Napraattopic deel 48
zondag 20 december 2015 om 09:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 december 2015 om 20:18
quote:ana_isabel schreef op 20 december 2015 @ 20:13:
[...]
Hoeveel heb je er op? Netjes 1 met patat enz. Of 2?
Ik kan er makkelijk 2 op en toch doe ik dat nooit..Ik had er een BM bij. En frietjes. En frietsaus. En ik heb 50 cent gedoneerd aan een of ander goed doel. Staat zelfs op de kassabon, handig qua aftrek. (Belastingtechnisch hè.)
[...]
Hoeveel heb je er op? Netjes 1 met patat enz. Of 2?
Ik kan er makkelijk 2 op en toch doe ik dat nooit..Ik had er een BM bij. En frietjes. En frietsaus. En ik heb 50 cent gedoneerd aan een of ander goed doel. Staat zelfs op de kassabon, handig qua aftrek. (Belastingtechnisch hè.)
zondag 20 december 2015 om 20:20
quote:ThunderassMan schreef op 20 december 2015 @ 20:18:
[...]
Ik had er een BM bij. En frietjes. En frietsaus. En ik heb 50 cent gedoneerd aan een of ander goed doel. Staat zelfs op de kassabon, handig qua aftrek. (Belastingtechnisch hè.)
Wauw...diehard!
En wat lief van die 50 cent. (Wat je motieven ook zijn )
[...]
Ik had er een BM bij. En frietjes. En frietsaus. En ik heb 50 cent gedoneerd aan een of ander goed doel. Staat zelfs op de kassabon, handig qua aftrek. (Belastingtechnisch hè.)
Wauw...diehard!
En wat lief van die 50 cent. (Wat je motieven ook zijn )
zondag 20 december 2015 om 20:20
quote:hatsetats schreef op 20 december 2015 @ 19:53:
[...]
Ik heb geen hrs nodig, ook niet van MissI en dat heb ik haar ook duidelijk gemaakt
Nogmaals, ik benoem wat ik zie. Meer niet.Is het dan niet benoemen zoals jij het ziet?
Ik heb mezelf meer dan eens betrapt op het interpreteren van een bericht dat totaal anders bedoelt was. Naderhand dacht ik dan ook 'sjesus, hoe kon je dat zo anders zien?".
[...]
Ik heb geen hrs nodig, ook niet van MissI en dat heb ik haar ook duidelijk gemaakt
Nogmaals, ik benoem wat ik zie. Meer niet.Is het dan niet benoemen zoals jij het ziet?
Ik heb mezelf meer dan eens betrapt op het interpreteren van een bericht dat totaal anders bedoelt was. Naderhand dacht ik dan ook 'sjesus, hoe kon je dat zo anders zien?".
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 20 december 2015 om 20:29
quote:feow schreef op 20 december 2015 @ 19:27:
[...]
ik denk helemaal niet dat dat de intentie van Missie is!
Sorry MissM, dit was een inkoppertje. Maar ook wel waar, want ik denk echt dat dat niet jouw intentie is.
Misschien ligt het eraan wie, nadat de boel allang gesust is, ergens op terug komt?
Waarom zou er alleen binnen een bepaald tijdsbestek gereageerd mogen worden?
[...]
ik denk helemaal niet dat dat de intentie van Missie is!
Sorry MissM, dit was een inkoppertje. Maar ook wel waar, want ik denk echt dat dat niet jouw intentie is.
Misschien ligt het eraan wie, nadat de boel allang gesust is, ergens op terug komt?
Waarom zou er alleen binnen een bepaald tijdsbestek gereageerd mogen worden?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 20 december 2015 om 20:35
quote:simbalabimba schreef op 20 december 2015 @ 20:29:
[...]
Waarom zou er alleen binnen een bepaald tijdsbestek gereageerd mogen worden?Ik zie er het nut niet van in, reageren op een discussie van een dag geleden, maar ik stoor me er ook niet aan als anderen het wel doen.
[...]
Waarom zou er alleen binnen een bepaald tijdsbestek gereageerd mogen worden?Ik zie er het nut niet van in, reageren op een discussie van een dag geleden, maar ik stoor me er ook niet aan als anderen het wel doen.