Touchscreen handschoenen
zaterdag 12 december 2015 om 18:09
Wie o wie kan me helpen.
Ik zoek touchscreen handschoenen die écht werken. Dus niet met van die opgenaaide dingen op de duim en wijsvinger, maar liefst met bijvoorbeeld de hele vingertoppen in een ander materiaal.
Graag goed een aanpassend model, want als de vingertoppen 'flubberen', dan werken ze toch niet.
Als het kan graag een iets eleganter model.
Iemand ervaring?
Ik zoek touchscreen handschoenen die écht werken. Dus niet met van die opgenaaide dingen op de duim en wijsvinger, maar liefst met bijvoorbeeld de hele vingertoppen in een ander materiaal.
Graag goed een aanpassend model, want als de vingertoppen 'flubberen', dan werken ze toch niet.
Als het kan graag een iets eleganter model.
Iemand ervaring?
zaterdag 12 december 2015 om 18:15
Wij hebben ze van de Efteling off all places. En ze werken echt. Hahahaa. We waren daar vorig jaar en het was zooooo koud, dus handschoenen gekocht en kwamen er later achter dat je dus gewoon je telefoon kon bedienen. Ze zijn er echt in geweven dus niks er los op. Maar denk dat je hier niet veel aan hebt of je moet toevallig binnenkort gaan hahhaa
zaterdag 12 december 2015 om 19:14
quote:Troelalaaaa schreef op 12 december 2015 @ 18:50:
Die van Action zullen vast 2 dagen goed werken. En daarna? Vallen dan de vingers er vanaf? Laat dan het breisel los?Nee hoor, absoluut niet. Hier ook al gewassen en al en nog steeds werkend. Ik heb nog een paar extra liggen voor het geval dat. Maar die zijn waarschijnlijk voor volgend jaar, of misschien wel het jaar daarop.
Die van Action zullen vast 2 dagen goed werken. En daarna? Vallen dan de vingers er vanaf? Laat dan het breisel los?Nee hoor, absoluut niet. Hier ook al gewassen en al en nog steeds werkend. Ik heb nog een paar extra liggen voor het geval dat. Maar die zijn waarschijnlijk voor volgend jaar, of misschien wel het jaar daarop.