Entertainment alle pijlers

Masterchef Australië

07-09-2015 22:06 2871 berichten
Vanaf 7 september weer een nieuwe aflevering van dit kookprogramma.

met Gerry, George en Matt
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 11 december 2015 @ 19:32:

[...]

Ja normaal wordt dat even gemeld, ik was benieuwd, maar ze zeiden niksNee het was snel over en uit
Tjezus, wat vals
The Many Crying Faces of Masterchefs Georgia Barnes: How the runner-up blubbered her way through most of the finale... and the entire series
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 11 december 2015 @ 19:29:

Wat ik op internet trouwens las maar wat ze niet uitzenden, is dat ze een baan aangeboden heeft gekregen bij de Fat Duck

Vond ik ook ja. Wat knap! Zo jong en dan daar aan de slag.

Georgia schijnt kook workshops te geven.

Dat is ook wel het hoogst haalbare voor haar denk ik.
woehoeeeee Billie

ik wist het al weken, kon mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen

Denk dat Billie in iedere keuken een aanwinst is door haar rust en multitaskskills

Heel grappig, ik heb met mams aan de foon zitten kijken en echt alles wat hier gezegd is, hebben wij bijna letterlijk ook tegen elkaar gezegd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
ik had tot daarnet geen internet, dus kon niet meekletsen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik gisteravond laat opgezocht heb wie er ging winnen . Ik kon er niet meer tegen haha

En ik las idd ook dat Heston haar tijdens de prijsuitreiking die baan aangeboden heeft! Waarom laten ze dat nou niet zien grr

Pffffff Billie heeft verdiend gewonnen
Jee Billie. Ik had gisteren al online gekeken en inderdaad op het einde zie Heston nog dat hij zelden iemand heeft gezien die zo kalm blijft in stress situaties. En daarom bood hij haar een baan aan in zijn restaurant.
Oh ik weet niet of het deze aflevering ook gezegd is (ben op mijn werk). Maar Georgia krijgt 20.000 dollar en Jessica 10.000 dollar.
quote:Arizona15 schreef op 11 december 2015 @ 19:48:

Oh ik weet niet of het deze aflevering ook gezegd is (ben op mijn werk). Maar Georgia krijgt 20.000 dollar en Jessica 10.000 dollar.

Schijntje vergeleken met Billy.

250.000 en de baan van haar leven.
quote:MevrouwJack schreef op 11 december 2015 @ 18:37:

Ik krijg ineens onbedwingbare trek in mijn Danone vruchtenkwark

Gewoon zo, open maken en uitlepelen. In 1 stadium.😂😂😂
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Ja, beetje suf einde
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Zou zo'n Heston Billie een baan bieden voor de gratis publiciteit, vraag ik me dan af.

De beste man heeft 3 Michelin sterren, kan waarschijnlijk de afgestudeerde koks zo uitzoeken.

Begrijp me niet verkeerd, Billie is een natuurtalent en inderdaad bewonderenswaardig koelbloedig. Maar is dat dan genoeg voor zo'n baan?

Ik weet het niet hoor, vraag het me gewoon oprecht af.
quote:Wardijntje schreef op 12 december 2015 @ 00:24:

Zou zo'n Heston Billie een baan bieden voor de gratis publiciteit, vraag ik me dan af.

De beste man heeft 3 Michelin sterren, kan waarschijnlijk de afgestudeerde koks zo uitzoeken.

Begrijp me niet verkeerd, Billie is een natuurtalent en inderdaad bewonderenswaardig koelbloedig. Maar is dat dan genoeg voor zo'n baan?

Ik weet het niet hoor, vraag het me gewoon oprecht af.Nee, dat denk ik niet, dat hij het voor de publiciteit doet. In de culinaire wereld van geweldige koks is een jonge kok als Billy een talent die hij denk ik graag in huis haalt om van alles aan te leren. Zoals een geweldige schilder graag een pupil heeft die hij van alles erbij kan leren. Ik kan me dat wel goed voorstellen, dat je het geweldig vindt om jong talent van alles te mogen leren.
quote:MevrouwJack schreef op 11 december 2015 @ 19:35:

The Many Crying Faces of Masterchefs Georgia Barnes: How the runner-up blubbered her way through most of the finale... and the entire seriesHeel hartelijk dank!

Ik weet het niet hoor, vraag het me gewoon oprecht af.Ik denk dat iemand die 275 pond voor 1 persoons menu vraagt dat soort dingen niet zou riskeren uit liefdadigheid.
Is het de baan van haar leven? Ze heeft het aldoor over simple country cooking, toch iets heel anders dan bij heston?

Maar ze kan er natuurlijk veel leren!

Maar wat een abrupt einde! Alles wordt over meerdere afleveringen verspreid en na het verlossende woord niets meer.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
275 pond voor 1 menu?????? Holy moly
quote:Arizona15 schreef op 12 december 2015 @ 09:35:

275 pond voor 1 menu?????? Holy moly Mijn vriend wilde er ooit gaan eten. Ik zo zoek de prijs eens op. 255 pond + 12,5% verplichte fooi + drinken en extra's. Ik zei ik dacht het niet
Haha sorry dat zou ik ook niet doen. Kolere zeg. Zit zijn restaurant in Londen?
Zo, net even teruggekeken. Leukleukleuk! Wat was het abrupt afgelopen, jammer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Ik weet het niet hoor, vraag het me gewoon oprecht af. die man heeft die publiciteit echt niet nodig denk ik zo
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
En? Iemand die MC Junior kijkt?
Tjezus, wat vals
Ik mis het geouwehoer en de MPW-fitties onder het eten een beetje
Tjezus, wat vals
Een eh... 'aparte' opdracht voor die ukkies, zeker zo in het begin.
quote:MevrouwJack schreef op 16 december 2015 @ 19:07:

En? Iemand die MC Junior kijkt?

Kijk het wel maar geen idee of ik het vol ga houden.

Erger me aan de kinderen en de jury.

Zo gespeeld allemaal.
Die nu boven staat en het dier heeft uitgekozen vind ik wel een wijsneus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven