Napraattopic deel 46
dinsdag 8 december 2015 om 09:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 12 december 2015 om 14:45
Ze verzint de hele boel bij elkaar of het gaat echt niet ok met haar.
In het huisvrouwen-topic was ze 3-4 weken zwanger, vandaag ineens niet meer. Elders schrijft ze ook dat ze in mei gaan trouwen.
Maar vriend wil pas beginnen als ze getrouwd zijn. En toch stoppen ze op 1 januari met de pil.
En hij wil het een jaar uitstellen.
In het huisvrouwen-topic was ze 3-4 weken zwanger, vandaag ineens niet meer. Elders schrijft ze ook dat ze in mei gaan trouwen.
Maar vriend wil pas beginnen als ze getrouwd zijn. En toch stoppen ze op 1 januari met de pil.
En hij wil het een jaar uitstellen.
zaterdag 12 december 2015 om 15:13
quote:Fenrir-Greyback schreef op 12 december 2015 @ 15:06:
[...]
Gelukkig hebben we jou nog, om de boel moreel weer een beetje in het juiste spoor te krijgen
Ik vind het altijd een dingetje natuurlijk ik heb er zelf trauma's aan over gehouden de discussies en verwijten en van alles naar je hoofd gesmeten krijgen terwijl je eigenlijk een vraag had.
Mensen kunnen zich vergissen ik bedoel niet iedereen is perfect.
[...]
Gelukkig hebben we jou nog, om de boel moreel weer een beetje in het juiste spoor te krijgen
Ik vind het altijd een dingetje natuurlijk ik heb er zelf trauma's aan over gehouden de discussies en verwijten en van alles naar je hoofd gesmeten krijgen terwijl je eigenlijk een vraag had.
Mensen kunnen zich vergissen ik bedoel niet iedereen is perfect.
zaterdag 12 december 2015 om 15:15
quote:Ttass28 schreef op 12 december 2015 @ 15:13:
[...]
Mensen kunnen zich vergissen ik bedoel niet iedereen is perfect.Klopt, maar niet perfect zijn en willens en wetens liegen is wat anders toch?
[...]
Mensen kunnen zich vergissen ik bedoel niet iedereen is perfect.Klopt, maar niet perfect zijn en willens en wetens liegen is wat anders toch?
zaterdag 12 december 2015 om 15:18
quote:Ttass28 schreef op 12 december 2015 @ 15:13:
[...]
Mensen kunnen zich vergissen ik bedoel niet iedereen is perfect.Trauma's nog wel. Mij maakt het trouwens niet zo veel uit hoor, als iemand staat te liegen op een forum. Ik ga ervan uit dat een flink deel van de OP's niet op waarheid berust, maar dat hoeft niks uit te maken voor de daaropvolgende discussie. Het is natuurlijk wel handig als iemand dan een beetje consistent liegt, anders kun je er amen op zeggen dat mensen zo'n TO gaan wijzen op de ongerijmdheden in het verhaal en neem het ze eens kwalijk.
[...]
Mensen kunnen zich vergissen ik bedoel niet iedereen is perfect.Trauma's nog wel. Mij maakt het trouwens niet zo veel uit hoor, als iemand staat te liegen op een forum. Ik ga ervan uit dat een flink deel van de OP's niet op waarheid berust, maar dat hoeft niks uit te maken voor de daaropvolgende discussie. Het is natuurlijk wel handig als iemand dan een beetje consistent liegt, anders kun je er amen op zeggen dat mensen zo'n TO gaan wijzen op de ongerijmdheden in het verhaal en neem het ze eens kwalijk.
zaterdag 12 december 2015 om 15:20
quote:Ttass28 schreef op 12 december 2015 @ 15:17:
[...]
Wij kennen haar niet weten we ook niet of ze liegt.
Precies.
Het kan best zijn dat iemand een account- erbij- aanmaakt om 's wat reuring in de tent te brengen.
[...]
Precies.
Het kan best zijn dat iemand een account- erbij- aanmaakt om 's wat reuring in de tent te brengen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 12 december 2015 om 15:22
quote:Ttass28 schreef op 12 december 2015 @ 15:17:
[...]
Nee, maar er zijn mensen die serieus advies geven dus die neem je dan in de zeik.
En ze geeft zelf toe dat ze helemaal niet zwanger was. Dus ze liegt wel of relt. Nou sorry, dan ga ik niet meer serieus reageren.
[...]
Nee, maar er zijn mensen die serieus advies geven dus die neem je dan in de zeik.
En ze geeft zelf toe dat ze helemaal niet zwanger was. Dus ze liegt wel of relt. Nou sorry, dan ga ik niet meer serieus reageren.
zaterdag 12 december 2015 om 15:23
quote:Ttass28 schreef op 12 december 2015 @ 15:19:
[...]
Van al dat gezeik en gezeur zat ik gespannen op mijn ipad terwijl ik zat te huilen zat ik te typen.Je hebt je heel erg naar gevoeld dat lees ik tenminste hier. Trauma is misschien wat teveel van het goede voor je gespannen en verdrietig voelen. Maar ik wil niet muggeziften.
[...]
Van al dat gezeik en gezeur zat ik gespannen op mijn ipad terwijl ik zat te huilen zat ik te typen.Je hebt je heel erg naar gevoeld dat lees ik tenminste hier. Trauma is misschien wat teveel van het goede voor je gespannen en verdrietig voelen. Maar ik wil niet muggeziften.