Napraattopic deel 48

20-12-2015 09:31 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Enn schreef op 20 december 2015 @ 18:57:

Wie plaatst er een zwaaismiley in het CM topic?

Is dat het 'living on the edge' gevoel op Viva?Dat is toch iets uit de piratentijd?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Amaqanda schreef op 20 december 2015 @ 19:11:

Yggdrasil wilde zich anonimiseren en na een mailwisseling heeft ze zich bedacht.Oh... die bedenkt zich elke keer en al zou ze het niet doen dan nog komt ze terug.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 20 december 2015 @ 19:10:

[...]

Zie post hierboven.

Geen idee waar het over gaat, ik dacht dat het over het bannen voor het plaatsten van smiley's in het CM topic ging. Ik lees niet meer terug op Napraat, geen doen.Misschien even bijlezen? Hier en op cm topic?
quote:ThunderassMan schreef op 20 december 2015 @ 19:11:

[...]

Neeeeeeeeeeeneee, zoiets iets zou ik nooit, zelfs zomaar niet, durven te suggereren.

Dan vloek ik nog liever in één post die stalkende godsdienstfanaat van deze pijler af.Wie?
quote:feow schreef op 20 december 2015 @ 19:11:

[...]

Dat is toch iets uit de piratentijd?

Ja en dan riep men er ook nog wat bij.

Arr ofzo.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:ThunderassMan schreef op 20 december 2015 @ 19:11:

[...]

Neeeeeeeeeeeneee, zoiets iets zou ik nooit, zelfs zomaar niet, durven te suggereren.

Dan vloek ik nog liever in één post die stalkende godsdienstfanaat van deze pijler af.Maar ik ken maar 2 nicks en ik kan me niet voorstellen hoe je een van die 2 verkeerd kan lezen
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 december 2015 @ 19:11:

[...]

Misschien even bijlezen? Hier en op cm topic?

Daar is alles al gewist.

Ben je er nog?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 december 2015 @ 19:11:

[...]

Misschien even bijlezen? Hier en op cm topic?Nee, dankjewel.
quote:Amaqanda schreef op 20 december 2015 @ 19:12:

[...]

Daar is alles al gewist.

Ben je er nog?Ja.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 december 2015 @ 19:13:

[...]

Ja.Gefeliciteerd.
Dank je. Ik verwacht elk moment in mijn nekvel gegrepen te worden. Brrrrrrr.
Bij mij duurt het bijlezen van Napraat soms wel een halfuur. Tegen de tijd dat ik bij ben en kan reageren is er weer voor een half uur leestijd bijgekomen

Respect voor alle actievelingen hier
quote:Fenrir-Greyback schreef op 20 december 2015 @ 19:06:

[...]

Ik zou wel willen, maar het staat een beetje stom om een zwaaismilie te plaatsen als iemand net heeft aangekondigd te blijven he.Ik heb nergens gezegd dat het een uitzwaaismiley moest zijn; wil je niet jouw eigen uitzwaai bantrauma-issueobsessie er weer eens bij halen?
quote:BridgetteDubois schreef op 20 december 2015 @ 19:14:

Bij mij duurt het bijlezen van Napraat soms wel een halfuur. Tegen de tijd dat ik bij ben en kan reageren is er weer voor een half uur leestijd bijgekomen

Respect voor alle actievelingen hier Gewoon niet bijlezen.
quote:BridgetteDubois schreef op 20 december 2015 @ 19:14:

Respect voor alle actievelingen hier Ik scan alleen bij meestal. Er is altijd veel wat ik oversla.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 december 2015 @ 19:14:

Dank je. Ik verwacht elk moment in mijn nekvel gegrepen te worden. Brrrrrrr.It's a hard knock life
quote:SaveTheDay schreef op 20 december 2015 @ 19:16:

[...]

It's a hard knock life tot nu toe valt het mee.
quote:feow schreef op 20 december 2015 @ 19:01:

Tats, ik vind jou fantastisch en geweldig en origineel en grappig. En dit meen ik ook nog. Daarnaast zie ik echt zelden dat jij zuigt, waarbij ik nog steeds denk dat dat niet ligt aan mijn gebrekkige capaciteiten maar aan de lange tenen van anderen.

En ik waardeer het echt enorm dat jij wijst op groepjesgedrag. Maar hee, ik zie het echt niet. Dat gejaag waar jij het steeds over hebt. En dat stoort me wel een beetje. Want ik vind deze beschuldiging van jou best onterecht OF ik zou graag zien dat je wat duidelijker bent.

Tot nu toe vind ik dat de twee personen die ik me voor de geest kan halen die klagen over belaagt worden door hyena's beide personen die veel negatieve reacties oproepen en weinig doen met de feedback die ze daarop krijgen.

Het meest recente voorbeeld is Ttas. MissI was vaak de sjaak toen ze eenmaal had gebroken met de usual suspects. Missie ook.

Mij boeit het niet wat iemand al dan niet doet met feedback. Wat ik zie is dat oa deze forummers niks kunnen posten of er is altijd wel iemand die er bovenop duikt.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Amaqanda schreef op 20 december 2015 @ 19:09:

[...]

Waar is de optie 'niks'?

Die is er niet.

Tjesus zeg, hebben jullie vrouwen hebben zelfs aan 4 opties nog niet genoeg? Een man zou gewoon één van die vier mogelijkheden noemen.
quote:Amaqanda schreef op 20 december 2015 @ 19:15:

[...]

Gewoon niet bijlezen.Dat dus.
Niet bijlezen? Dan snap ik niks van wat jullie zeggen en kan er dan ook niet in komen

Maar jullie hebben dus in elk geval een trouwe meelezerT
quote:hatsetats schreef op 20 december 2015 @ 19:18:

[...]

Wat ik zie is dat EDIT VAN ENN: bepaalde forummers niks kunnen posten of er is altijd wel iemand die er bovenop duikt.

Eens.

Geen idee hoe dat is gekomen maar het is wel zo.
quote:BridgetteDubois schreef op 20 december 2015 @ 19:12:

[...]

Maar ik ken maar 2 nicks en ik kan me niet voorstellen hoe je een van die 2 verkeerd kan lezen Ik trap er niet in. Duh.
De feedback van de één is de negatieve kritiek van de ander.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:ThunderassMan schreef op 20 december 2015 @ 19:20:

[...]

Ik trap er niet in. Duh. Nou snap ik het niet meer heur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven