Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 19 december 2015 om 15:07
quote:denachtzuster schreef op 19 december 2015 @ 15:02:
[...]
Logistiek en kindtechnisch gezien veel te onhandig. Gelukkig is het wetenschappelijk bewezen dat verliefdheid een chemisch proces is en hooguit 7-9 maanden duurt. Het gelazer is zo'n 3 maanden geleden begonnen, dus het eind is in zicht. Ah ja....in je kindvrije weekenden geen optie om een stukje verliefdheid in te bouwen?
[...]
Logistiek en kindtechnisch gezien veel te onhandig. Gelukkig is het wetenschappelijk bewezen dat verliefdheid een chemisch proces is en hooguit 7-9 maanden duurt. Het gelazer is zo'n 3 maanden geleden begonnen, dus het eind is in zicht. Ah ja....in je kindvrije weekenden geen optie om een stukje verliefdheid in te bouwen?
zaterdag 19 december 2015 om 15:13
quote:Eleonora-1 schreef op 19 december 2015 @ 15:07:
[...]
Ah ja....in je kindvrije weekenden geen optie om een stukje verliefdheid in te bouwen?Ik heb geen kindvrije weekenden meer. Vanaf 16 doen ze aan eigen sleutels en trekken ze zich niks meer aan van de afgesproken omgangsregelingen. Komen ze bij nacht en ontij binnenvallen met 1 of ander kutsmoesje (pil vergeten). Gelukkig was ik net uit de kroonluchter.
[...]
Ah ja....in je kindvrije weekenden geen optie om een stukje verliefdheid in te bouwen?Ik heb geen kindvrije weekenden meer. Vanaf 16 doen ze aan eigen sleutels en trekken ze zich niks meer aan van de afgesproken omgangsregelingen. Komen ze bij nacht en ontij binnenvallen met 1 of ander kutsmoesje (pil vergeten). Gelukkig was ik net uit de kroonluchter.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
zaterdag 19 december 2015 om 15:23
zaterdag 19 december 2015 om 15:33
zaterdag 19 december 2015 om 15:41
zaterdag 19 december 2015 om 15:43
quote:ana_isabel schreef op 19 december 2015 @ 15:37:
[...]
Nee, hij volgde de opleiding TOT ervaringsdeskundige..http://www.howietheharp.nl/opleiding
Zoiets?
[...]
Nee, hij volgde de opleiding TOT ervaringsdeskundige..http://www.howietheharp.nl/opleiding
Zoiets?
zaterdag 19 december 2015 om 15:45
quote:ana_isabel schreef op 19 december 2015 @ 15:37:
[...]
Nee, hij volgde de opleiding TOT ervaringsdeskundige..Binnen de verslavingszorg moet je zeker wel een opleiding volgen als je als ervarigsdeskundige aan de slag wilt. De ervaring heb je natuurlijk, maar nog niet de methodieken om je ervaring op de juiste manier te gebruiken om mensen te helpen.
[...]
Nee, hij volgde de opleiding TOT ervaringsdeskundige..Binnen de verslavingszorg moet je zeker wel een opleiding volgen als je als ervarigsdeskundige aan de slag wilt. De ervaring heb je natuurlijk, maar nog niet de methodieken om je ervaring op de juiste manier te gebruiken om mensen te helpen.
zaterdag 19 december 2015 om 15:46
quote:Corona67 schreef op 19 december 2015 @ 15:43:
[...]
http://www.howietheharp.nl/opleiding
Zoiets?Ik heb ook even op google gekeken. er bestaan wel trainingen voor ervaringsdeskundigen. Om hun kennis uit te breiden en leren hoe die te delen of in te zetten.
[...]
http://www.howietheharp.nl/opleiding
Zoiets?Ik heb ook even op google gekeken. er bestaan wel trainingen voor ervaringsdeskundigen. Om hun kennis uit te breiden en leren hoe die te delen of in te zetten.