Napraattopic deel 48
zondag 20 december 2015 om 09:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 21 december 2015 om 16:43
quote:Eleonora-1 schreef op 21 december 2015 @ 16:41:
[...]
Ik heb geen plaatjesplakrechten en weet ook niet hoe je een foto van jezelf hier krijgt eigenlijk.....
Ook uploaden via mijnalbum ofzo iets maar dan moet je toch alsnog plaatjesplakrechten hebben.
Ik geloof je zo ook wel dat ze heel schattig zijn
[...]
Ik heb geen plaatjesplakrechten en weet ook niet hoe je een foto van jezelf hier krijgt eigenlijk.....
Ook uploaden via mijnalbum ofzo iets maar dan moet je toch alsnog plaatjesplakrechten hebben.
Ik geloof je zo ook wel dat ze heel schattig zijn
maandag 21 december 2015 om 16:58
quote:pomona-struik schreef op 21 december 2015 @ 16:02:
ik heb een nieuwe naam, mevrouw de G heet ik nu
Even voor de goede orde: je krijgt nooit een nieuwe naam, hooguit mag je de naam van je partner gaan gebruiken.
Gefeliciteerd.
Edit: mosterd.
Suus:
ik heb een nieuwe naam, mevrouw de G heet ik nu
Even voor de goede orde: je krijgt nooit een nieuwe naam, hooguit mag je de naam van je partner gaan gebruiken.
Gefeliciteerd.
Edit: mosterd.
Suus:
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 21 december 2015 om 16:59
quote:Solomio schreef op 21 december 2015 @ 16:58:
[...]
Gefeliciteerd.Zure mosterd.
[...]
Gefeliciteerd.Zure mosterd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 21 december 2015 om 17:04
maandag 21 december 2015 om 17:05
maandag 21 december 2015 om 17:08
quote:Solomio schreef op 21 december 2015 @ 17:05:
[...]
Als je mij een beetje kent weet je dat het überhaupt een wonder is dat ik iemand feliciteer met een huwelijk. Ja oké, maar als je het dan doet, doe het dan goed.
[...]
Als je mij een beetje kent weet je dat het überhaupt een wonder is dat ik iemand feliciteer met een huwelijk. Ja oké, maar als je het dan doet, doe het dan goed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 21 december 2015 om 17:18
Ja, weet ik maar ik heb de puf niet voor een eigen konijnen topic.
Dan moet ik vast ook uitleggen waarom ik acht konijnen heb en dat ze condooms moeten gebruiken en dan krijg ik vast de tip ze naar sekse te scheiden en zo en dan heb ik vast zo een volgende ban te pakken.
Daar ben ik écht te grieperig voor nu.
Fennie, ze staan er op. Vooral de grijze maar goed, de roodbruine staan er ook op.
Hebben wij elkaar op fb?
Ja?
O.
Wat gezellig!
Dan moet ik vast ook uitleggen waarom ik acht konijnen heb en dat ze condooms moeten gebruiken en dan krijg ik vast de tip ze naar sekse te scheiden en zo en dan heb ik vast zo een volgende ban te pakken.
Fennie, ze staan er op. Vooral de grijze maar goed, de roodbruine staan er ook op.
Hebben wij elkaar op fb?
Ja?
O.
Wat gezellig!
maandag 21 december 2015 om 17:19
quote:Eleonora-1 schreef op 21 december 2015 @ 17:18:
Dan moet ik vast ook uitleggen waarom ik acht konijnen heb en dat ze condooms moeten gebruiken en dan krijg ik vast de tip ze naar sekse te scheiden en zo en dan heb ik vast zo een volgende van te pakken.
Hebben wij elkaar op fb?
Ja?
O.
Wat gezellig!Pleur ze hier maar gezellig neer hoor
Dan moet ik vast ook uitleggen waarom ik acht konijnen heb en dat ze condooms moeten gebruiken en dan krijg ik vast de tip ze naar sekse te scheiden en zo en dan heb ik vast zo een volgende van te pakken.
Hebben wij elkaar op fb?
Ja?
O.
Wat gezellig!Pleur ze hier maar gezellig neer hoor