VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Zo, kids op de creche en nu tijd voor een rustiger werkdagje. Begin lekker met forummen

Leuk dat jullie het Open Huis leuk vonden. Wij vonden het erg leuk om jullie een blik in ons bedrijf te geven. En Morrie, je mag altijd langs komen hoor! (geldt ook voor de anderen die verhinderd waren).

Peb en Mille, gezellig om af te spreken voor de stoffenmarkt! Duurt dat niet te lang voor de truien Peb?

En Lien, leuk dat je enthousiast bent over de tafel. We hebben ook nog varianten dus kom vooral een keer langs. En wij komen ook zeker jouw kant op, goed? Morgen is T er weer dus dan mailen we een datumsuggestie, goed?

Gefeliciteerd met Harrie Morrie! Hoe vond hij zijn kado?

Afschuwelijk bericht inderdaad van Ernst-Paul. Getver, dat je leven zo aan een eind komt. Bah!

Vrolijk, alles goed gekomen met zussen en gestolen tas? Balen zeg!

Nu mijn laptop inpakken en naar huis. Ik ga thuiswerken...
Was je op kantoor dan dus ?

Net was Wind hier even op de thee, gezellig hoor, van die mensen die hier in de buurt moeten zijn (en lang leve vakanties waardoor er ineens geen files zijn).

Heb BNJMN dus nog iets langer thuis gehouden en eerst koffie gedronken.

Ga nu hardlopen, althans, eerst een jasje kopen waardoor ik het niet al te koud krijg en daarna hollen.

Nathje, heb het geld overgemaakt aan naam bedrijf in stad bedrijf, dat had je er niet bijgezet, maar dat zal wel kloppen toch? Mocht je het niet binnen krijgen geef je dan even een gil?
O ja: gefeliciteerd met Harrie! Jullie zijn allevier wel vlak bij elkaar jarig zeg .
Jip was even op kantoor

Nu lekker thuis aan het werk. Mail beantwoorden en wat kleine dingetjes regelen. Ik zal het geld even in de gaten houden, Lien. Volgens mij moet het zo wel goedkomen trouwens.

Wat gezellig dat Wind langswaaide Ik vond het ook leuk om BNJMN gister te zien. Wat een lief koppie! En hij hield zich lang goed he? Ook leuk om de knullen van Pebbles in het 'echt' te zien. Door alle foto's op de AK kende ik ze eigenlijk al

Wat zal ik nu eens gaan doen? Vervelende klusjes en dan even een boterhammetje eten met een gezellig boekje?
Ik ben zaterdag jarig maar het voelt helemaal niet zo. Aap is ook nog eens weekend weg dus we moeten het maar een andere dag vieren.
Lien, wil je die eigen ontwerp tafel kopen? Die bij Nathje thuis in de keuken staat? Correct me if I'm wrong, maar het eerste dat ik bedacht is dat Linoleum daar nooit aanpast! Maar misschien laat je hem wel op maat maken, hoger en wellicht wat groter zo dat de verhoudingen gelijk blijven. En misschien moet Lino er maar gewoon aanpassen, want mooie tafel (wordt een soort omgekeerd form follows function dan ofzo).

En verder heb ik er ook geen reet mee te maken en moet ik me er dan ook niet mee bemoeien. Dat het een mooie tafel is staat in ieder geval vast! En het kantoor ziet er prachtig uit!

Net Morrie en Knorrie gezien bij Mille. En een Nano die zich van zijn beste kant heeft laten zien. Mille, ik vond het vervelend voor jou maar verder heolemaal niet storend of vervelend.

En nu zit ik in winkel om de bestellingen te doen. GP met oorpijn uit school gehaald door Pebblo en hij is met hem naar huis. En eigenlijk vind ik dat niet eerlijk, want ik had vandaag vrij bedacht na bijna 50 uur werken vorige week. Heb hier ook geen lunch, niets. Pebblo had dit zo bedacht toen ik net kwam aanfietsen, zag mijn reactie en zei toen zuchtend "oké, we blijven wel hier". Zo hoeft het van mij ook niet, dus heb hem laten gaan, maar eigenlijk had ik ook gewoon met GP naar huis kunnen gaan.

Stoffenmarkt is over 2 weken, Nathje, dus te overzien.
Peb, hij deed precies wat je al voorspelde; zodra jullie de deur uit waren was hij weer z'n eigen gezellige stralende zelf, heeft hij lekker wat gegeten en is braaf gaan slapen -alle theezakjestrauma's weer helemaal te boven

Nogmaals hartelijk dank voor de kleren, ik heb al even gekeken maar ik denk dat hij heel veel van de zomerdingen aankomende zomer precies mooi gaat passen!

En ik denk dat Mini er ook nog wel wat uitvist om eerst zelf te dragen, ik denk niet dat die de kans op een Jip en Janneke pyjama zomaar aan zich voorbij laat gaan

En vanmorgen helemaal vergeten, maar inderdaad gefeliciteerd met jarige Harrie Morrie!

Lien en Wind dus ook gezellig gesubgroepd, leuk
Oh. Morrie, gefeliciteerd met Harrie!
Was leuk om Mille, Pebbles en Nano weer te zien. Ook een Nano met theezakjesobsessie is leuk hoor Mille . Ik heb de kleding nog niet bekeken want in de auto laten staan. Doos en Knorrie naar boven tillen ging niet lukken. Als Harrie straks weer thuiskomt dan mag hij het uit de auto halen.

Lien, wij zijn inderdaad allemaal binnen 8 weken jarig. Vandaar dat ik - de laatste in de rij - ook helemaal geen zin meer heb om mijn verjaardag te vieren. Voel me gewoon bezwaard richting de visite die dan wéér naar ons moet.

Ik ga eens even wat surfen. Harrie en ik hebben een plannetje waarvoor ik wat info moet verzamelen. Zal het zo wel even in de ak plakken want van sommigen hier kan ik nog wel wat advies/ervaringsverhalen gebruiken!
Ik ging er eigenlijk vanuit dat Lien doelde op de tafel in ons kantoor, maar ga nu twijfelen want eigen ontwerp tafel zou ook kunnen?

Pfoe, pittig Pebbles nu weer aan het werk, da zo'n drukke werkweek. Soms bedenk je dingen achteraf maar is het teveel moeite om er nog wat mee te doen.

Blij nieuws: buurjongentje is geboren. Jammer genoeg na een bijna volledige bevalling toch nog een KZ. Toch een beetje een domper voor buurvrouw. Maar kind en moeder maken het goed en dat is het belangrijkst.
Sterkte trouwens daar Pebbles, is inderdaad wel even anders dan een vrije dag en dan ook nog lunchloos!

Kan je geen broodje komen brengen want Nano is nog wel even onder zeil

Nathje, leuk, een nieuw buurjongetje!
quote:Pebbles schreef op 13 oktober 2008 @ 12:44:

Lien, wil je die eigen ontwerp tafel kopen? Die bij Nathje thuis in de keuken staat? Correct me if I'm wrong, maar het eerste dat ik bedacht is dat Linoleum daar nooit aanpast! Maar misschien laat je hem wel op maat maken, hoger en wellicht wat groter zo dat de verhoudingen gelijk blijven. En misschien moet Lino er maar gewoon aanpassen, want mooie tafel (wordt een soort omgekeerd form follows function dan ofzo).

En verder heb ik er ook geen reet mee te maken en moet ik me er dan ook niet mee bemoeien. Dat het een mooie tafel is staat in ieder geval vast! En het kantoor ziet er prachtig uit!

Heb de tafel bij Nathje in de keuken niet gezien, want nog nooit bij Nath geweest. Doelde inderdaad op de kantoortafel. Moet waarschijnlijk ook op maat, want wij hebben eetstoelen met leuningen (heel onhandig eigenlijk) die nu niet onder mijn 17 (!) jaar oude Ikea tafel passen.

En ik vind het juist leuk wanneer mensen zich meedenken met inrichting, zolang we zelf maar mogen kiezen .
En Pebb, vroeg me inderdaad ook af waarom jij niet naar huis was gegaan met ziek Pebbeltje. Niet leuk in elk geval.

Hoe zat het met Nano en de theezakjes? Wil hij ze allemaal uitpakken?
Hij had bedacht dat hij ze wilde hebben Lien, en dat hij geen genoegen ging nemen met alleen het papieren buitenzakje. En ik had bedacht dat hij ze niet ging krijgen, dus dat botste nogal, zeg maar

En aangezien Nano behoorlijk hardnekkig kan volhouden moesten we regelmatig boven zijn theatershow uitschreeuwen om elkaar te verstaan.

Maar verder is het een schatje hoor!
haha, klinkt wel grappig zo'n koppig mannetje! (minder grappig als je zelf in de situatie zit want het kan een behoorlijke zweetlip opleveren).

Hier heeft Japie soortgelijke neigingen en maakt schandalig gebruik van zijn baby-achtige overkomen om zijn zin te krijgen. Dat lukt hem bij ons natuurlijk niet waardoor het "nee" zeggen opeens erg snel ontwikkelt.
Het 'grappige' was dat ik me helemaal voor kon stellen dat Mille het vervelend vond omdat ik dat zelf zou vinden in haar plaats. Maar dat ik (en Pebbles dus ook niet) er helemaal geen last van had of door geirriteerd raakte ofzo. Het gehuil werd gewoon een soort achtergrondmuziekje .

Harrie is Schorrie aan het ophalen en gaat dan fietsen met hem in het bos. Hij fiets nu zonder zijwielen en dat oefenen we elke dag. Ze zitten er overigens nog wel aan maar staan zo hoog dat hij ze niet meer gebruikt. Zo'n grappig gezicht hoe hij opstapt: Zijn fiets staat zo ongeveer in een hoek van 90 graden. Dan gaat hij zitten, zet af en trekt zijn fiets dan naar het midden en fietst weg .
lief Morrie! Moeten wij ook eens proberen bij Apie. Die heeft een wat hoger fietsje gekregen maar is inmiddels er wel aan toe qua lengte om eens zonder zijwieltjes te fietsen. En zo hoog zetten is wel een mooie tussenfase.

(Er staat trouwens een naam in je post)
45 graden bedoel je denk ik . Wel ideaal he, heeft hij nog een beetje zekerheid van het idee van die zijwieltjes, maar hij kan het wel gewoon. Blijft een gek idee dat dochter echt ruim 5 was toen ze eindelijk durfde te fietsen zonder zijwielen en Kiloknaller heeft ze nooit gehad en fietst op alles zo weg. Alleen het remmen... dat doet hij nog het liefst met de neuzen van zijn schoenen helaas.... .
Oh, ja, de kantoortafel kan ik beter plaatsen.

Pebblo had gedacht dat ik even zou nakijken welke lampenkappen zijn vader van de groothandel zou meenemen en de bestellingen bevestigen. Dat begreep ik toen hij belde waar ik bleef. Maar, het niet werken van vorige week bevalt hem geloof ik iets te goed.
Hahaha Lien, het 90 graden verhaal was bij wijze van spreken. De fiets staat niet echt zo schuin , ook geen 45 graden. Alhoewel, dat komt misschien aardig in de richting. Morgen mogen de wielen eraf volgens Schorrie. Hij wordt groot .

Ik wil hem eigenlijk dan snel leren om naast me te fietsen. Is denk ik handiger met naar school brengen want dan kan ik gelijk doorfietsen naar mijn werk daarna.
Lien, wat ga jij nou eigenlijk met je airmiles doen? Ik heb er 'maar' 5200 zag ik, jij hebt er dus echt heel veel begrijp ik nu!

Dropje, was afgelopen vrijdag de bezichtiging? Heb je al wat gehoord?

Nathje, loopt jullie avontuur nog qua werk Aap?
Handdoeken had ik verzonnen, dan mik ik in 1 keer al onze oude meuk weg. 1800 miles per handdoek en we hebben 30.000 airmiles .
Maar eerst een nieuwe badkamer.

Wat heeft Aap voor avontuur? O, ik maak het weer spannender, ik weet het ineens weer (komt door je eigen avontuur Morrie, dat ik het groter maak ).
Ga computer inleveren, Linoleum wil 'm hebben en ik ben de beroerdste niet .
Nu denkt het halve forum dat ik een avontuurtje heb met iemand op het werk .

30000/1800=16,66 handdoek. Dat is nog niet eens écht veel voor 30000 airmiles vind ik! Maar wel lekker, allemaal nieuwe handdoeken. Mijn schoonmoeder had ze voor me gespaard bij de C1000. Ik had gezegd dat ik ze niet hoefde maar ze had ze al en nu vind ik het toch wel fijn.

En de oude meuk vond ik dan weer zonde om weg te gooien, ze waren nog goed alleen wat versleten of verkleurd. Uiteindelijk heb ik ze met Harrie meegegeven voor op het werk. Wat ze er daar mee doen weet ik ook niet.

Hoe zit het met die badkamer, wanneer wordt er gestart?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven