Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:barbaracartland schreef op 18 december 2015 @ 22:47:

Het vluchtelingentopic is uit mijn lijst. Nu sterk blijven en niet reageren!Goed zo. Hier hetzelfde voornemen.
Zet de hele pijler onder de negeer!

Het vluchtelingentopic is uit mijn lijst. Nu sterk blijven en niet reageren!Je kan het!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 18 december 2015 @ 22:46:

Ik snaai wel.

Volkoren soepstengels ipv chips.

Melbatoast met Light smeerkaas.

Kwark met fruit.

Yoghurt met zonder vet.

Cola Light of water of thee ipv cola.

Goh, ik ben eigenlijk al best goed begonnen Succes!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 18 december 2015 @ 22:46:

Ik snaai wel.

Volkoren soepstengels ipv chips.

Melbatoast met Light smeerkaas.

Kwark met fruit.

Yoghurt met zonder vet.

Cola Light of water of thee ipv cola.

Goh, ik ben eigenlijk al best goed begonnen eerder schreef je dat je de suikers e.d. al niet echt meer miste, dus ik denk dat je echt al goed bezig bent. alleen moet ik de kant van meer kilo's uit en dat is ook niet echt makkelijk op een gezonde manier. De noten na het avondeten heb ik alweer op!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Goede-Fee schreef op 18 december 2015 @ 22:35:

[...]

Tjonge jonge hé jij bent ook labiel ( stemmingswisselingen).
quote:dadelduifje schreef op 18 december 2015 @ 22:55:

[...]

Tjonge jonge hé jij bent ook labiel ( stemmingswisselingen).Ik? Ja hartstikke.

[...]

Tjonge jonge hé jij bent ook labiel ( stemmingswisselingen).Tjonge jonge he, jij weet ze ook wel uit je tovermuts te toveren
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Oudblond schreef op 18 december 2015 @ 22:53:

[...]

eerder schreef je dat je de suikers e.d. al niet echt meer miste, dus ik denk dat je echt al goed bezig bent. alleen moet ik de kant van meer kilo's uit en dat is ook niet echt makkelijk op een gezonde manier. De noten na het avondeten heb ik alweer op!

Niet meer missen is een groot woord.

Meer dat de trek erin minder wordt.

Jij ook succes.

Meer kilo's is misschien nog wel lastiger dan minder!
Huts!
quote:Goede-Fee schreef op 18 december 2015 @ 22:56:

[...]

Ik? Ja hartstikke. Je zou eens een diagnose moeten gaan halen

[...]

Tjonge jonge hé jij bent ook labiel ( stemmingswisselingen).Whut?!
Nou ja.. dat dus..
quote:bloosje schreef op 18 december 2015 @ 22:58:

[...]

Whut?!Ach joh lekker laten gaan. Sommige mensen hebben nu eenmaal persoonlijkheid problemen.
quote:Moiren_ schreef op 18 december 2015 @ 22:58:

[...]

Je zou eens een diagnose moeten gaan halen
quote:Goede-Fee schreef op 18 december 2015 @ 22:56:

[...]

Ik? Ja hartstikke.
quote:Goede-Fee schreef op 18 december 2015 @ 23:00:

[...]

Ach joh lekker laten gaan. Sommige mensen hebben nu eenmaal persoonlijkheid problemen. Ey man wat zegt gij nu.

Het vluchtelingentopic is uit mijn lijst. Nu sterk blijven en niet reageren!

Ik ben maar even met de buurman van 90+ gaan tongzoenen om te voorkomen dat ik als eerste iets zo posten in het nieuwe topic. Een gezellige samenvatting met geheel eigen interpretatie van de feiten ofzo 'hier bedenken we oplossingen en heetten we warm welkom' met leuke plaatjes erbij.

De buurman was aantrekkelijker dan langer dan een halve dag die titel in mijn lijst.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Even een leuk gifje voor de napraat aangezien de napraat alweer niet gaat over napraten (en er geen topic is over Justin Theroux, dus bij deze, flats in de napraat):

quote:feow schreef op 18 december 2015 @ 23:03:

[...]

Ik ben maar even met de buurman van 90+ gaan tongzoenen om te voorkomen dat ik als eerste iets zo posten in het nieuwe topic. Een gezellige samenvatting met geheel eigen interpretatie van de feiten ofzo 'hier bedenken we oplossingen en heetten we warm welkom' met leuke plaatjes erbij.

De buurman was aantrekkelijker dan langer dan een halve dag die titel in mijn lijst.
quote:feow schreef op 18 december 2015 @ 23:03:

[...]

Mijn buurman is de helft jonger, maar ik heb helaas een koortslip. Het welkomtopic van Thordis werd ook al snel gekaapt. Misschien moet je het topic ook meer als een reservaat zien. Het is ook fijn om onder elkaar te zijn, voor iedereen.

Ik weet dat de posters daar graag hier lezen, dus hallo jongens!
Lastiger zal ik nooit zeggen Bella, maar een even groot probleem zeker. Mijn ondergewicht heeft met ziekte te maken, en het is echt niet leuk om wekelijks de vraag te krijgen of je anorexia hebt. En dat al een jaar of 30. Voor mijn gezondheid doe ik wat ik kan, maar ik ben ook een vrouwelijke vrouw in mijn geest en daardoor komen stomme opmerkingen vaak hard aan. Ik ben gelukkig gezegend met een heel brede botstructuur, waardoor ik me goed kan kleden en mijn -45 kg toch gewicht kan geven. Ga dus helemaal in de als mensen het over hun ' zware beenderen hebben'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:tattou schreef op 18 december 2015 @ 23:04:

Even een leuk gifje voor de napraat aangezien de napraat alweer niet gaat over napraten (en er geen topic is over Justin Theroux, dus bij deze, flats in de napraat):

[afbeelding]Ja jij maakt het altijd weer gezellig!!
quote:dadelduifje schreef op 18 december 2015 @ 23:01:

[...]

Ey man wat zegt gij nu.Ey man? Jullie hebben vroeger samen geknikkerd?
Justin draagt links
Poes, is dat Elly's Choice wat? Ik kan voor mijn kerstpakket een jaar lang elke maand 10 boeken kiezen als cadeau, maar ik heb geen idee wat het aanbod is.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 18 december 2015 @ 23:08:

[...]

Ey man? Jullie hebben vroeger samen geknikkerd?Nee minstens 10 jaar ouder. Waarom?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven