Napraattopic deel 48

20-12-2015 09:31 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 20 december 2015 @ 19:30:

[...]

De groepjes natuurlijk!

Nee, ik bedoel meer dat er forummers zijn die elkaar aardig vinden en forummers die elkaar niet aardig vinden. Volgens mij gaat dat reageren dan ook over en weer. De mensen die Hats opnoemt zijn nu ook niet bepaald vies van een beetje uitlokken.

Ik ben zeker niet onschuldig en ik ga ook wel eens te ver of te lang door, maar om nu te zeggen dat MissI, MissieM en tas slachtoffers zijn gaat mij echt te ver. Die zijn er zelf ook niet vies van.

Dat is grappig, ik noem niemand slachtoffer. Ik vind nl niemand slachtoffer. Ja een kind in oorlogsgebied, dat is een slachtoffer.

Ik benoem alleen wat ik zie.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Amaqanda schreef op 20 december 2015 @ 19:31:

[...]

Dat willen ze jou natuurlijk laten geloven. Trap je er toch maar weer mooi in
Nou, de gebeten hond dan. Voor mij in deze context 1 pot nat.
quote:Amaqanda schreef op 20 december 2015 @ 19:33:

Nou, de gebeten hond dan. Voor mij in deze context 1 pot nat.Voor jou ja. Voor mij niet.
quote:feow schreef op 20 december 2015 @ 19:32:

[...]

Je herkent je vorige onderschrift niet?Nee. Dat was 'stout'. Niet 'returntekens Niecrzecrny.'.
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
quote:hatsetats schreef op 20 december 2015 @ 19:32:

[...]

Dat is grappig, ik noem niemand slachtoffer. Ik vind nl niemand slachtoffer. Ja een kind in oorlogsgebied, dat is een slachtoffer.

Ik benoem alleen wat ik zie.

Oké, dat snap ik. Maar soms maak je ook daders, en dat lees ik dan nogal aanvallend. Misschien verkeerd van mij hoor.

En daar ben ik het dus vaak niet mee eens. Ik geloof namelijk dat sommige mensen meer talent (of historie) hebben om anderen te laten happen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
BlaBlaBla.

Ik ga even Homeland kijken, gezellig.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 december 2015 @ 19:14:

Dank je. Ik verwacht elk moment in mijn nekvel gegrepen te worden. Brrrrrrr.

Ik voel me voornamelijk een verpersoonlijking van een God's gift to women: Op 200 km afstand heb ik je vol laten stromen met adrenaline én je kippenvel bezorgd!

Wraaaaaagh!

Graag gedaan.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 december 2015 @ 19:37:

BlaBlaBla.

Ik ga even Homeland kijken, gezellig.

Ja, gezellige serie is dat

Morgen de laaste aflevering (vannacht eigenlijk, maar dan slaap ik)
quote:Grzeczny schreef op 20 december 2015 @ 19:37:

[...]

Nee. Dat was 'stout'. Niet 'returntekens niecreczny'.

Niegrzecrny is volgens Google translate stout. En ik heb je echt gezien zonder streepje, maar met returntekens tussen alle letters.

*daar gaaaaaaat mijn zelfbeeld als superdetective naar het grote raadel wie was die Poolse ooit*
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 20 december 2015 @ 19:37:

[...]

Oké, dat snap ik. Maar soms maak je ook daders, en dat lees ik dan nogal aanvallend. Misschien verkeerd van mij hoor.

En daar ben ik het dus vaak niet mee eens. Ik geloof namelijk dat sommige mensen meer talent (of historie) hebben om anderen te laten happen.Kan best dat het aanvallend klinkt, ik heb nl een meer dan bloedhekel aan dit gedrag.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 december 2015 @ 19:37:

BlaBlaBla.

Ik ga even Homeland kijken, gezellig.Bedankt voor de samenvatting.
En ook wat betreft de 'daders' boeit het me wie het doet. Ook al is iemand mijn 'mattie' benoem ik het.
quote:feow schreef op 20 december 2015 @ 19:40:

[...]

Niegrzecrny is volgens Google translate stout. En ik heb je echt gezien zonder streepje, maar met returntekens tussen alle letters.

*daar gaaaaaaat mijn zelfbeeld als superdetective naar het grote raadel wie was die Poolse ooit*Oh dan is daar wellicht iets mis gegaan met de de- of encoding. Ik ben juist niet stout, Grzeczny betekent braaf.
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
Missie_M moet niet zeiken. Toen zij hier voor de gein werd gestaft omdat ze om onnaspeurlijke redenen zo nodig mijn ouwe nick moest noemen was ik de eerste om te zeggen dat dat niet hoefde, en zo dol ben ik nou ook weer niet op Missie_m hoor. En Tttasss, die zit mij juist te zuigen. Als ik een aardige post schrijf negeert ze die compleet, en dan gaat ze me krijsend uit zitten lachen omdat ik altijd schijn te trollen of zo. En Miss-I. nou sorry hoor Tats. Die heb ik alleen maar aangepakt omdat ze jou altijd moest hebben en ineens de HRS uit ging hangen voor jou. Dat zij daarna huilend het pand verliet is mijn probleem niet.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 20 december 2015 @ 19:44:

Missie_M moet niet zeiken. Toen zij hier voor de gein werd gestaft omdat ze om onnaspeurlijke redenen zo nodig mijn ouwe nick moest noemen was ik de eerste om te zeggen dat dat niet hoefde, en zo dol ben ik nou ook weer niet op Missie_m hoor. En Tttasss, die zit mij juist te zuigen. Als ik een aardige post schrijf negeert ze die compleet, en dan gaat ze me krijsend uit zitten lachen omdat ik altijd schijn te trollen of zo. En Miss-I. nou sorry hoor Tats. Die heb ik alleen maar aangepakt omdat ze jou altijd moest hebben en ineens de HRS uit ging hangen voor jou. Dat zij daarna huilend het pand verliet is mijn probleem niet.

Je hoeft jezelf echt niet zo te verdedigen hoor.

Gevalletje de pot verwijt de ketel. Je weet wel beter toch?
quote:Amaqanda schreef op 20 december 2015 @ 19:46:

[...]

Gevalletje de pot verwijt de ketel. Je weet wel beter toch?Ach ja, je hebt nog gelijk ook. Potvolblomme.
Mevrouw Y. vind de aandacht wel lekker geloof ik, anders was haar account al wel geanonimiseerd. Aandachttrekker!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 20 december 2015 @ 19:48:

[...]

Ach ja, je hebt nog gelijk ook. Potvolblomme.

Yup.

Mooi die kende ik niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 20 december 2015 @ 19:44:

Ik heb geen hrs nodig, ook niet van MissI en dat heb ik haar ook duidelijk gemaakt

Nogmaals, ik benoem wat ik zie. Meer niet.
quote:Amaqanda schreef op 20 december 2015 @ 19:46:

[...]

Gevalletje de pot verwijt de ketel. Je weet wel beter toch?Jij bent te grappig.
quote:hatsetats schreef op 20 december 2015 @ 19:53:

[...]

Ik heb geen hrs nodig, ook niet van MissI en dat heb ik haar ook duidelijk gemaakt

Nogmaals, ik benoem wat ik zie. Meer niet.

Ik zie nu pas je motto!
quote:hatsetats schreef op 20 december 2015 @ 19:54:

[...]

Jij bent te grappig.Want?
quote:hatsetats schreef op 20 december 2015 @ 19:54:

[...]

Jij bent te grappig.Vind je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven