Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Ttass28 schreef op 14 december 2015 @ 11:13:

Misschien heeft ze wel een arm om haar schouder nodig iemand die met haar meeleeft. Dat doet deze forum niet aan he om medelevend en lief te zijn voor mensen die het even moeilijk hebben.

Met je eerste zin eens, maar dat gaat wellicht beter in haar IRL. Geen idee wat er aan de hand is met haar, ze is vrij plots veranderd. Ze post volgens mij vaak 's nachts.

Mrt het laatste ben ik het niet eens, er wordt her en der flink meegeleefd maar als je om je heen schopt dan wordt dat lastig.
Je bent zelf een theepot
Wauw 14 jaar... dan blijf je niet zomaar "rondhangen" hier inderdaad, als het niet in jouw voordeel zou werken.
quote:Ttass28 schreef op 14 december 2015 @ 11:13:

Misschien heeft ze wel een arm om haar schouder nodig iemand die met haar meeleeft. Dat doet deze forum niet aan he om medelevend en lief te zijn voor mensen die het even moeilijk hebben.

Wat een oordeel gelijk weer.

Dat is al geprobeerd. Er zijn meerdere mensen die gevraagd hebben wat er was en of iemand iets voor haar kon doen. Die krijgen vervolgens een grote bek.
quote:Ttass28 schreef op 14 december 2015 @ 11:25:

[...]

Ja ik ben daar te nieuw voor ik heb me gister laten vertellen voor koetjie koetjie hoef je niet hier te zijn.Je moet je niks laten vertellen, observeer zelf.
quote:Ttass28 schreef op 14 december 2015 @ 11:25:

[...]

Ja ik ben daar te nieuw voor ik heb me gister laten vertellen voor koetjie koetjie hoef je niet hier te zijn.

Jij leest alleen wat je wilt lezen hé en legt het bij voorkeur negatief uit.

Er wordt hier niet meegejankt nee. Dat wilde ik zeggen met koetsjie koetsjie. Maar dat ik toch echt iets anders dan normaal tegen iemand doen en hulp bieden.
quote:simbalabimba schreef op 13 december 2015 @ 22:46:

[...]

Je motto 'gek zijn'- beklopt zijn.Die heeft "een pan af" of "de knopen los"..
LOEP ME MAAR aub.
Ik heb ooit in een topic meegeschreven waar zij ook mee schreef. Ze begon heel vriendelijk en gezellig. Echt leuk. En ineens sloeg haar humeur om en en had ik " iets gedaan":tot op heden weet ik nog steeds niet wat.. Ik heb het maar gelaten voor wat het was. Was ook snachts.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 december 2015 @ 11:29:

[...]

Er wordt hier niet meegejankt nee. Dat wilde ik zeggen met koetsjie koetsjie. Maar dat ik toch echt iets anders dan normaal tegen iemand doen en hulp bieden.Das was duidelijk jouw taal en ik zeg precies hoe jij het zegt.
quote:yasmijn schreef op 14 december 2015 @ 11:28:

[...]

Je moet je niks laten vertellen, observeer zelf.Dit dus.
quote:Ttass28 schreef op 14 december 2015 @ 11:30:

[...]

Das was duidelijk jouw taal en ik zeg precies hoe jij het zegt.Léés eens wat ik schrijf. Er is een verschil tussen meejanken en steun bieden.
quote:simbalabimba schreef op 13 december 2015 @ 22:49:

[...]

Die telt de rup'n in de moos.Die telt de rupsen in de kool? Klinkt leuk maar die ken ik niet.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 14 december 2015 @ 11:31:

[...]

Die telt de rupsen in de kool? Klinkt leuk maar die ken ik niet.Moos is boerenkool in het Twents.
Ttas, sorry, maar soms ben je echt vermoeiend.

Jij leest alleen wat je wil lezen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 december 2015 @ 11:29:

[...]

Er wordt hier niet meegejankt nee. Dat wilde ik zeggen met koetsjie koetsjie. Maar dat ik toch echt iets anders dan normaal tegen iemand doen en hulp bieden.

Dat.

Weet je Ttass, ik ben hier al sinds eind jaren 90 van de vorige eeuw.

Dus ik weet waar ik het over heb. Er zijn hier schitterende hulpacties op touw gezet (en dan bedoel ik niet de geldbedeltopics). En heel veel steun voor forummers die het moeilijk hadden.

En, ook niet geheel onbelangrijk: de vriendschappen die hier zijn ontstaan zijn priceless. Dat je elkaar ook IRL ziet en zo.
quote:doornroosje9 schreef op 14 december 2015 @ 11:33:

Ttas, sorry, maar soms ben je echt vermoeiend.

Jij leest alleen wat je wil lezen.Inderdaad. Zaken in perceptie zien is moeilijk kennelijk.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 13 december 2015 @ 23:11:

[...]

Ja brandend maagzuur en oprispingen.Moest meteen denken aan "Brandend zand".

https://youtu.be/tgw5PbhlSpI
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 14 december 2015 @ 11:37:

[...]

Moest meteen denken aan "Brandend zand".

https://youtu.be/tgw5PbhlSpIEn bedankt!.. zit ik weer 24 uur met dat deuntje in mijn hoofd..
quote:yasmijn schreef op 14 december 2015 @ 11:33:

[...]

Moos is boerenkool in het Twents.Moos ken ik wel, maar de uitdrukking met de rups niet.

Moos zeggen we in Limburg/Brabant ook tegen Savoyekool en witte en rode kool.
LOEP ME MAAR aub.
quote:ana_isabel schreef op 14 december 2015 @ 11:39:

[...]

En bedankt!.. zit ik weer 24 uur met dat deuntje in mijn hoofd.. Daarna komen de Blue Diamonds met Ramona.
LOEP ME MAAR aub.
quote:ana_isabel schreef op 14 december 2015 @ 11:20:

Ik heb in de 4 jaar dat ik hier meeschrijf , genoeg liefdevolle reacties gelezen in serieuze topics.Ik ook in al die jaren dat ik meeschrijf!! (0,25 om precies te zijn..)
quote:missie_m schreef op 14 december 2015 @ 11:41:

[...]

Daarna komen de Blue Diamonds met Ramona. much better!
quote:Solomio schreef op 14 december 2015 @ 10:06:

Ik heb al een wereldreis achter de rug: kind opgehaald van zijn logeeradres. En omdat de NS in hun onnavolgbare wijsheid besloten hebben dat op dat traject geen intercity's meer hoeven te rijden deed ik er een stuk langer over.

En was het rete-druk in de trein.

En ja, dit hoort op het trein-ergernissen-topic.Je bent dus netjes aan het napraten
quote:ana_isabel schreef op 14 december 2015 @ 11:39:

[...]

En bedankt!.. zit ik weer 24 uur met dat deuntje in mijn hoofd.. Zal ik een JB-tje doen dan?
quote:Corona67 schreef op 14 december 2015 @ 11:42:

[...]

Ik ook in al die jaren dat ik meeschrijf!! (0,25 om precies te zijn..)En ik ben oprecht altijd geraakt door jouw waardevolle en inhoudelijke reacties. Was heel fijn om een mede JB fan te leren kennen. Ik ben inmiddels de schaamte voorbij. Nog bedankt
quote:Corona67 schreef op 14 december 2015 @ 11:44:

[...]

Zal ik een JB-tje doen dan?Hell yeah!! "Sorry... lalala"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven