Gezondheid alle pijlers

Rare bultjes

13-12-2015 23:17 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik heb sinds gisteren hele rare bultjes op m'n kin. Het loopt niet verder naar m'n wangen, een beetje in m'n nek maar niet veel. Je ziet het niet maar je voelt allemaal kleine bultjes, net of je heel erg veel kippenvel hebt. Het jeukt enorm en brand, het ziet ook een beetje rood.

Heb vrijdag een andere creme op gedaan en heb ook m'n gezicht schoon gemaakt met nivea wat ik eigenlijk nooit gebruik.

Nu denk ik dat het een allergische reactie is op iets en wat ik zou willen weten is wat ik eraan zou kunnen doen want wordt er helemaal gek van.
Stop met dingen erop smeren. Maak het niet meer schoon, maar laat je huid met rust totdat het of over is, of totdat je weet wat het is en hoe je het moet behandelen.
Wachten tot het weg gaat. Als het erg jeukt is koelzalf een optie, maar ik zou het laten rusten. Als je het niet vertrouwt kun je natuurlijk de dokter raadplegen, maar die zegt waarschijnlijk hetzelfde.

Ik heb dit af en toe en na meerdere allergietesten nog steeds geen idee waar het vandaan komt.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Ik zou naar de HA gaan kan bijv, krentenbaard zijn. Niet aankomen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik had dit een keer bij een allergische reactie. Ik kreeg antihistamine en zalf tegen de jeuk. Ik vond het overdreven maar de huisarts was er heel stellig in
Ik zou even de huisarts bellen.

Heb een keer zoiets gehad door een andere dagcreme en toen moest ik meteen langskomen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik zou het wassen met water en babyzeep (goed spoelen totdat het stroef wordt) en dan meteen een beetje invetten met geurloze babyolie.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Klinkt als allergie. Dit heb ik namelijk ook wel eens gehad. Lag bij mij toen aan de goedkope wasverzachter van de aldi. Toen ik dat niet meer gebruikte was het weg. Gewoon even naar de huisarts gaan en dan krijg je inderdaad antihistamine.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven