Napraattopic deel 48
zondag 20 december 2015 om 09:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 21 december 2015 om 00:03
Is leuk Enn. Je hebt wandelingen met gids ( vind ik prijzig als je met het gezin gaat maar schijnt wel leuk te zijn), met de boot en je kunt het ook zelf doen. Ik heb wel het boekje akvast gekocht ivm de uitleg en de route. Evt kunnen we het dus in etappes lopen. Een groot deel vd route is op 5 min fietsen hier vandaan.
Je bent zelf een theepot
maandag 21 december 2015 om 00:18
quote:Moiren_ schreef op 21 december 2015 @ 00:06:
Is het met de boot leuk?
Geen idee maar lijkt mij wel. De stad is sowieso mooi verlicht vind ik, veel bruggen ook.
Overigens was ik 2 jaar terug rond deze tijd in Den Bosch. Eind vd middag even wat gaan drinken en toen we buitenkwamen was het donker en bleek de stad ook heel sfeervol verlicht te zien, veel vuurtjes buiten bij café's enzo.
Is het met de boot leuk?
Geen idee maar lijkt mij wel. De stad is sowieso mooi verlicht vind ik, veel bruggen ook.
Overigens was ik 2 jaar terug rond deze tijd in Den Bosch. Eind vd middag even wat gaan drinken en toen we buitenkwamen was het donker en bleek de stad ook heel sfeervol verlicht te zien, veel vuurtjes buiten bij café's enzo.
Je bent zelf een theepot
maandag 21 december 2015 om 00:41
maandag 21 december 2015 om 07:50
Goedemorgen, kinderen hebben vakantie, man niet. Ik was om 6.00 uur wakker, dus ga er nu maar eens uit.
Dat lichtspektakel in Amsterdam ziet er mooi uit. Heb zoiets jaren geleden in Le Mans gezien in de zomer. Helaas wordt het dan pas na 22.00 uur donker, dus dat is dan heel lang wachten, met kleine kinderen. Was wel een adembenemend schouwspel.
Dat lichtspektakel in Amsterdam ziet er mooi uit. Heb zoiets jaren geleden in Le Mans gezien in de zomer. Helaas wordt het dan pas na 22.00 uur donker, dus dat is dan heel lang wachten, met kleine kinderen. Was wel een adembenemend schouwspel.
maandag 21 december 2015 om 07:57
quote:Corona67 schreef op 21 december 2015 @ 07:54:
Ik denk dat het komt omdat de mensen gemiddeld steeds zwaarder worden, en natuurlijk omdat we met meer mensen zijn. Daardoor kan de aarde moeilijker zo hard draaien Maar alles wat op aarde is, komt ook van de aarde dus de totale massa van de aarde verandert niet. Of wel? Interessante kwestie.
Ik denk dat het komt omdat de mensen gemiddeld steeds zwaarder worden, en natuurlijk omdat we met meer mensen zijn. Daardoor kan de aarde moeilijker zo hard draaien Maar alles wat op aarde is, komt ook van de aarde dus de totale massa van de aarde verandert niet. Of wel? Interessante kwestie.
maandag 21 december 2015 om 08:00