Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:thee schreef op 18 december 2015 @ 15:11:

Star, was jij nou degene die naar Rod Stewart gaat in mei 2016?

Die stond op mijn lijstje maar de kaarten waren 110,- per stuk dus niet gekocht uiteindelijk.

Hoezo? Ga jij ook of is hij ter ziele?
Plakpoging:

Napraat deel 2

Die openingspost!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Star schreef op 18 december 2015 @ 15:12:

[...]

Die stond op mijn lijstje maar de kaarten waren 110,- per stuk dus niet gekocht uiteindelijk.

Hoezo? Ga jij ook of is hij ter ziele?

Helaas ga ik niet. Ben vanaf 1977 op 1 na naar alle concerten in Nld. geweest (1x De Kuip, rest Ahoy)

Keek gister op de site en zag 'golden tickets' of zo voor iets van 280 euro en er stond bij vanaf 60 euro.

Gaan is zowel fysiek als financieel niet meer mogelijk. Heb laatst wel genoten van de aflevering van College Tour.
quote:thee schreef op 18 december 2015 @ 15:18:

[...]

Helaas ga ik niet. Ben vanaf 1977 op 1 na naar alle concerten in Nld. geweest (1x De Kuip, rest Ahoy)

Keek gister op de site en zag 'golden tickets' of zo voor iets van 280 euro en er stond bij vanaf 60 euro.

Gaan is zowel fysiek als financieel niet meer mogelijk. Heb laatst wel genoten van de aflevering van College Tour.Wat jammer Thee. Cool wel dat je 'm al zoveel keer hebt gezien!
Maar wat een geld tegenwoordig voor tickets. Niet normaal.
quote:snorharen schreef op 18 december 2015 @ 14:28:

Ik lees dat iemand een napraat wil naast de napraat. Lekker overzichtelijk.

Ana, gefeliciteerd!
Ok Marana, wacht ik hier op je
Star, nav je opmerking in het mod-topic: ik weet dat het geen besloten club is hier, dat iedereen kan meekletsen en dat er geen stop is. Gelukkig maar, want daardoor is het hier gezellig, dat weet ik ook. Maar ik vind wel dat er heel erg veel offtopic wordt gekletst, en daarom is het lastig om de fitties te vinden

Als ik hier kom is het vaak om iets te zeggen over een ander topic, ik ben niet zo van het geouwehoer. Maar dan blijkt dat er hier zo veel wordt gekletst dat het lastig is om te praten over andere topics, omdat er zoveel posts tussendoor geplaatst worden.

Nogmaals, geen aanval, geen kritiek, ik voel me nooit weggejaagd hier, maar ik vind het jammer dat het zoveel over andere zaken gaat, zaken die in een kletstopic goed zouden passen.
aah je was er al, snel!
quote:Marana_ schreef op 18 december 2015 @ 15:29:

Star, nav je opmerking in het mod-topic: ik weet dat het geen besloten club is hier, dat iedereen kan meekletsen en dat er geen stop is. Gelukkig maar, want daardoor is het hier gezellig, dat weet ik ook. Maar ik vind wel dat er heel erg veel offtopic wordt gekletst, en daarom is het lastig om de fitties te vinden

Als ik hier kom is het vaak om iets te zeggen over een ander topic, ik ben niet zo van het geouwehoer. Maar dan blijkt dat er hier zo veel wordt gekletst dat het lastig is om te praten over andere topics, omdat er zoveel posts tussendoor geplaatst worden.

Nogmaals, geen aanval, geen kritiek, ik voel me nooit weggejaagd hier, maar ik vind het jammer dat het zoveel over andere zaken gaat, zaken die in een kletstopic goed zouden passen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Eens, met twee aanvullingen.

1) als er echt iets is gaat het er hier op napraat wel over. Dus bij ditjesendatjesgeneuzel is er dus weinig om over na te praten.

2) een paar van de mooiste forumdingen zijn, voor mij dan, ontstaan uit napraatgeneuzel. Bijvoorbeeld de actueelovername vorig jaar (heb ik opgezocht) en de battle.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Even voor de duidelijkheid ik heb niks tegen dit topic en wilde ook geen 'fittie' veroorzaken.

Ik dacht handig bezig te zijn door te denken dat het slim is om een topic als dit te splitsen.

Want nu krijg je dat mensen zelf topics gaan openen om over topics te praten (zie het 'grappige topics' topic) en gezien de OP van napraat dacht ik dat zoiets hier zou moeten.

En tuurlijk een keer offtopic is niet erg.

Maar zoals ik de OP hier interpreteer is het in essentie de bedoeling hier over het forum en topics te praten.

Vandaar de verwarring.

Ik wilde daar niemand boos mee maken of tegen het zere been schoppen. Hopelijk snappen jullie de intentie.
Dat zijn inderdaad wel goeie aanvullingen feow.

Afgelopen week heb ik 's ochtends een nachtelijke fittie hier proberen terug te lezen. Ik moest vele pagina's door, maar kwam op die pagina's niet veel ander geklep tegen, dat klopt.
quote:feow schreef op 18 december 2015 @ 15:34:

[...]

1) als er echt iets is gaat het er hier op napraat wel over. Dus bij ditjesendatjesgeneuzel is er dus weinig om over na te praten.

2) een paar van de mooiste forumdingen zijn, voor mij dan, ontstaan uit napraatgeneuzel. Bijvoorbeeld de actueelovername vorig jaar (heb ik opgezocht) en de battle.

Ja en dus zou het dan in een napraat-over-forumzaken-topic stil moeten blijven zodat zodra er weer wat is daarmee verder kan worden gegaan in plaats dat er ineens 10 pagina's tussenstaan over hele andere dingen.

Ik zeg ook nergens dat er op dit forum niet gekletst mag worden maar ik dacht een praktische oplossing bedacht te hebben

Ik ben het met je eens hoor, maar gezien de gum- en bangrage mods van tegenwoordig lukt echt napraten nooit lang

Ik kan me in ieder geval geen recente fittie of rel herinneren waar het forum dagenlang door van slag was.
quote:feow schreef op 18 december 2015 @ 15:34:

[...]

2) een paar van de mooiste forumdingen zijn, voor mij dan, ontstaan uit napraatgeneuzel. Bijvoorbeeld de actueelovername vorig jaar (heb ik opgezocht) en de battle.Precies.
Hier iets om over na te praten, bijzonder vreemd topic

gevolgen seksueel misbruik op baby/peuter leeftijd?
Mag je het hier zeggen als je een bepaalde forummer eng vindt?

Nou ja.. dat dus..
quote:Star schreef op 18 december 2015 @ 15:38:

[...]

Ik ben het met je eens hoor, maar gezien de gum- en bangrage mods van tegenwoordig lukt echt napraten nooit lang

Ik kan me in ieder geval geen recente fittie of rel herinneren waar het forum dagenlang door van slag was.

Ik heb echt even nagedacht over de vreemde rage over angst die ik gemist had...

En ik plaatst een paar post terug een link naar een openingspost over napraten. Heel poëtisch en toepasselijk. Ik kan alleen niet plakken.
quote:yasmijn schreef op 18 december 2015 @ 14:46:

Het topic 'Zou hij het merken?' is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Zo, dat mocht even een paar dagen duren, zeg!

Haha ik mis dit soort dingen dus altijd

En dat het tweelingentopic er nog is... zucht...
Hier zijn toch nooit meer fitties.. Dus dan maar ouwehoeren, anders is het hier seau stil..
quote:bloosje schreef op 18 december 2015 @ 15:42:

Mag je het hier zeggen als je een bepaalde forummer eng vindt?

gevolgen seksueel misbruik op baby/peuter leeftijd? deze bedoel je?
Napraat & kletstopic
quote:pomona-struik schreef op 18 december 2015 @ 15:45:

[...]

gevolgen seksueel misbruik op baby/peuter leeftijd? deze bedoel je?Die is wel merkwaardig.
quote:SaveTheDay schreef op 18 december 2015 @ 15:46:

Napraat & kletstopic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven