Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ana_isabel schreef op 13 december 2015 @ 08:59:

[...]

Ja, dat zat ik mij nog te bedenken...je zult hem wel mee moeten nemen, je huis door. Anders lijkt mij het effect minimaal.. hoe doe je dat als je vroeg de deur uit moet?

Ik hoef nooit vroeg de deur uit.

Maar als je dat wel moet is het idd minder handig.
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:ana_isabel schreef op 13 december 2015 @ 08:59:

[...]

Ja, dat zat ik mij nog te bedenken...je zult hem wel mee moeten nemen, je huis door. Anders lijkt mij het effect minimaal.. hoe doe je dat als je vroeg de deur uit moet?Bij de IKEA hebben ze ook stopcontacten
quote:Solomio schreef op 13 december 2015 @ 08:55:

[...]

Ow, was jij dat....................... Ze zag je wel!!!!
quote:yette schreef op 13 december 2015 @ 09:02:

[...]

Bij de IKEA hebben ze ook stopcontacten
Heerlijk geslapen hier. Om 7 uur wakker, nog ff omgedraaid en half slapend / half wakend nog ruim anderhalf uur lekker gelegen en genieten van het feit dat niks hoeft.

Nu het zoutvlees ff opkoken voor de pom.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:ana_isabel schreef op 13 december 2015 @ 09:01:

[...]

Weet niet wat enger is... JB imiteren in de ikea ballenbak of tijdens je act of speelactiviteit, handschoentjes dragen...

Werden er kinderen plotseling ruw door hun ouders uit de ballebak getrokken, terwijl jij erin stapte?Die kinderen had ik er al lang uitgeschopt.. ik wil die BB voor mij alleen. Zeker tijdens mijn performances
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 13 december 2015 @ 08:44:

[...]

Heb jij zo'n lamp? Ik zit erover te denken om er een te kopen, maar weet niet of het echt werkt.

Ook goede ervaringen hier. Ik kan het aanraden.

Goedemorgen.
Life is short. Eat dessert first.
Die topictitel "uitgerekend augustus 2016".. ben ik de enige die dan denkt... sjees! Dat moet een lastige som zijn...?
quote:Corona67 schreef op 13 december 2015 @ 09:04:

[...]

Die kinderen had ik er al lang uitgeschopt.. ik wil die BB voor mij alleen. Zeker tijdens mijn performancesJB in de BB.. als dat geen hit wordt deze kerst!
quote:Corona67 schreef op 13 december 2015 @ 09:07:

Die topictitel "uitgerekend augustus 2016".. ben ik de enige die dan denkt... sjees! Dat moet een lastige som zijn...?
quote:Poltergeist2016 schreef op 13 december 2015 @ 09:01:

[...]

+1000 Je doet je kinderen te kort als je aan een nieuwe partner begint. Niet per se natuurlijk. Echter, ik denk dat veel mensen de impact van scheiden en een nieuwe partner van papa / mama wel onderschatten.
quote:Corona67 schreef op 13 december 2015 @ 09:07:

Die topictitel "uitgerekend augustus 2016".. ben ik de enige die dan denkt... sjees! Dat moet een lastige som zijn...?Hahahahhahaaa
quote:hatsetats schreef op 13 december 2015 @ 09:10:

[...]

Niet per se natuurlijk. Echter, ik denk dat veel mensen de impact van scheiden en een nieuwe partner van papa / mama wel onderschatten.

Mee eens.. Maar je hoeft niet de rest van je leven alleen daarom celibatair te leven. Kan wel een bewuste keuze zijn wanneer je geen behoefte hebt aan een nieuwe relatie.

Anderzijds moet je ook niet Jan en alleman mee naar huis nemen.

Maar klopt. Zeker de eerste periode is het voor kinderen verwarrend en lastig.
quote:yette schreef op 13 december 2015 @ 08:46:

[...]

Ik geloof er geen zak van.

'Kijk eens, opa die op sterven-na-dood is, oma, lieve kinderen ... dit is nou de puber die ik al date sinds haar 13e!'Whoehahahaha wat een bullshit topic.
quote:hatsetats schreef op 12 december 2015 @ 21:23:

[...]

Adele moet gewoon wég! En dr lilleke bek houden.Jaaaaaaaaa
Als ik nu voor de gein tegen mijn jongens zeg of ik een nieuwe vriend mag zoeken, als ik hun vader verlaat, zeggen ze steevast dat ze mijn nieuwe liefde in elkaar gaan slaan...(ze zijn 11 en 9 he )
quote:Corona67 schreef op 13 december 2015 @ 09:13:

[...]

Mee eens.. Maar je hoeft niet de rest van je leven alleen daarom celibatair te leven. Kan wel een bewuste keuze zijn wanneer je geen behoefte hebt aan een nieuwe relatie.

Anderzijds moet je ook niet Jan en alleman mee naar huis nemen.

Maar klopt. Zeker de eerste periode is het voor kinderen verwarrend en lastig.Nee, je hoeft niet je hele leven alleen alleen te blijven.Maar een paar jaar wachten lijkt me niet zo gek. En zelfs dan moet je het rustig aan doen.
quote:Star schreef op 13 december 2015 @ 09:16:

[...]

Jaaaaaaaaa Tik m aan ouwe
quote:hatsetats schreef op 13 december 2015 @ 09:18:

[...]

Nee, je hoeft niet je hele leven alleen alleen te blijven.Maar een paar jaar wachten lijkt me niet zo gek. En zelfs dan moet je het rustig aan doen.Eens. Kinderen kennen vader en moeder alleen vanuit die specifieke rol. Die kinderen raken helemaal de kluts kwijt.. zielig hoor.. ik zie het in mijn directe omgeving..mama heeft de kolder in de kop en kind moet maar meegaan in de grillen van mama... uiteindelijk wil papa zich ook niet laten kennen en heeft ook maar verschillende vriendinnetjes... pfff
quote:Star schreef op 13 december 2015 @ 09:14:

[...]

Whoehahahaha wat een bullshit topic.In theorie kan het heel goed echt waar zijn.
De daglichtlamp werkt voor mij ook. Ik moet dan 'sochtends wel heel vroeg de deur uit, in het donker, maar als ik mijn ontbijtje eet en de kranten lees op de laptop, staat ie aan naast de laptop en zit ik er met mijn snufferd in.

Dit is de 3e winter dat ik hem gebruik en ik had het jaren eerder moeten doen.
Wat groeien mijn kinderen toch in een stabiele omgeving op: al hun hele leven geen relatie bij hun moeder.

Toch is daar dan ook wel weer commentaar op.

If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:pomona-struik schreef op 13 december 2015 @ 09:22:

[...]

In theorie kan het heel goed echt waar zijn.Je hebt overal mensen voor inderdaad.
quote:Moiren_ schreef op 13 december 2015 @ 00:14:

[...]

Volgens mij wel. Heb jij een leuke?Nog niks gezien maar ik lees graag wat iedereen krijgt.
Meisje leest als een makkelijke prooi voor een of andere ranzige kerel met een voorkeur voor tieners

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven