Napraattopic deel 46
dinsdag 8 december 2015 om 09:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 14 december 2015 om 11:58
quote:Ttass28 schreef op 14 december 2015 @ 11:47:
[...]
Mooi dat het kan en zeker leuk maar is het raar wat ik zeg of was vroeger alles gewoon beter.Nee hoor, vroeger ging het precies zo. Ook toen kon men best pittig reageren als iemand rare verhalen vertelde of niet voor rede vatbaar was. Soms moet dat gewoon. De meeste felle reacties die je hier leest, zijn helemaal niet zo rot bedoeld als ze voor sommigen lijken. Het zijn gewoon pogingen om iemand in te laten zien dat hij/zij dingen anders aan moeten pakken.
[...]
Mooi dat het kan en zeker leuk maar is het raar wat ik zeg of was vroeger alles gewoon beter.Nee hoor, vroeger ging het precies zo. Ook toen kon men best pittig reageren als iemand rare verhalen vertelde of niet voor rede vatbaar was. Soms moet dat gewoon. De meeste felle reacties die je hier leest, zijn helemaal niet zo rot bedoeld als ze voor sommigen lijken. Het zijn gewoon pogingen om iemand in te laten zien dat hij/zij dingen anders aan moeten pakken.
maandag 14 december 2015 om 11:58
maandag 14 december 2015 om 12:00
quote:yasmijn schreef op 14 december 2015 @ 09:52:
Goedemorgen,
Deze springt eruit:
Die telt de rup'n in de moos.
Volgens mij zijn het 'roep'n'
Maar inderdaad, aj roep'n in de moos hebt is het nich best Aaaaahhhh , je hebt natuurlijk helemaal gelijk! Was toch de u van rupsen er in geslopen.
Goedemorgen,
Deze springt eruit:
Die telt de rup'n in de moos.
Volgens mij zijn het 'roep'n'
Maar inderdaad, aj roep'n in de moos hebt is het nich best Aaaaahhhh , je hebt natuurlijk helemaal gelijk! Was toch de u van rupsen er in geslopen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 14 december 2015 om 12:03
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 14 december 2015 @ 11:57:
Ik zal het maar eerlijk toegeven. Af en toe luister ik naar de radio en dan denk ik.. owh best een goed nummer. Bleek het Bieber te zijn. (maar dat geef ik alleen toe in de auto met de radio aan)..Het is niet aan te raden dit in het openbaar toe te geven..helaas door schade en schande achter gekomen.. Maar ik ben erop uit om het taboe te doorbreken!
Ik zal het maar eerlijk toegeven. Af en toe luister ik naar de radio en dan denk ik.. owh best een goed nummer. Bleek het Bieber te zijn. (maar dat geef ik alleen toe in de auto met de radio aan)..Het is niet aan te raden dit in het openbaar toe te geven..helaas door schade en schande achter gekomen.. Maar ik ben erop uit om het taboe te doorbreken!
maandag 14 december 2015 om 12:04
maandag 14 december 2015 om 12:05
quote:Ttass28 schreef op 14 december 2015 @ 11:49:
[...]
Sorry vermoeiend? Je bent vrij om mij te negeren ik zeg niets vermoeiend. Ik wordt we vermoeid van dat elke keer als ik iets zeg in een weegschaal wordt gelegd hoe netjes ik ook ben. En daarna verwacht men dat ik even normaal moet doen.
Dit is de eerste keer dat ik er iets over zeg. Waarom zou elke keer als jij iets zegt, in de weegschaal worden gelegd?
Niet altijd de 'negatieve' dingen eruit halen, brengt je veel verder.
[...]
Sorry vermoeiend? Je bent vrij om mij te negeren ik zeg niets vermoeiend. Ik wordt we vermoeid van dat elke keer als ik iets zeg in een weegschaal wordt gelegd hoe netjes ik ook ben. En daarna verwacht men dat ik even normaal moet doen.
Dit is de eerste keer dat ik er iets over zeg. Waarom zou elke keer als jij iets zegt, in de weegschaal worden gelegd?
Life is short. Eat dessert first.
maandag 14 december 2015 om 12:06
quote:doornroosje9 schreef op 14 december 2015 @ 12:05:
[...]
Ja en wees toch eens wat relaxter! Leg niet op alle slakken zout!
Het is mij wel wederom weer duidelijk geworden dat hardcore forummen niet voor iedereen weggelegd is.
[...]
Ja en wees toch eens wat relaxter! Leg niet op alle slakken zout!
Het is mij wel wederom weer duidelijk geworden dat hardcore forummen niet voor iedereen weggelegd is.
maandag 14 december 2015 om 12:08