Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 18 december 2015 om 12:36
quote:Star schreef op 18 december 2015 @ 12:33:
Hier ook ellende in de winkels. Heb tig rondjes moeten rijden voor ik een parkeerplek had
AH.nl dan maar voor volgende week.
Meestal ga ik heel vroeg, dan is het nog wel te doen. Maar om 10.30 boodschappen doen is alweer laat.
Maar.....ik heb mijn lekkere duitse brood weer binnen, en zo nog wat fijne boodschappen. Zo even auto wegbrengen en naar de bieb en dan begint mijn vakantie echt en heb ik de komende dagen geen "moet ook nog" dingetjes meer.
Hier ook ellende in de winkels. Heb tig rondjes moeten rijden voor ik een parkeerplek had
AH.nl dan maar voor volgende week.
Meestal ga ik heel vroeg, dan is het nog wel te doen. Maar om 10.30 boodschappen doen is alweer laat.
Maar.....ik heb mijn lekkere duitse brood weer binnen, en zo nog wat fijne boodschappen. Zo even auto wegbrengen en naar de bieb en dan begint mijn vakantie echt en heb ik de komende dagen geen "moet ook nog" dingetjes meer.
vrijdag 18 december 2015 om 12:42
quote:ana_isabel schreef op 18 december 2015 @ 10:57:
Lieve mensen ik ga even heeeerlijk ongegeneerd een dutje doen , voordat ik de rest van de gang weer op ga halen van school.
Bedankt voor de lieve felicitaties en een fijne dag/avond!Ook van mij nog van harte gefeliciteerd! Heerlijk vooruitzicht voor het nieuwe jaar, geniet er van
Lieve mensen ik ga even heeeerlijk ongegeneerd een dutje doen , voordat ik de rest van de gang weer op ga halen van school.
Bedankt voor de lieve felicitaties en een fijne dag/avond!Ook van mij nog van harte gefeliciteerd! Heerlijk vooruitzicht voor het nieuwe jaar, geniet er van
vrijdag 18 december 2015 om 12:42
quote:missie_m schreef op 18 december 2015 @ 12:32:
[...]
Dan word het eens tijd dat het 'ergens' over gaat. Dan maar over die 1% al is het van een week geleden. Het is trouwens op "napraat" heel on-topic als je napraat.
Ik houd mijn eigen 'regels 'maar aan. En zolang die binnen de huisregels van Viva passen, interesseren de andere -on-geschreven regels + uitzonderingen, me 0,0.
[...]
Dan word het eens tijd dat het 'ergens' over gaat. Dan maar over die 1% al is het van een week geleden. Het is trouwens op "napraat" heel on-topic als je napraat.
Ik houd mijn eigen 'regels 'maar aan. En zolang die binnen de huisregels van Viva passen, interesseren de andere -on-geschreven regels + uitzonderingen, me 0,0.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 18 december 2015 om 12:45
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 18 december 2015 @ 12:36:
[...]
Koters hebben margedag vandaag, dus ik had niet zoveel zin in heel vroeg
Zuurdesem?
[...]
Koters hebben margedag vandaag, dus ik had niet zoveel zin in heel vroeg
Zuurdesem?
vrijdag 18 december 2015 om 13:03
quote:missie_m schreef op 18 december 2015 @ 12:12:
[...]
Ik heb hier nog niet alles bijgelezen.quote:yasmijn schreef op 18 december 2015 @ 12:18:
[...]
Op napraat is dat ook totaal overbodig omdat het voor 99% nergens over gaat. Met als gevolg dat reageren op postings van de avond ervoor nogal nutteloos is.quote:missie_m schreef op 18 december 2015 @ 12:32:
[...]
Dan word het eens tijd dat het 'ergens' over gaat. Dan maar over die 1% al is het van een week geleden. Het is trouwens op "napraat" heel on-topic als je napraat. quote:yasmijn schreef op 18 december 2015 @ 12:36:
[...]
Tja, ik denk niet dat jij daar over gaat. Tja ik denk dat ik er wel over ga als ik wil bijlezen én op die 1% wil reageren op "napraat".
[...]
Ik heb hier nog niet alles bijgelezen.quote:yasmijn schreef op 18 december 2015 @ 12:18:
[...]
Op napraat is dat ook totaal overbodig omdat het voor 99% nergens over gaat. Met als gevolg dat reageren op postings van de avond ervoor nogal nutteloos is.quote:missie_m schreef op 18 december 2015 @ 12:32:
[...]
Dan word het eens tijd dat het 'ergens' over gaat. Dan maar over die 1% al is het van een week geleden. Het is trouwens op "napraat" heel on-topic als je napraat. quote:yasmijn schreef op 18 december 2015 @ 12:36:
[...]
Tja, ik denk niet dat jij daar over gaat. Tja ik denk dat ik er wel over ga als ik wil bijlezen én op die 1% wil reageren op "napraat".
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 18 december 2015 om 13:05
quote:simbalabimba schreef op 18 december 2015 @ 12:50:
Voor Ana_Isabel:
[img]http://i.imgur.com/BvIWPqm.jpg[/img]Ach wat sjattig.
Voor Ana_Isabel:
[img]http://i.imgur.com/BvIWPqm.jpg[/img]Ach wat sjattig.
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 18 december 2015 om 13:07
quote:missie_m schreef op 18 december 2015 @ 13:03:
[...]
[...]
[...]
[...]
Tja ik denk dat ik er wel over ga als ik wil bijlezen én op die 1% wil reageren op "napraat". Ik zou ook tot geen andere conclusie kunnen komen.
[...]
[...]
[...]
[...]
Tja ik denk dat ik er wel over ga als ik wil bijlezen én op die 1% wil reageren op "napraat". Ik zou ook tot geen andere conclusie kunnen komen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
vrijdag 18 december 2015 om 13:09
Nou ga ik eindelijk eens beginnen aan mijn kerstkaarten.
Plan van aanpak: eerst die 't langst onderweg zijn. Dit lijkt logisch, maar als je de juiste postzegels niet hebt, blijven ze 't langst thuis liggen......
Plan van aanpak: eerst die 't langst onderweg zijn. Dit lijkt logisch, maar als je de juiste postzegels niet hebt, blijven ze 't langst thuis liggen......
vrijdag 18 december 2015 om 13:27
quote:ana_isabel schreef op 18 december 2015 @ 09:33:
[...]
Dabkjewel!
Dit word onze 5e. Helaas ben ik afgelopen juni na 4 maanden zwangerschap mijn zoontje verloren.
Wat een leuk project gaat je dochter doen!
De vijfde, echt cool!
Voor jullie vanwege je zoontje.
[...]
Dabkjewel!
Dit word onze 5e. Helaas ben ik afgelopen juni na 4 maanden zwangerschap mijn zoontje verloren.
Wat een leuk project gaat je dochter doen!
De vijfde, echt cool!
Voor jullie vanwege je zoontje.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
vrijdag 18 december 2015 om 13:31
Op weg naar een bruiloft (maar dan sarcastisch). Plane had twee uur vertraging vanwege een onaangekondigde tussenlanding
Nu in de trein. Natúúrlijk is het op een 'bijzondere locatie' (lees ergens waar met geen mogelijkheid met het openbaar vervoer te komen is).
Trouw dan toch gewoon in het stadhuis, waar je met de bus kunt komen.
Nu in de trein. Natúúrlijk is het op een 'bijzondere locatie' (lees ergens waar met geen mogelijkheid met het openbaar vervoer te komen is).
Trouw dan toch gewoon in het stadhuis, waar je met de bus kunt komen.
IMHO
vrijdag 18 december 2015 om 14:00
quote:GrimbleGrumble schreef op 18 december 2015 @ 13:31:
Op weg naar een bruiloft (maar dan sarcastisch). Plane had twee uur vertraging vanwege een onaangekondigde tussenlanding
Trouw dan toch gewoon in het stadhuis, waar je met de bus kunt komen.Lekkere mopperkont ben je
Trouw dan toch gewoon in het stadhuis, waar je met de bus kunt komen.Lekkere mopperkont ben je
vrijdag 18 december 2015 om 14:27
Ik heb lekker geslapen vannacht en ik heb vakantie.
Ben net in de stad geweest, heb auto gereden en ik denk dat ik zo nog een kop koffie ga drinken.
Ben net in de stad geweest, heb auto gereden en ik denk dat ik zo nog een kop koffie ga drinken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.