Napraattopic deel 46
dinsdag 8 december 2015 om 09:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 14 december 2015 om 11:47
quote:yasmijn schreef op 14 december 2015 @ 11:36:
[...]
Dat.
Weet je Ttass, ik ben hier al sinds eind jaren 90 van de vorige eeuw.
Dus ik weet waar ik het over heb. Er zijn hier schitterende hulpacties op touw gezet (en dan bedoel ik niet de geldbedeltopics). En heel veel steun voor forummers die het moeilijk hadden.
En, ook niet geheel onbelangrijk: de vriendschappen die hier zijn ontstaan zijn priceless. Dat je elkaar ook IRL ziet en zo.Mooi dat het kan en zeker leuk maar is het raar wat ik zeg of was vroeger alles gewoon beter.
[...]
Dat.
Weet je Ttass, ik ben hier al sinds eind jaren 90 van de vorige eeuw.
Dus ik weet waar ik het over heb. Er zijn hier schitterende hulpacties op touw gezet (en dan bedoel ik niet de geldbedeltopics). En heel veel steun voor forummers die het moeilijk hadden.
En, ook niet geheel onbelangrijk: de vriendschappen die hier zijn ontstaan zijn priceless. Dat je elkaar ook IRL ziet en zo.Mooi dat het kan en zeker leuk maar is het raar wat ik zeg of was vroeger alles gewoon beter.
maandag 14 december 2015 om 11:47
quote:ana_isabel schreef op 14 december 2015 @ 11:45:
[...]
En ik ben oprecht altijd geraakt door jouw waardevolle en inhoudelijke reacties. Was heel fijn om een mede JB fan te leren kennen. Ik ben inmiddels de schaamte voorbij. Nog bedankt Dus ik kan het T shirt opsturen? En die plak tattoo de je op je onderrug wilde?
[...]
En ik ben oprecht altijd geraakt door jouw waardevolle en inhoudelijke reacties. Was heel fijn om een mede JB fan te leren kennen. Ik ben inmiddels de schaamte voorbij. Nog bedankt Dus ik kan het T shirt opsturen? En die plak tattoo de je op je onderrug wilde?
maandag 14 december 2015 om 11:49
quote:doornroosje9 schreef op 14 december 2015 @ 11:33:
Ttas, sorry, maar soms ben je echt vermoeiend.
Jij leest alleen wat je wil lezen.Sorry vermoeiend? Je bent vrij om mij te negeren ik zeg niets vermoeiend. Ik wordt we vermoeid van dat elke keer als ik iets zeg in een weegschaal wordt gelegd hoe netjes ik ook ben. En daarna verwacht men dat ik even normaal moet doen.
Ttas, sorry, maar soms ben je echt vermoeiend.
Jij leest alleen wat je wil lezen.Sorry vermoeiend? Je bent vrij om mij te negeren ik zeg niets vermoeiend. Ik wordt we vermoeid van dat elke keer als ik iets zeg in een weegschaal wordt gelegd hoe netjes ik ook ben. En daarna verwacht men dat ik even normaal moet doen.
maandag 14 december 2015 om 11:50
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 december 2015 @ 11:47:
[...]
Ik gok deze:
[img]http://i2.mirror.co.uk/incoming/article ... r-Main.jpg[/img] alhoewel ik meer van zijn stem geniet dan van zijn (kinderlijke) kadetten.
[...]
Ik gok deze:
[img]http://i2.mirror.co.uk/incoming/article ... r-Main.jpg[/img] alhoewel ik meer van zijn stem geniet dan van zijn (kinderlijke) kadetten.
maandag 14 december 2015 om 11:50
maandag 14 december 2015 om 11:51
quote:Ttass28 schreef op 14 december 2015 @ 11:49:
[...]
Sorry vermoeiend? Je bent vrij om mij te negeren ik zeg niets vermoeiend. Ik wordt we vermoeid van dat elke keer als ik iets zeg in een weegschaal wordt gelegd hoe netjes ik ook ben. En daarna verwacht men dat ik even normaal moet doen.
Ik vind jou ook vermoeiend. En een zeurpiet. Heb je gisteren van de negeer gehaald, want ik hoopte dat je inderdaad je stinkende best doet om je weg te vinden hier op het forum.
Maar je gaat weer terug onder de negeer.
[...]
Sorry vermoeiend? Je bent vrij om mij te negeren ik zeg niets vermoeiend. Ik wordt we vermoeid van dat elke keer als ik iets zeg in een weegschaal wordt gelegd hoe netjes ik ook ben. En daarna verwacht men dat ik even normaal moet doen.
Ik vind jou ook vermoeiend. En een zeurpiet. Heb je gisteren van de negeer gehaald, want ik hoopte dat je inderdaad je stinkende best doet om je weg te vinden hier op het forum.
Maar je gaat weer terug onder de negeer.
maandag 14 december 2015 om 11:54