duurzaamheid shutters

13-10-2008 12:20 7 berichten
Ik woon op de 7e verdieping van een appartement. Tegenover mij staat het volgende appartement, helaas erg dicht op elkaar gebouwd en dan nog schuin zodat ik erg veel inkijk heb. Ik heb ook grote ramen, van plafond tot de vloer.

Vanaf 12 uur totdat ie ondergaat heb ik de zon in huis.

Nu overweeg ik shutters. Mijn vraag is blijven die mooi wit ondanks de felle zon die (als die schijnt) erop schijnt.

Zie eigenlijk ook wel tegen het vele schoonmaken op, maar ik vind ze zo mooi.
Alle reacties Link kopieren
wat zijn schutters? of is dat een hele domme vraag?

je kunt ook van dat raamplastic kopen, dat laat het licht nog wel door. plak je gewoon onder een strook af, zodat het meeste binnen niet te zien is.

Heel mooi, maar ook heel duur jammer genoeg!
Oh, zo mooi !!!

Een vriendin heeft ze al jaren en bevallen prima. In een dolle bui klapt ze ze dicht, maakt een sopje en fiedelt ze er met zo'n leifheit vloerwisser overheen.
Ik heb ooit in een verfhandel een puntje van aandacht gehoord. Bij verf op oliebasis, komt de olie langzaam naar de oppervlakte en vergeelt de kleur daarmee iets. Je kunt dan achteraf ook geen plekjes bijwerken zonder dat het te zien is.

Hiervan heb je geen last bij verf op waterbasis.

Misschien iets om aan te denken als je bang bent voor verkleuren.
Ik heb er eentje in de badkamer. Prachtig!!

Op marktplaats staat een goed adres in Schiedam. Ze doen het door heel NL. Kost ong. de helft van de orginele Jasno, maar is percies dezelfde kwaliteit (fabriek staat ook in china, hout komt van dezelfde leverancier, enz.). Bel ze anders of het geschikt is voor je huis of niet.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-04-2011 22:45
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven