Tweedehands kleding
zaterdag 12 december 2015 om 20:04
quote:FelineFeline schreef op 12 december 2015 @ 20:00:
Dol op 2hands kleren! Was het ook maar 1 keer. Wat voor smerigs zouden ze ermee hebben gedaan? o.
Waarschijnlijk niets. Maar ik denk altijd aan nat eczeem en mensen die een week lang dood hebben liggen te wezen voor ze gevonden werden.
Ik weet het,....ligt helemaal aan mij, maar ik krijg acuiut jeuk in zo'n winkel.
Dol op 2hands kleren! Was het ook maar 1 keer. Wat voor smerigs zouden ze ermee hebben gedaan? o.
Waarschijnlijk niets. Maar ik denk altijd aan nat eczeem en mensen die een week lang dood hebben liggen te wezen voor ze gevonden werden.
Ik weet het,....ligt helemaal aan mij, maar ik krijg acuiut jeuk in zo'n winkel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 12 december 2015 om 20:24
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 december 2015 @ 20:04:
[...]
Hahahahaha
Vond vroeger ook "vies" maar heb een periode gehad dat spannend was of ik te eten had en toen "moest" ik wel. Daar is een knop omgegaan. Als ik nu in de V&D sta, denk ik: ben daar gek 120,- voor een jurk! Heb het nu ook weer heel krap. Dus voordeel dat daar over heen ben!
[...]
Hahahahaha
Vond vroeger ook "vies" maar heb een periode gehad dat spannend was of ik te eten had en toen "moest" ik wel. Daar is een knop omgegaan. Als ik nu in de V&D sta, denk ik: ben daar gek 120,- voor een jurk! Heb het nu ook weer heel krap. Dus voordeel dat daar over heen ben!
zaterdag 12 december 2015 om 20:29
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 december 2015 @ 20:04:
[...]
Ik weet het,....ligt helemaal aan mij, maar ik krijg acuiut jeuk in zo'n winkel.Of hebben zitten winden in die broek
[...]
Ik weet het,....ligt helemaal aan mij, maar ik krijg acuiut jeuk in zo'n winkel.Of hebben zitten winden in die broek
zaterdag 12 december 2015 om 21:06
Op marktplaats koop ik wel. Ik heb een moeilijke maat voor broeken en toevallig zit het merk G-star erg goed bij mij.
Die koop ik nieuw of zo goed als nieuw voor rond de 30 euro. Maat klopt altijd prima.
Ik ben eigenlijk nog maar 1 keer opgelicht, dat een broek heel verwassen en vaal was, dat was wel even balen, maar over het algemeen heb ik meestal gewoon een goede koop. Laatst ook een gloednieuw en supermooi G-star vest gekocht via MP, met kaartje er aan, voor 30 euro. Ik hou er van.
Die koop ik nieuw of zo goed als nieuw voor rond de 30 euro. Maat klopt altijd prima.
Ik ben eigenlijk nog maar 1 keer opgelicht, dat een broek heel verwassen en vaal was, dat was wel even balen, maar over het algemeen heb ik meestal gewoon een goede koop. Laatst ook een gloednieuw en supermooi G-star vest gekocht via MP, met kaartje er aan, voor 30 euro. Ik hou er van.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 12 december 2015 om 21:24
zaterdag 12 december 2015 om 21:38
Ben gek op tweedehandswinkeltjes. Bij mij in de straat zitten er een stuk of 7, en bij elk gaat de opbrengst naar het goede doel. Dit is een goede buurt met veel dure huizen, en daardoor is de kwaliteit vrij hoog. Vorige week nog wat dingen van Ted Baker gezien, dat is dan bijvoorbeeld 3 pond voor een vestje. In Den Haag zitten ook een paar leuke winkels. Daar heb ik wel eens een prachtige faux fur jas gepast voor maar 100 euro, maar hij was te groot. Dat is dan weer het nadeel bij zulke winkels...
Liever elitair dan een pauper!
zaterdag 12 december 2015 om 22:15
quote:Rzm schreef op 12 december 2015 @ 21:24:
Ik zal het niet doen.. Ik zeg niet nooit, want je weet niet wat het leven je zal brengen, maar ik hoop niet dat het ooit zover zal komen dat ik tweedehands KLEDING zou moeten kopen. Ik heb wel een tweedehands bijzettafel, maar ik wil echt geen tweedehands kleding of schoenen.
Ik zal het niet doen.. Ik zeg niet nooit, want je weet niet wat het leven je zal brengen, maar ik hoop niet dat het ooit zover zal komen dat ik tweedehands KLEDING zou moeten kopen. Ik heb wel een tweedehands bijzettafel, maar ik wil echt geen tweedehands kleding of schoenen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 13 december 2015 om 08:54
Ik ben gek op tweedehands! Of noem het vintage, want ik draag veel uit de jaren '70 en '80. Dat koop ik meestal via Etsy. Maar heb ook veel via Marktplaats en boetiekjes op internet. Mijn favoriete eighties laarzen komen van Marktplaats. Echte museumstukken zijn het!
De kringloop is leuk voor de meer gewone dingen, zoals jeans of een simpele trui. (boswandeling truien noem ik die) Voor kind vind ik er ook wel eens wat. Wat ik ook doe, is oude kleding van de kringloop vermaken. Dat doe ik voornamelijk voor zoon. Van 2 oude shirts maak ik dan een nieuwe. Geef er een eigen draai aan met een leuke applicatie erop en voilà.
Ik mix tweedehands/vintage dus met zelf gemaakt. Nu nog leren breien
De kringloop is leuk voor de meer gewone dingen, zoals jeans of een simpele trui. (boswandeling truien noem ik die) Voor kind vind ik er ook wel eens wat. Wat ik ook doe, is oude kleding van de kringloop vermaken. Dat doe ik voornamelijk voor zoon. Van 2 oude shirts maak ik dan een nieuwe. Geef er een eigen draai aan met een leuke applicatie erop en voilà.
Ik mix tweedehands/vintage dus met zelf gemaakt. Nu nog leren breien
zondag 13 december 2015 om 10:35
Ik heb dat het liefste als het niet meer leuk is of kapot geef je het weer gemakkelijker weg.
Gewoon een scheut dettol bij het wasmiddel en er overleeft niks in.
Als in gekregen spullen , vieze vlekken zitten vind ik het heerlijk om het in de biotex of iets dergelijks te zetten en het dan weer schoon te krijgen.
Ik geef niet graag geld uit aan kleding , krijg het meestal of koop 2de hands.
Ik ben ook eigenlijk te groen ¤5 voor een trui en ¤15 voor een broek vind ik al veel.
Ondergoed, sokken en schoenen wel altijd nieuw, krijg ik wel veel maar gooi ik weg dat gaat te ver.
Gewoon een scheut dettol bij het wasmiddel en er overleeft niks in.
Als in gekregen spullen , vieze vlekken zitten vind ik het heerlijk om het in de biotex of iets dergelijks te zetten en het dan weer schoon te krijgen.
Ik geef niet graag geld uit aan kleding , krijg het meestal of koop 2de hands.
Ik ben ook eigenlijk te groen ¤5 voor een trui en ¤15 voor een broek vind ik al veel.
Ondergoed, sokken en schoenen wel altijd nieuw, krijg ik wel veel maar gooi ik weg dat gaat te ver.