Napraattopic deel 46
dinsdag 8 december 2015 om 09:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 13 december 2015 om 08:11
quote:pomona-struik schreef op 13 december 2015 @ 08:05:
Ze had als te betalen rekeningen OV en abbo voor telefoon. Haar ouders hebben geld zat maar geven haar niks.
Zal ook wel de reden zijn waarom ze niet aan vriends familie voorgesteld kan worden denk ikIk vraag me ook af of vriends verhalen allemaar wel kloppen. Plat gezegd denk ik dat hij haar als neukertje ziet
Ze had als te betalen rekeningen OV en abbo voor telefoon. Haar ouders hebben geld zat maar geven haar niks.
Zal ook wel de reden zijn waarom ze niet aan vriends familie voorgesteld kan worden denk ikIk vraag me ook af of vriends verhalen allemaar wel kloppen. Plat gezegd denk ik dat hij haar als neukertje ziet
zondag 13 december 2015 om 08:11
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 13 december 2015 @ 08:08:
Goedemorgen.
Weet je wat ik zou naar vind? Van die mensen die forumsters die gescheiden/weduwe/uit elkaar, bijna uitmaken voor ontaarde moeder als die moeder het in haar hoofd haalt ooit weer een nieuwe relatie te beginnen. Want oh oh, die arme kinderen, die mogen nooit meer geconfronteerd worden met een nieuwe partner, de arme bloedjes. En ze mogen al helemaal niets anders zien van hun moeder dan dat die haar eigen gevoelens, behoeftes en wensen voor 100% opzij zet voor haar kinderen.
Tuurlijk, je moet nadenken over wanneer en hoe en hoe snel je een nieuwe liefde voorstelt aan je kinderen. Maar moeders zijn geen slechte moeders als ze ooit weer een relatie beginnen.+veel
Goedemorgen.
Weet je wat ik zou naar vind? Van die mensen die forumsters die gescheiden/weduwe/uit elkaar, bijna uitmaken voor ontaarde moeder als die moeder het in haar hoofd haalt ooit weer een nieuwe relatie te beginnen. Want oh oh, die arme kinderen, die mogen nooit meer geconfronteerd worden met een nieuwe partner, de arme bloedjes. En ze mogen al helemaal niets anders zien van hun moeder dan dat die haar eigen gevoelens, behoeftes en wensen voor 100% opzij zet voor haar kinderen.
Tuurlijk, je moet nadenken over wanneer en hoe en hoe snel je een nieuwe liefde voorstelt aan je kinderen. Maar moeders zijn geen slechte moeders als ze ooit weer een relatie beginnen.+veel
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 13 december 2015 om 08:32
quote:yette schreef op 13 december 2015 @ 08:30:
[...]
Ze is 16 of 17 (loep).
Natuurlijk wil een pedownaar met kinderen dan graag dat je na 3 jaar zijn familie leert kennen Na ja, dat is een groot leeftijdsverschil, maar zoals zij het beschrijft klinkt het alsof hij wel serieus is en zijn vooral een bakvis. Hij wil graag dat zij de familie ontmoet.
[...]
Ze is 16 of 17 (loep).
Natuurlijk wil een pedownaar met kinderen dan graag dat je na 3 jaar zijn familie leert kennen Na ja, dat is een groot leeftijdsverschil, maar zoals zij het beschrijft klinkt het alsof hij wel serieus is en zijn vooral een bakvis. Hij wil graag dat zij de familie ontmoet.
zondag 13 december 2015 om 08:39
quote:Solomio schreef op 13 december 2015 @ 08:38:
Hier is het hartstikke licht:
[img]https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... EyuciNsmIC[/img]Omg..wat IS dat?
Hier is het hartstikke licht:
[img]https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... EyuciNsmIC[/img]Omg..wat IS dat?
zondag 13 december 2015 om 08:40
zondag 13 december 2015 om 08:43