reageer gewoon normaal!

13-10-2008 11:24 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
het valt mij op dat vooral in relatie forum

vaak reacties staan als :

''ga naar de yes site daar hoor je meer thuis''

'' wat een puperaal gedrag zeg ''

dit is nogal iritant! als je jezelf te goed vind om te reageren op een onderwerp en niks anders kan zeggen dan alleen negatieve dingen en geen advies. reageer dan helemaal niet!

daar heeft diegene natuurlijk niks aan. Dit forum is voor iedereen.

( hekel aan arogante mensen)
Tja. Op het Burda forum moet je nou eenmaal ook geen vragen over tuinieren stellen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 13 oktober 2008 @ 11:25:

Tja. Op het Burda forum moet je nou eenmaal ook geen vragen over tuinieren stellen.
zaps hoe meer je schreeuwt des te puberaler je overkomt. Er zijn op je vorige topic serieuze reacties gegeven. Dat de reacties niet in jouw straatje passen, wil niet zeggen dat mensen niet serieus gereageerd hebben. Lijkt me zinloos om hier weer een topic over te openen.
quote:zaps schreef op 13 oktober 2008 @ 11:24:

dit is nogal iritant! als je jezelf te goed vind om te reageren op een onderwerp en niks anders kan zeggen dan alleen negatieve dingen en geen advies. reageer dan helemaal niet!

( hekel aan arogante mensen)even quoten , ik voel "iets" aan mijn water ...

( hekel aan arogante mensen)Ah en dat zegt iemand die al 10 postings op haar naam heeft staan op dit forum?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Yam
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik snap dat het vervelend is als je het idee hebt dat je niet serieus wordt genomen. Maar je neemt een risico door te posten op een forum dat voornamelijk wordt bevolkt door vrouwen die in een andere levensfase zitten. Als je van hen geen reactie wilt, kun je beter op zoek gaan naar een forum met gelijkgestemden.

Normaal genoeg?
Lieverd, je krijgt van een heleboel mensen advies. Maar wanneer dat advies jou niet aanstaat en jij gaat meteen dingen brullen als 'rot op', komt dat niet zo heel erg vriendelijk over.

Geven en nemen, soms tot tien tellen of inzien dat een ander wel degelijk een punt kan hebben, scheelt een boel frustraties.
Wat is het doel van dit topic?

Bij het openen van een topic vraag je m.i. om meningen, visies, ervaringen e.d. van andere forummers. Dan kan je dus ook verwachten dat als iemand jouw vraag puperaal puberaal vindt, je dat ook verteld wordt. En kan je daar niet tegen, ga dan naar het Yes forum open dan geen topic!
anoniem_6720 wijzigde dit bericht op 13-10-2008 11:34
Reden: tiepfaud!
% gewijzigd

dit is nogal iritant!

( hekel aan arogante mensen)Mij is geleerd dat een mening hebben, dus ergens iets van VINDEN, volwassen gedrag is. In absolute termen spreken: 'dit IS nogal irritant', juist kinderlijk gedrag
En wanneer jij serieus genomen wil worden, is het misschien fijn om even op je spelling te letten. "Puperaal' is iets waar mijn hond last van had toen hij klein was, 'puberaal' is het woord dat jij bedoelde.
Lees wat je wil lezen, als je bij voorbaat al wil horen dat je gelijk hebt, dan vallen de reacties dat je ongelijk hebt wel erg op he.

Misschien zit je met sommige onderwerpen wel op het verkeerde forum, en het kan hard aankomen al jou verteld wordt dat je je op de verkeerde plek begeeft maar doe wat met die informatie.

Dat tussenhaakjes 'hekel aan arrogante mensen' irriteert me een beetje, vaak zijn mensen die zuks zeggen zelf aardig arrogant is mijn ervaring.
laat maar dit is zinloos!!

ik ben hier weg
Dag!
quote:zaps schreef op 13 oktober 2008 @ 11:44:

laat maar dit is zinloos!!

ik ben hier wegTot ziens dan. Prettige dag verder.
World of Warcraft: Legion
Aaaaaah blijf nou gezellig!
quote:eleonora schreef op 13 oktober 2008 @ 11:49:

Aaaaaah blijf nou gezellig!
Zaps, ik hoop dat je nog niet hélemaal weg bent.

Ik vraag me namelijk af wat je wél had willen horen van ons?
misschien reageren mensen zo op jou door jouw manier van doen?

je bent 21 maar je komt over als iemand van 14, dat zou wel eens een reden kunnen zijn dat mensen je attenderen op de yes oid.

je gebruikt msn-taal en je hebt onderwerpen die eigenlijk nergens over gaan, terwijl jij het neerzet als of het het einde van de wereld zou kunnen worden.
Slotje maar wegens niet meer nuttig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven