Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 19 december 2015 om 11:46
quote:yasmijn schreef op 19 december 2015 @ 10:43:
[...]
Er is geen schoondochter meer
Er zijn alleen maar losse scharrels. Nee, daar heb ik wat aan.
Je bent toch niet zo'n schoonmoeder waar topics over zijn
Schoondochters moet je wel een beetje vertroetelen hoor, anders gaan ze er vandoor
[...]
Er is geen schoondochter meer
Er zijn alleen maar losse scharrels. Nee, daar heb ik wat aan.
Je bent toch niet zo'n schoonmoeder waar topics over zijn
Schoondochters moet je wel een beetje vertroetelen hoor, anders gaan ze er vandoor
I like being a mess. It's who I am.
zaterdag 19 december 2015 om 11:48
zaterdag 19 december 2015 om 12:42
quote:yasmijn schreef op 19 december 2015 @ 10:57:
Topic: Verduistering zolder gevel
Ik las werkelijk: verduistering zoldergevoel. Ik zat me af te vragen wat voor engs dat nou weer is.quote:Fenrir-Greyback schreef op 19 december 2015 @ 11:01:
Ik las verduistering zonder gevel. Ik vroeg me al af welk explosief drama er ten grondslag lag aan dat topic.quote:Moiren_ schreef op 19 december 2015 @ 11:41:
Ik las verduistering zoldergevel en vroeg me af hoe je kou in hemelsnaam een gevel achterover kan drukken.Ik las; 'Verduistering zonder gevoel.' En ik dacht: 'Tja, als je een beetje gevoel hebt, dan druk je niks achterover!'
Topic: Verduistering zolder gevel
Ik las werkelijk: verduistering zoldergevoel. Ik zat me af te vragen wat voor engs dat nou weer is.quote:Fenrir-Greyback schreef op 19 december 2015 @ 11:01:
Ik las verduistering zonder gevel. Ik vroeg me al af welk explosief drama er ten grondslag lag aan dat topic.quote:Moiren_ schreef op 19 december 2015 @ 11:41:
Ik las verduistering zoldergevel en vroeg me af hoe je kou in hemelsnaam een gevel achterover kan drukken.Ik las; 'Verduistering zonder gevoel.' En ik dacht: 'Tja, als je een beetje gevoel hebt, dan druk je niks achterover!'
zaterdag 19 december 2015 om 12:43
quote:ana_isabel schreef op 19 december 2015 @ 12:25:
[...]
Werkelijk...? DAT is de boodschap die jij uit mijn post haalt?! Zag je deze toevallig ook; ???
We zitten nu op de grens van een fittie he, dat begrijp je..ow... ff opmaken dan? (make up) Want FG heeft zelf al een fittie, nu hoeven wij niet meer
[...]
Werkelijk...? DAT is de boodschap die jij uit mijn post haalt?! Zag je deze toevallig ook; ???
We zitten nu op de grens van een fittie he, dat begrijp je..ow... ff opmaken dan? (make up) Want FG heeft zelf al een fittie, nu hoeven wij niet meer
zaterdag 19 december 2015 om 12:45
quote:fietsie schreef op 19 december 2015 @ 12:42:
[...]
[...]
[...]
Ik las; 'Verduistering zonder gevoel.' En ik dacht: 'Tja, als je een beetje gevoel hebt, dan druk je niks achterover!'
Zo grappig dus hoe (slecht) taalgebruik verschillend geïnterpreteerd kan worden.
Ik had het daar laatst met iemand in een topic ergens over. Zij gebruikte woorden consequent verkeerd wat betekenis en context betreft. Waardoor ik dus totaal niet begreep wat zij bedoelde en zij steeds pissiger werd, omdat ze toch hetzelfde bedoelde als wat ik schreef. Gebruik je woorden dan goed!
[...]
[...]
[...]
Ik las; 'Verduistering zonder gevoel.' En ik dacht: 'Tja, als je een beetje gevoel hebt, dan druk je niks achterover!'
Zo grappig dus hoe (slecht) taalgebruik verschillend geïnterpreteerd kan worden.
Ik had het daar laatst met iemand in een topic ergens over. Zij gebruikte woorden consequent verkeerd wat betekenis en context betreft. Waardoor ik dus totaal niet begreep wat zij bedoelde en zij steeds pissiger werd, omdat ze toch hetzelfde bedoelde als wat ik schreef. Gebruik je woorden dan goed!