Napraattopic deel 48

20-12-2015 09:31 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op 20 december 2015 @ 23:06:

Light Festival Ziet er mooi uit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Is leuk Enn. Je hebt wandelingen met gids ( vind ik prijzig als je met het gezin gaat maar schijnt wel leuk te zijn), met de boot en je kunt het ook zelf doen. Ik heb wel het boekje akvast gekocht ivm de uitleg en de route. Evt kunnen we het dus in etappes lopen. Een groot deel vd route is op 5 min fietsen hier vandaan.
Je bent zelf een theepot
Is het met de boot leuk?
quote:Moiren_ schreef op 21 december 2015 @ 00:06:

Is het met de boot leuk?

Geen idee maar lijkt mij wel. De stad is sowieso mooi verlicht vind ik, veel bruggen ook.

Overigens was ik 2 jaar terug rond deze tijd in Den Bosch. Eind vd middag even wat gaan drinken en toen we buitenkwamen was het donker en bleek de stad ook heel sfeervol verlicht te zien, veel vuurtjes buiten bij café's enzo.
Je bent zelf een theepot
Het kijken naar de foto's is al leuk.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Deze is dan voor Moi, met boot

Je bent zelf een theepot
Mooi!
Mooi zeg! Morgen eens naar kijken.
Als je googlet zie je info voor de boot, geen idee hoe druk het is/wordt ( volgens Nous dus druk) maar wellicht vooraf kaartjes kopen?

Ik heb verleden jaar een deel gedaan, na de vakantie en toen was het niet zo heel druk.
Je bent zelf een theepot
Moggeh...
Goedemorgen
Goedemorgen.

Ik dacht dat we er al waren, maar het is morgen pas de kortste dag.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Goedemorgen zonnetje in huis..
Goedemorgen, kinderen hebben vakantie, man niet. Ik was om 6.00 uur wakker, dus ga er nu maar eens uit.

Dat lichtspektakel in Amsterdam ziet er mooi uit. Heb zoiets jaren geleden in Le Mans gezien in de zomer. Helaas wordt het dan pas na 22.00 uur donker, dus dat is dan heel lang wachten, met kleine kinderen. Was wel een adembenemend schouwspel.
Hmmmm misschien een ideetje om eens te gaan...
quote:Solomio schreef op 21 december 2015 @ 07:49:

Goedemorgen.

Ik dacht dat we er al waren, maar het is morgen pas de kortste dag.Verandert dat dan per jaar? Ik dacht ook altijd de 21e.
Dacht ik ook. Maar soms zelfs de 23e..
quote:Corona67 schreef op 21 december 2015 @ 07:51:

Hmmmm misschien een ideetje om eens te gaan...Amsterdam of Le Mans?
Ik denk dat het komt omdat de mensen gemiddeld steeds zwaarder worden, en natuurlijk omdat we met meer mensen zijn. Daardoor kan de aarde moeilijker zo hard draaien
quote:fietsie schreef op 21 december 2015 @ 07:53:

[...]

Amsterdam of Le Mans? Waarom kiezen? (maar Amsterdam in makkelijkerderder)
quote:Corona67 schreef op 21 december 2015 @ 07:54:

Ik denk dat het komt omdat de mensen gemiddeld steeds zwaarder worden, en natuurlijk omdat we met meer mensen zijn. Daardoor kan de aarde moeilijker zo hard draaien Maar alles wat op aarde is, komt ook van de aarde dus de totale massa van de aarde verandert niet. Of wel? Interessante kwestie.
quote:fietsie schreef op 21 december 2015 @ 07:51:

[...]

Verandert dat dan per jaar? Ik dacht ook altijd de 21e.Wel altijd rond de 21e, maar het verschilt per jaar.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Corona67 schreef op 21 december 2015 @ 07:55:

[...]

Waarom kiezen? (maar Amsterdam in makkelijkerderder)Le Mans is alleen in de zomer, dus je kunt het spreiden
Erg leuk die lichtjes, hier ook vrij en baby heeft zowaar weer uitgeslapen tot half 8. De rest van het gezelschap ligt nog te knorren.

Eerst maar aan de wandel met Maurice.
Lekker wandel (honden)weer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven