Masterchef Australië
vrijdag 11 december 2015 om 19:38
quote:MevrouwJack schreef op 11 december 2015 @ 19:29:
Wat ik op internet trouwens las maar wat ze niet uitzenden, is dat ze een baan aangeboden heeft gekregen bij de Fat Duck
Vond ik ook ja. Wat knap! Zo jong en dan daar aan de slag.
Georgia schijnt kook workshops te geven.
Dat is ook wel het hoogst haalbare voor haar denk ik.
Wat ik op internet trouwens las maar wat ze niet uitzenden, is dat ze een baan aangeboden heeft gekregen bij de Fat Duck
Vond ik ook ja. Wat knap! Zo jong en dan daar aan de slag.
Georgia schijnt kook workshops te geven.
Dat is ook wel het hoogst haalbare voor haar denk ik.
vrijdag 11 december 2015 om 19:41
woehoeeeee Billie
ik wist het al weken, kon mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen
Denk dat Billie in iedere keuken een aanwinst is door haar rust en multitaskskills
Heel grappig, ik heb met mams aan de foon zitten kijken en echt alles wat hier gezegd is, hebben wij bijna letterlijk ook tegen elkaar gezegd
ik wist het al weken, kon mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen
Denk dat Billie in iedere keuken een aanwinst is door haar rust en multitaskskills
Heel grappig, ik heb met mams aan de foon zitten kijken en echt alles wat hier gezegd is, hebben wij bijna letterlijk ook tegen elkaar gezegd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 11 december 2015 om 19:47
ik had tot daarnet geen internet, dus kon niet meekletsen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik gisteravond laat opgezocht heb wie er ging winnen . Ik kon er niet meer tegen haha
En ik las idd ook dat Heston haar tijdens de prijsuitreiking die baan aangeboden heeft! Waarom laten ze dat nou niet zien grr
Pffffff Billie heeft verdiend gewonnen
En ik las idd ook dat Heston haar tijdens de prijsuitreiking die baan aangeboden heeft! Waarom laten ze dat nou niet zien grr
Pffffff Billie heeft verdiend gewonnen
vrijdag 11 december 2015 om 19:49
zaterdag 12 december 2015 om 00:24
Zou zo'n Heston Billie een baan bieden voor de gratis publiciteit, vraag ik me dan af.
De beste man heeft 3 Michelin sterren, kan waarschijnlijk de afgestudeerde koks zo uitzoeken.
Begrijp me niet verkeerd, Billie is een natuurtalent en inderdaad bewonderenswaardig koelbloedig. Maar is dat dan genoeg voor zo'n baan?
Ik weet het niet hoor, vraag het me gewoon oprecht af.
De beste man heeft 3 Michelin sterren, kan waarschijnlijk de afgestudeerde koks zo uitzoeken.
Begrijp me niet verkeerd, Billie is een natuurtalent en inderdaad bewonderenswaardig koelbloedig. Maar is dat dan genoeg voor zo'n baan?
Ik weet het niet hoor, vraag het me gewoon oprecht af.
zaterdag 12 december 2015 om 06:06
quote:Wardijntje schreef op 12 december 2015 @ 00:24:
Zou zo'n Heston Billie een baan bieden voor de gratis publiciteit, vraag ik me dan af.
Ik weet het niet hoor, vraag het me gewoon oprecht af.Nee, dat denk ik niet, dat hij het voor de publiciteit doet. In de culinaire wereld van geweldige koks is een jonge kok als Billy een talent die hij denk ik graag in huis haalt om van alles aan te leren. Zoals een geweldige schilder graag een pupil heeft die hij van alles erbij kan leren. Ik kan me dat wel goed voorstellen, dat je het geweldig vindt om jong talent van alles te mogen leren.
Ik weet het niet hoor, vraag het me gewoon oprecht af.Nee, dat denk ik niet, dat hij het voor de publiciteit doet. In de culinaire wereld van geweldige koks is een jonge kok als Billy een talent die hij denk ik graag in huis haalt om van alles aan te leren. Zoals een geweldige schilder graag een pupil heeft die hij van alles erbij kan leren. Ik kan me dat wel goed voorstellen, dat je het geweldig vindt om jong talent van alles te mogen leren.
zaterdag 12 december 2015 om 07:33
Ik weet het niet hoor, vraag het me gewoon oprecht af.Ik denk dat iemand die 275 pond voor 1 persoons menu vraagt dat soort dingen niet zou riskeren uit liefdadigheid.
Ik weet het niet hoor, vraag het me gewoon oprecht af.Ik denk dat iemand die 275 pond voor 1 persoons menu vraagt dat soort dingen niet zou riskeren uit liefdadigheid.
zaterdag 12 december 2015 om 08:37
Is het de baan van haar leven? Ze heeft het aldoor over simple country cooking, toch iets heel anders dan bij heston?
Maar ze kan er natuurlijk veel leren!
Maar wat een abrupt einde! Alles wordt over meerdere afleveringen verspreid en na het verlossende woord niets meer.
Maar ze kan er natuurlijk veel leren!
Maar wat een abrupt einde! Alles wordt over meerdere afleveringen verspreid en na het verlossende woord niets meer.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
zaterdag 12 december 2015 om 10:37
Ik weet het niet hoor, vraag het me gewoon oprecht af. die man heeft die publiciteit echt niet nodig denk ik zo
Ik weet het niet hoor, vraag het me gewoon oprecht af. die man heeft die publiciteit echt niet nodig denk ik zo
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best