Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Corona67 schreef op 19 december 2015 @ 15:05:

[...]

Volgens mij ben jij de enige die dat niet wist..Men verteld mij ook nooit wat..
quote:denachtzuster schreef op 19 december 2015 @ 15:02:

[...]

Logistiek en kindtechnisch gezien veel te onhandig. Gelukkig is het wetenschappelijk bewezen dat verliefdheid een chemisch proces is en hooguit 7-9 maanden duurt. Het gelazer is zo'n 3 maanden geleden begonnen, dus het eind is in zicht. Ah ja....in je kindvrije weekenden geen optie om een stukje verliefdheid in te bouwen?
quote:Corona67 schreef op 19 december 2015 @ 15:05:

[...]

Holandse vraag.. Kost dat?Voor jou? ...MIJ NIET MEER VOORLIEGEN BIJVOORBEELD...tsssss FG is een vrouw!
quote:Fenrir-Greyback schreef op 19 december 2015 @ 15:06:

[...]

Ik ben helemaal geen man joh. Was ooit een geintje van GG dat bij sommigen onder ons een eigen leven is gaan leiden.Ik wist ut wel...
quote:Eleonora-1 schreef op 19 december 2015 @ 15:07:

[...]

Ah ja....in je kindvrije weekenden geen optie om een stukje verliefdheid in te bouwen?Ik heb geen kindvrije weekenden meer. Vanaf 16 doen ze aan eigen sleutels en trekken ze zich niks meer aan van de afgesproken omgangsregelingen. Komen ze bij nacht en ontij binnenvallen met 1 of ander kutsmoesje (pil vergeten). Gelukkig was ik net uit de kroonluchter.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 19 december 2015 @ 15:06:

[...]

Ik ben helemaal geen man joh. Was ooit een geintje van GG dat bij sommigen onder ons een eigen leven is gaan leiden.Die heb ik dan weer gemist.. Ik verzon het ter plekke omdat GG zijn schuld dat Ana en ik twijfelden
quote:ana_isabel schreef op 19 december 2015 @ 15:08:

[...]

Voor jou? ...MIJ NIET MEER VOORLIEGEN BIJVOORBEELD...tsssss FG is een vrouw!Ow.... GG vertelde dat ooit!! Denk dat het toen een eigen leventje is gaan leiden.. En ik er ook ingetrapt ben
quote:Corona67 schreef op 19 december 2015 @ 15:24:

[...]

Ow.... GG vertelde dat ooit!! Denk dat het toen een eigen leventje is gaan leiden.. En ik er ook ingetrapt ben tis al goed.
quote:Corona67 schreef op 19 december 2015 @ 15:23:

[...]

Die heb ik dan weer gemist.. Ik verzon het ter plekke omdat GG zijn schuld dat Ana en ik twijfelden Hoho; jij twijfelde! "Ana en ik"..tssss
Overigens lees ik in een topic dat je tegenwoordig een opleiding tot ervaringsdeskundige kunt doen..

Daar is toch JUIST GEEN opleiding voor nodig..??
quote:ana_isabel schreef op 19 december 2015 @ 15:27:

Overigens lees ik in een topic dat je tegenwoordig een opleiding tot ervaringsdeskundige kunt doen..

Daar is toch JUIST GEEN opleiding voor nodig..??Scherp!!
quote:Corona67 schreef op 19 december 2015 @ 15:32:

[...]

Scherp!!En toch ga ik dan nadenken...waarom zegt iemand dat?
Owww, ik zou echt wel graag weer eens verliefd willen zijn en dat het wederzijds is. Samen filmpje kijken, samen in de kroonluchter hangen. Zucht..........

Daar is toch JUIST GEEN opleiding voor nodig..??Opleiding voor hoe je je ervaring ik kunt zetten om anderen te helpen lijkt me.

quote:ana_isabel schreef op 19 december 2015 @ 15:33:

[...]

En toch ga ik dan nadenken...waarom zegt iemand dat?Waarom je die opleiding kunt doen? Misschien geeft hij die training
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 19 december 2015 @ 15:33:

[...]

Opleiding voor hoe je je ervaring ik kunt zetten om anderen te helpen lijkt me.Maar dat is toch dubbel? Je hebt immers je opleiding al, dus is ervaring niet perse nodig en andersom...toch?

Owww, ik zou echt wel graag weer eens verliefd willen zijn en dat het wederzijds is. Samen filmpje kijken, samen in de kroonluchter hangen. Zucht.......... Vanwaar dit gevoel (zo plotseling)?
quote:Corona67 schreef op 19 december 2015 @ 15:36:

[...]

Waarom je die opleiding kunt doen? Misschien geeft hij die trainingNee, hij volgde de opleiding TOT ervaringsdeskundige..

[...]

Opleiding voor hoe je je ervaring ik kunt zetten om anderen te helpen lijkt me.Dat zal ook wel, maar om die te volgen moet je dus al ervaringsdeskundig zijn. Noem het dan een coachingsopleiding of zo.
quote:ana_isabel schreef op 19 december 2015 @ 15:37:

[...]

Nee, hij volgde de opleiding TOT ervaringsdeskundige..http://www.howietheharp.nl/opleiding

Zoiets?
quote:Corona67 schreef op 19 december 2015 @ 15:37:

[...]

Vanwaar dit gevoel (zo plotseling)?

Mmmm, weet ik niet eigenlijk, meestal heb ik er geen moeite mee dat ik alleen ben.

Maar het is ook wel leuk, iets spannends, liefs, leuks ensow.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 19 december 2015 @ 15:41:

[...]

Dat zal ook wel, maar om die te volgen moet je dus al ervaringsdeskundig zijn. Noem het dan een coachingsopleiding of zo.Precies, dat was het.
quote:ana_isabel schreef op 19 december 2015 @ 15:37:

[...]

Nee, hij volgde de opleiding TOT ervaringsdeskundige..Binnen de verslavingszorg moet je zeker wel een opleiding volgen als je als ervarigsdeskundige aan de slag wilt. De ervaring heb je natuurlijk, maar nog niet de methodieken om je ervaring op de juiste manier te gebruiken om mensen te helpen.
quote:Corona67 schreef op 19 december 2015 @ 15:43:

[...]

http://www.howietheharp.nl/opleiding

Zoiets?Ik heb ook even op google gekeken. er bestaan wel trainingen voor ervaringsdeskundigen. Om hun kennis uit te breiden en leren hoe die te delen of in te zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven