Napraattopic deel 46
dinsdag 8 december 2015 om 09:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 12 december 2015 om 01:45
zaterdag 12 december 2015 om 01:47
Poeh, bijlezen duurt me veel te lang en loepen bij nader inzien ook (sorry) dus ik ga maar gewoon af op de opmerking 'Fijn dat je het leuk hebt gehad Leo!' en sluit me daar van harte bij aan (luie donder dat ik er ben - maar toch meen ik het echt).
Truste allemaal, wie er nog wakker is!
Truste allemaal, wie er nog wakker is!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zaterdag 12 december 2015 om 01:48
quote:thee schreef op 12 december 2015 @ 01:36:
Zo ben weer bij.
Chief, ik lees je altijd wel maar ken je gevoel
Fijn dat je het leuk hebt gehad Leo!
En ik begrijp dat ik volgens missie een watje ben omdat ik mensen onder de negeer heb. Maar die 2 posten volgens mij nooit hier.
Twee maar?
Ik een hele rits.
Heerlijk. Ik mis hele gesprekken ook tussen mensen die ik niet wil lezen.
Een uitvinding, die negeerknop.
En jij bent no way een watje.
Zo ben weer bij.
Chief, ik lees je altijd wel maar ken je gevoel
Fijn dat je het leuk hebt gehad Leo!
En ik begrijp dat ik volgens missie een watje ben omdat ik mensen onder de negeer heb. Maar die 2 posten volgens mij nooit hier.
Twee maar?
Ik een hele rits.
Heerlijk. Ik mis hele gesprekken ook tussen mensen die ik niet wil lezen.
Een uitvinding, die negeerknop.
En jij bent no way een watje.
zaterdag 12 december 2015 om 01:52
Ow en toen waren er ineens posts die ik nog niet gezien had.
k ga morgen (nogmaals) een poging doen om te kijken, voor nu wordt t me ff te laat, sorry.
Ben in elk geval blij te lezen dat je het ontzettend leuk hebt gehad, Leo. (En daarin lees ik tussen de regels door dat je dochter het ook leuk heeft gehad, want anders was er vast wel een 'maar' op gevolgd - dus dubbel reden voor een big smile!)
k ga morgen (nogmaals) een poging doen om te kijken, voor nu wordt t me ff te laat, sorry.
Ben in elk geval blij te lezen dat je het ontzettend leuk hebt gehad, Leo. (En daarin lees ik tussen de regels door dat je dochter het ook leuk heeft gehad, want anders was er vast wel een 'maar' op gevolgd - dus dubbel reden voor een big smile!)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zaterdag 12 december 2015 om 02:02
Jesus Hats, ik hoop niet dat je alweer vroeg op moet dan - jou zie ik hier eigenlijk nooit op dit soort tijden.
k Las ergens op dit topic dat die vreselijke ziekte die in jouw familie al zo oneerlijk vaak toegeslagen heeft alweer een van je naasten treft. Om eerlijk te zijn weet ik niet zo goed hoe daarop te reageren, maar k wil je toch even sterkte wensen. Het is en blijft een oneerlijke kloteziekte.
k Las ergens op dit topic dat die vreselijke ziekte die in jouw familie al zo oneerlijk vaak toegeslagen heeft alweer een van je naasten treft. Om eerlijk te zijn weet ik niet zo goed hoe daarop te reageren, maar k wil je toch even sterkte wensen. Het is en blijft een oneerlijke kloteziekte.
zaterdag 12 december 2015 om 02:08
Grote kans dat ik de plank volledig missla, maar hierbij toch een plaatje ter afleiding. Leve de workouts, als je er maar lang genoeg naar kijkt gaat het misschien lijken op schaapjes die over een hek gaan en die je kunt tellen.
zaterdag 12 december 2015 om 02:12
quote:Dana schreef op 12 december 2015 @ 02:02:
Jesus Hats, ik hoop niet dat je alweer vroeg op moet dan - jou zie ik hier eigenlijk nooit op dit soort tijden.
Wat lief, dank je wel. Ja, éën van de mannen uit mijn familie waar ik vreselijk veel van hou heeft hersentumoren. En dat is kut.
Gelukkig morgen vrij. Alleen maar leuke dingen doen. Pakketje kleding ophalen, huis een beetje toonbaar maken, op zoek naar de kerstversiering, pom maken, sporten.
Wat lief, dank je wel. Ja, éën van de mannen uit mijn familie waar ik vreselijk veel van hou heeft hersentumoren. En dat is kut.
Gelukkig morgen vrij. Alleen maar leuke dingen doen. Pakketje kleding ophalen, huis een beetje toonbaar maken, op zoek naar de kerstversiering, pom maken, sporten.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 12 december 2015 om 08:04
quote:Corona67 schreef op 12 december 2015 @ 07:53:
Huh? Moet je vadaag naar 13 ikeas goe?
Ja, dat schijnt zo.
Viva-meet bij Ikea. Maar ik weet niet met wie en ik weet niet bij welke Ikea.
Dus ga ik ze allemaal langs.
Huh? Moet je vadaag naar 13 ikeas goe?
Ja, dat schijnt zo.
Viva-meet bij Ikea. Maar ik weet niet met wie en ik weet niet bij welke Ikea.
Dus ga ik ze allemaal langs.
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar