Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:feow schreef op 18 december 2015 @ 15:43:

[...]

Ik heb echt even nagedacht over de vreemde rage over angst die ik gemist had...

En ik plaatst een paar post terug een link naar een openingspost over napraten. Heel poëtisch en toepasselijk. Ik kan alleen niet plakken.

Zo dan:

er is een groot verschil

tussen napraten en napraten

je kunt napraten over napraten

maar ook napraten napraten

zo was er eens een nageprate naprater

die ook napraatte wat hij napraten kon

zodat de naprater die hém napraatte

feitelijk niet wist waar zijn tekst begon

toen ze daar later samen over napraatten

hadden ze niet eens in de gaten

dat ze het napraten ook nog konden laten

't zou de napraters dus niet baten

om over het napraten nóg eens na te praten
Jij mag niet meer raden Struikje.. wat een raar topic is dát?!

Daarnaast vind ik forummers met een Sabia obsessie ook eng en forummers met een bepaalde kinderwens ook eng..

Naja, dat wilde ik even zeggen..
Nou ja.. dat dus..
quote:Star schreef op 18 december 2015 @ 15:41:

Hier iets om over na te praten, bijzonder vreemd topic

gevolgen seksueel misbruik op baby/peuter leeftijd?Heel apart inderdaad, dat iemand daar zo ineens mee komt hier, beetje eng wel...
quote:Mama-Emeritus schreef op 18 december 2015 @ 15:48:

[...]

Die is wel merkwaardig. Joun ava ook
quote:bloosje schreef op 18 december 2015 @ 15:48:

Daarnaast vind ik forummers met een Sabia obsessie ook eng en forummers met een bepaalde kinderwens ook eng..

Naja, dat wilde ik even zeggen..Enige wat ik wist van Sabia was dat ze iets had met voetbalmannen en zwangerschappen, pas nav het zoveelste verwijderde topic heb ik eens gezocht wat er nou was met haar zwangerschap. Bijzonder verhaal, maar ook heel bijzonder wat voor obsessie sommige mensen kunnen hebben mbt zoiets. Vind ik ook eng. Net als dat ik het eng vind dat je hier vraagt waarom een bepaalde zangeres en haar ex hun relatie verbraken.
quote:Corona67 schreef op 18 december 2015 @ 15:48:

[...]

Joun ava ook

Deze reactie van jou ook!

Bedankt Star!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Waarom zou het 'zou hij het merken-topic' niet echt kunnen zijn? Zulke doosjes lopen er vast wel rond.
quote:bloosje schreef op 18 december 2015 @ 15:48:

Naja, dat wilde ik even zeggen..breek me alsjeblieft de bek niet open, ik heb al pas een ban gehad
quote:feow schreef op 18 december 2015 @ 15:51:

[...]

Deze reactie van jou ook!

Bedankt Star!Hoezo bedankt Star? (En Emi weet dat het een grapje van mij was!)
Je bent zelf een grapje Co.

Ja, maar ik ben een meisjuh, en mijn ava is eigenlijk een kerel. Een strikje was dé oplossing.
quote:bloosje schreef op 18 december 2015 @ 15:42:

Mag je het hier zeggen als je een bepaalde forummer eng vindt?

Alleen maar eng?

Dat je dat eerst vraagt......
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Mama-Emeritus schreef op 18 december 2015 @ 15:55:

Je bent zelf een grapje schatje Co.

Ja, maar ik ben een meisjuh, en mijn ava is eigenlijk een kerel. Een strikje was dé oplossing.

Dank je

En de oplossing is cute!
quote:Marana_ schreef op 18 december 2015 @ 15:51:

[...]

Enige wat ik wist van Sabia was dat ze iets had met voetbalmannen en zwangerschappen, pas nav het zoveelste verwijderde topic heb ik eens gezocht wat er nou was met haar zwangerschap. Bijzonder verhaal, maar ook heel bijzonder wat voor obsessie sommige mensen kunnen hebben mbt zoiets. Vind ik ook eng. Net als dat ik het eng vind dat je hier vraagt waarom een bepaalde zangeres en haar ex hun relatie verbraken.Wat ik dan die 'obsessieve en enge' forummers wel weer moet nageven is dat vlgs hun loepgeschiedenis, ze zich niet hier op NP begeven om over, in hun ogen, enge forummers te posten.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:pomona-struik schreef op 18 december 2015 @ 15:52:

[...]

breek me alsjeblieft de bek niet open, ik heb al pas een ban gehad

Snap ik, het ging verder dan een huidprobleem.. Heb talloze regels getypt, maar ook gewist omdat ze banwaardig waren.

Hoe kan het dat zoiets zo onder je huid kruipt hè? Ik moest ook gewoon van mezelf steeds checken of er weer gereageerd was. Stom! Want het werd steeds gekker.. Ik geloof er eigenlijk geen kont van.. maar dan toch steeds weer lezen..
Nou ja.. dat dus..
quote:Corona67 schreef op 18 december 2015 @ 15:53:

[...]

Hoezo bedankt Star? (En Emi weet dat het een grapje van mij was!)

Star had iets voor mij geplakt. (Jaja, chrapje en vergising deon het altijt goet)

(Chrapje)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:bloosje schreef op 18 december 2015 @ 16:01:

[...]

Snap ik, het ging verder dan een huidprobleem.. Heb talloze regels getypt, maar ook gewist omdat ze banwaardig waren.

Hoe kan het dat zoiets zo onder je huid kruipt hè? Ik moest ook gewoon van mezelf steeds checken of er weer gereageerd was. Stom! Want het werd steeds gekker.. Ik geloof er eigenlijk geen kont van.. maar dan toch steeds weer lezen..

Daar had ik ook last van. Ik heb uiteindelijk waar weinig tegen haar geschreven, ik had moeite met netjes blijven. Maar ik kan ook niet goed tegen eenrichtingsverkeer. Iedereen bleef maar reageren en zij blijft maar leven in haar eigen wereldje.

Het viel me mee dat ik geen ban of waarschuwing had gekregen. Iets triggert mij dan steeds, steeds willen kijken enzo...
quote:Marana_ schreef op 18 december 2015 @ 15:29:

Star, nav je opmerking in het mod-topic: ik weet dat het geen besloten club is hier, dat iedereen kan meekletsen en dat er geen stop is. Gelukkig maar, want daardoor is het hier gezellig, dat weet ik ook. Maar ik vind wel dat er heel erg veel offtopic wordt gekletst, en daarom is het lastig om de fitties te vinden

.Maar als je iets over een topic kwijt wil, kun je dat toch hier posten? Waarom zou je afwachten of anderen er iets over hebben gepost hier?
Je bent zelf een theepot
Bloosje, ik vind dat ook best enge mensen.
quote:simbalabimba schreef op 18 december 2015 @ 16:00:

[...]

Wat ik dan die 'obsessieve en enge' forummers wel weer moet nageven is dat vlgs hun loepgeschiedenis, ze zich niet hier op NP begeven om over, in hun ogen, enge forummers te posten.Ho, ik zeg niet dat ik personen eng vind, ik zeg dat ik bepaald postgedrag eng vind
quote:SuzanneSuus schreef op 18 december 2015 @ 16:10:

[...]

Maar als je iets over een topic kwijt wil, kun je dat toch hier posten? Waarom zou je afwachten of anderen er iets over hebben gepost hier?Oh dat doe ik ook wel geregeld hoor, maar dan lijkt het soms zo'n post vanuit het niets zeg maar. Ik laat me daar niet door weerhouden maar ik kan me voorstellen dat mensen die napraat niet kennen en vanuit mod hiernaartoe worden verwezen zich wellicht wat overdonderd voelen.
quote:Marana_ schreef op 18 december 2015 @ 16:43:

[...]

Oh dat doe ik ook wel geregeld hoor, maar dan lijkt het soms zo'n post vanuit het niets zeg maar. .Lijkt mij juist prima
Je bent zelf een theepot
quote:Marana_ schreef op 18 december 2015 @ 16:39:

[...]

Ho, ik zeg niet dat ik personen eng vind, ik zeg dat ik bepaald postgedrag eng vind

Dan pas ik mijn post aan:

Wat ik dan die forummers met hun'obsessieve en enge' postgedrag wel weer moet nageven is dat, vlgs hun loepgeschiedenis, ze zich niet hier op NP begeven om over, in hun ogen, enge postgedrag van forummers posten.

quote:simbalabimba schreef op 18 december 2015 @ 16:53:

[...]

Dan pas ik mijn post aan:

Wat ik dan die forummers met hun'obsessieve en enge' postgedrag wel weer moet nageven is dat, vlgs hun loepgeschiedenis, ze zich niet hier op NP begeven om over, in hun ogen, enge postgedrag van forummers posten.Het klinkt alsof je dat prijzenswaardig van ze vindt. En niet zo netjes van mij (en anderen hier). Wil je me uitleggen waarom ons gedrag, iets negatiefs zeggen over het postgedrag van een ander, op een medium waarop die ander zich kan verdedigen, kwalijker is dan negatief posten over het gedrag van een bekende Nederlander die zich daar niet tegen kan verdedigen?
quote:Marana_ schreef op 18 december 2015 @ 16:43:

[...]

Oh dat doe ik ook wel geregeld hoor, maar dan lijkt het soms zo'n post vanuit het niets zeg maar. Ik laat me daar niet door weerhouden maar ik kan me voorstellen dat mensen die napraat niet kennen en vanuit mod hiernaartoe worden verwezen zich wellicht wat overdonderd voelen.Meestal gaat het hier nergens over toch? Juist fijn als er dan iemand komt posten over een forumgerelateerd onderwerp .
quote:Marana_ schreef op 18 december 2015 @ 16:55:

[...]

Het klinkt alsof je dat prijzenswaardig van ze vindt. En niet zo netjes van mij (en anderen hier). Wil je me uitleggen waarom ons gedrag, iets negatiefs zeggen over het postgedrag van een ander, op een medium waarop die ander zich kan verdedigen, kwalijker is dan negatief posten over het gedrag van een bekende Nederlander die zich daar niet tegen kan verdedigen?

Ik vind het een soort pot verwijt ketel gedrag.

.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven