Mode & Beauty alle pijlers

aaaah roooood

14-12-2015 10:59 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
heb vanochtend mn haar geverfd met rode henna...t blonde was echt niks meer, supergeel, alleen maar ellende. had nog rode henna in de kast staan en ik vond t superspannend maar t is mooi!
Whoehoe!
Foto?
haha neee geen foto helaas. maar ben wel heel blij ermee en het rode in mijn gezicht lijkt nu veel minder rood. raar maar waar! ik denk dat dit het gewoon is voor mij haha!

ben even zo blij als een kind hihi
Yay!

Voor sommige mensen is blond haar gewoon niet weggelegd Of wordt het gewoon nooit de kleur die je zelf zo graag zou willen. Dan kan je inderdaad maar beter iets drastisch anders doen
Wat gedurfd maar leuk!
quote:RedBaron schreef op 14 december 2015 @ 11:17:

Wat gedurfd maar leuk!Hoe staat het met jouw verf avontuur?
ja daar ben ik ook ff benieuwd naar! Voel me hier ook goed bij, omdat ik t gewoon op mn hoofdhuid kan plempen en geen gezeur over irritatie op mijn hoofdhuid!
Fijn dat je er zo blij mee bent!
ja haha zat al heel lang te rotzooien met henna plus platinablond. dat na het verven echt supermooi was hoor, maar na een paar keer wassen al geel werd. en dat gele maakte mijn huid best heel erg rood. Dit rode zwakt mijn gezichtshuid juist weer af hihi. heb ineens wel allemaal krulletjes rondom mijn gezicht gekregen, lijkt wel een beetje babykrulletjes die had ik eerst niet en o ja mijn haar lijkt wel veel dikker.
Toch nog een einde aan dit drama gekomen

Henna is super goed voor je haar, laat het inderdaad steviger aan voelen. Je kan voor tussentijdse verzorging ook kleurloze henna gebruiken, puur voor verzorging

Houd er rekening mee dat je kleur nog wat veranderd de komende dagen, het definitieve resultaat is na een dag of 3 pas echt te zien.

Veel plezier van je nieuwe look!
Sowieso is lichter verven gewoon veel slechter voor je haar. Ik verf echt al jaren, meestal donkerder, en mijn haar is echt nog in goede staat (de kapper was laatst in shock dat ik 1.5 jaar niet was geweest, zo vaak verf, en er maar 3 cm echt af moest wat gespleten was). Maar toen ik het nog blond had, was mijn haar veel dunner en pluiziger.

Conclusie: lang leve de rood- en bruin harigen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven