Top 2000
woensdag 16 december 2015 om 08:30
Net de tot 10 van de tot 2000 gezien... wat een bagger lijst!!
1. John Lennon – ‘Imagine’
2. Queen – ‘Bohemian Rhapsody’
3. Eagles – ‘Hotel California’
4. Claudia de Breij – ‘Mag Ik Dan Bij Jou’
5. Led Zeppelin – ‘Stairway To Heaven’
6. Billy Joel – ‘Piano Man’
7. Boudewijn de Groot – ‘Avond’
8. Deep Purple – ‘Child In Time’
9. Pink Floyd – ‘Wish You Were Here’
10. Coldplay – ‘Fix You’
1, 2 en 3 oké maar 4?! Mag ik dan bij jou? WTF! En Coldplay nummer 10?! Pffff
Wat denken jullie over?
10. Coldplay – ‘Fix You’
Wat denken jullie over?
woensdag 16 december 2015 om 08:35
quote:Net de tot 10 van de tot 2000 gezien... wat een bagger lijst!!
10. Coldplay – ‘Fix You’
Wat denken jullie over?
Ik denk dat heel veel mensen het goede/mooie/bijzondere nummers vinden, anders had er niet massaal op gestemd.
Maar gelukkig hoéf je niet te luisteren, en kun je Sky radio of businessradio opzetten hoor.
10. Coldplay – ‘Fix You’
Wat denken jullie over?
Ik denk dat heel veel mensen het goede/mooie/bijzondere nummers vinden, anders had er niet massaal op gestemd.
Maar gelukkig hoéf je niet te luisteren, en kun je Sky radio of businessradio opzetten hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 16 december 2015 om 08:46
woensdag 16 december 2015 om 08:47
quote:mafalda schreef op 16 december 2015 @ 08:44:
Nummer 3 en 4 mogen dan weer wat mij betreft een paar (veel) plaatsen zakken, heb echt niets met die 2 liedjes.
De andere in de top 10 terecht, en dan vooral nummer 1.
Maar ik ben dan ook een groot Lennon fan.Top 2000 had een verzoek gedaan bij de luisteraar's om 'Imagine' te stemmen als 1e ivm de aanslagen en al de bende op de wereld, daarvan.
Nummer 3 en 4 mogen dan weer wat mij betreft een paar (veel) plaatsen zakken, heb echt niets met die 2 liedjes.
De andere in de top 10 terecht, en dan vooral nummer 1.
Maar ik ben dan ook een groot Lennon fan.Top 2000 had een verzoek gedaan bij de luisteraar's om 'Imagine' te stemmen als 1e ivm de aanslagen en al de bende op de wereld, daarvan.
woensdag 16 december 2015 om 08:48
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 december 2015 @ 08:46:
Ik vind het helegaar niks, die hele Claudia. Maar al die mensen die het mooi en prachtig vinden gun ik gaarne hun pleziertje hoor. Het zou raar zijn als ik al die 2000 nummers even mooi zou vinden he. En ondanks de mindere nummers vind ik de top 2000 het gezelligste radio-evenement van het jaar Ik ook!!
Ik vind het helegaar niks, die hele Claudia. Maar al die mensen die het mooi en prachtig vinden gun ik gaarne hun pleziertje hoor. Het zou raar zijn als ik al die 2000 nummers even mooi zou vinden he. En ondanks de mindere nummers vind ik de top 2000 het gezelligste radio-evenement van het jaar Ik ook!!
woensdag 16 december 2015 om 08:52
woensdag 16 december 2015 om 08:53
quote:Isa_Bela schreef op 16 december 2015 @ 08:50:
[...]
Nogal ja, maar ik vind de Eagles ook vreselijk. Waarom die elk jaar zo hoog staat is me een raadsel.Eagles... tja, die hebben een vaste plek in de lijst. 1, 2 of drie. iedere jaar maar weer. Ik vind de Eagles geweldig maar nee, Hotel California is niet mijn nummer 1.
[...]
Nogal ja, maar ik vind de Eagles ook vreselijk. Waarom die elk jaar zo hoog staat is me een raadsel.Eagles... tja, die hebben een vaste plek in de lijst. 1, 2 of drie. iedere jaar maar weer. Ik vind de Eagles geweldig maar nee, Hotel California is niet mijn nummer 1.
woensdag 16 december 2015 om 08:54
woensdag 16 december 2015 om 08:56
'Mag ik dan bij jou' vind ik prachtig, heb er zelf ook op gestemd. Of het in de top10 had gemoeten tussen John Lennen en consorten durf ik dan weer niet te zeggen. Maar ja, de top10 zijn al snel cliché-liedjes of meezingers want ze zullen een zeer breed publiek moeten aanspreken om voldoende stemmen te halen voor de top10.
In de vrije keus geef ik al jaren dingen als Outlaw Torn van Metallica op, en Teachers van Leonard Cohen. Maar het spreekt voor zich dat die niet in de top10 komen, ik zou het al heel wat vinden als ze überhaupt eens in de top2000 zouden landen
...
Ach, vanaf nummer vijftig ofzo heb je ze allemaal zo vaak gehoord dat je ze lekker mee kunt zingen. Gezellig toch, op oudjaarsdag! Ik luister het hele jaar niet naar de radio, behalve tijdens de top2000. Moet ik altijd eerst weer uitvogelen hoe mijn radio ook alweer werkt...
In de vrije keus geef ik al jaren dingen als Outlaw Torn van Metallica op, en Teachers van Leonard Cohen. Maar het spreekt voor zich dat die niet in de top10 komen, ik zou het al heel wat vinden als ze überhaupt eens in de top2000 zouden landen
Ach, vanaf nummer vijftig ofzo heb je ze allemaal zo vaak gehoord dat je ze lekker mee kunt zingen. Gezellig toch, op oudjaarsdag! Ik luister het hele jaar niet naar de radio, behalve tijdens de top2000. Moet ik altijd eerst weer uitvogelen hoe mijn radio ook alweer werkt...
woensdag 16 december 2015 om 09:00
quote:appeltjesgroen schreef op 16 december 2015 @ 08:56:
'Mag ik dan bij jou' vind ik prachtig, heb er zelf ook op gestemd. Of het in de top10 had gemoeten tussen John Lennen en consorten durf ik dan weer niet te zeggen. Maar ja, de top10 zijn al snel cliché-liedjes of meezingers want ze zullen een zeer breed publiek moeten aanspreken om voldoende stemmen te halen voor de top10.
...
Ach, vanaf nummer vijftig ofzo heb je ze allemaal zo vaak gehoord dat je ze lekker mee kunt zingen. Gezellig toch, op oudjaarsdag! Ik luister het hele jaar niet naar de radio, behalve tijdens de top2000. Moet ik altijd eerst weer uitvogelen hoe mijn radio ook alweer werkt...Kenen we elkaar ergens van? Jij lijkt wel mijn tweeling zus.
Ach, vanaf nummer vijftig ofzo heb je ze allemaal zo vaak gehoord dat je ze lekker mee kunt zingen. Gezellig toch, op oudjaarsdag! Ik luister het hele jaar niet naar de radio, behalve tijdens de top2000. Moet ik altijd eerst weer uitvogelen hoe mijn radio ook alweer werkt...Kenen we elkaar ergens van? Jij lijkt wel mijn tweeling zus.
woensdag 16 december 2015 om 09:00
2014 De boze emo stond niet in de lijst maar zit bij de viva emo's in
10. (13) ↑ Guns N’ Roses – November Rain (1992)
9. (10) ↑ Pink Floyd – Shine On You Crazy Diamond (1975)
23.00 uur
8 Pink Floyd – Comfortably Numb (1979)
7. (18) ↑ Billy Joel – Piano Man (1974)
6. ↔ Pink Floyd – Wish You Were Here (1975)
5. (5) ↔ Boudewijn de Groot – Avond (1997)
4. (4) ↔ Deep Purple – Child In Time (1972)
3. (3) ↔ Led Zeppelin – Stairway To Heaven (1971)
2. (1) ↓ Queen – Bohemian Rhapsody (1975)
1. (2) ↑ Eagles – Hotel California (1977)
Top 2000 lijst 2014
10. (13) ↑ Guns N’ Roses – November Rain (1992)
9. (10) ↑ Pink Floyd – Shine On You Crazy Diamond (1975)
23.00 uur
8 Pink Floyd – Comfortably Numb (1979)
7. (18) ↑ Billy Joel – Piano Man (1974)
6. ↔ Pink Floyd – Wish You Were Here (1975)
5. (5) ↔ Boudewijn de Groot – Avond (1997)
4. (4) ↔ Deep Purple – Child In Time (1972)
3. (3) ↔ Led Zeppelin – Stairway To Heaven (1971)
2. (1) ↓ Queen – Bohemian Rhapsody (1975)
1. (2) ↑ Eagles – Hotel California (1977)
Top 2000 lijst 2014