinus, leuke meubels! Goed je slag geslagen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven