Thee en taart

09-10-2008 18:43 337 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze een topic voor de vrouwen die me zo hebben gesteund in mijn love-troubles de afgelopen dagen, en die zelf ook zo hun troubles blijken te hebben. Op dit topic hoef je je niet bezwaard te voelen dat lekker te spuien, dit is een topic voor iedereen.

Ik heb net water gekookt en de theedoos staat op tafel. Kies een lekker smaakje, de taart die op tafel staat is vandaag mijn taart: chocoladetulband met boerenjongens en -meisjes en brokjes pure chocola.

Eeet smakelijk, en barst los.....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Och lieve Elmer... Waar komt dit nu zo vandaan? Ik had het idee dat je relatie lange tijd een stabiele factor in je turbulente leven was. Of was het eerder dat je er door alle turbulentie niet aan toekwam naar dat onderdeel van je leven te kijken?

Je klinkt niet zo positief over je man op dit moment, ik krijg het gevoel dat hij je manipuleert. Heb jij dat gevoel ook bij hem?

Ik weet ook niet hoe je stopt met de kar trekken. Misschien moet je daar erg pragmatisch in zijn. Je voor nu op jezelf richten en op jouw behoeften. Als jij iets van hem wilt of nodig hebt, dan geef je dat aan. Krijg je het niet, dan ga je daar geen gesprek over aan, maar zorg je ervoor dat je het op een andere manier krijgt. Van jezelf of iemand anders. Is dat een mogelijkheid.

Doe mij ook maar een stuk cheesecake met een grote mok thee.
Ga in therapie!
quote:Elmervrouw schreef op 12 oktober 2008 @ 20:38:

Ha, fijn dat te horen, Poez. Kun je die 'extern ego' (wat of wie het ook mag zijn) even langsturen? Voor iedereen is dat weer iemand anders, lieve Elmer. Ik vond haar hier op het forum en voor mij werkt ze heeeeel helend en relativerend. Maar kan me voorstellen dat ze die magie niet voor iedereen heeft....
Ik weet niet of het manipuleren is, ik zie het allemaal niet zo helder meer, geloof ik, ook al omdat ik me lichamelijk niet al te lekker voel de laatste tijd. Ik ben zo moe van alles.

Wat voor taart hebben we vandaag?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Nou, waar heb je zin in EV? Jij mag kiezen.....
Nou, ik zou wel weer eens zo'n heerlijke mon chou taart lusten, dat is lang geleden!
He, had ik me net zo voorgenomen om vandaag niet te snoepen hebben we overheerlijke mon chou taart.....

Gaat m'n goeie voornemen

Monchoutaart it is, EV. Met aarbeien, is dat goed?
Godssamme dat ziet er lekker uit!!
Volgende maand gaan we taart en thee (koffie mag ook) doen met wat forummers van eert uw vader en moeder. Mijn gedachte is, hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Volgens mij heeft er niemand bezwaar tegen als we nog wat mensen uitnodigen, toch?

Lijkt me een leuke club, en aangezien iedereen hier van taart houdt...behalve ik, maar ik pas me makkelijk aan

Poes, kogel door de kerk? Wie weet hoe de dingen nog kunnen gaan lopen, ik zie dat er iig nog contact plaats gaat vinden?
Nee, helaas Julus, het is voorbij. Geen kans op verzoening.

Ik weet niet wie er allemaal bij het 6de gebod posten, maar dat klinkt gezellig! Is de rest het daar mee eens en waar en wanneer moet dat plaats vinden?
Uh...ik heb maar even het voortouw genomen, maar lijkt me stug dat de anderen dat niet goed zouden vinden.

Kom anders even een kijkje nemen, dan zie je wie daar allemaal zitten. Oa Feliciaatje, hanke, dubiootje. Vooralsnog hebben we midden november gepland, ergens midden in het land volgens mij. Zodat het voor iedereen te bereizen is.

Ik ga eerst maar even je andere topic lezen, voordat ik weer iets stoms zeg.
Ik heb je wel niet gesteund poez,maar ik heb eigenlijk wel zin in thee en een stukje taart(heul klein stukje dan!!)

Maar vandaag hebben ze hier unamiem gekozen voor moedertreiterdag,dus echt rustig zitten is er niet bij.
Nou, ik hoop dat de voorraad taart nog groot is.

Kan hele stukken gebruiken, eigenlijk.
Geen bijzonderheden
Ooooh, dat ziet er echt heerlijk uit.

Ja, daar ben ik helemaal tevreden mee, Poez. Mmmm!
Ha een stuk taart naar binnen schransen, zonder schuldgevoelens, en gewoon even lekker erbij zitten en mijn problemen even vergeten.

lekker! mag ik een colaatje light, ben niet zo'n theemens
Dikke voor iedereen met hartsores. En Spinster, je opmerking bij wat ik had gepost, het spijt me voor je dat je in hetzelfde proces zit. Rot voor je.

En nu.... een stukkie taart voor het slapengaan .

Goedemorgen allemaal (f)
quote:Elmervrouw schreef op 14 oktober 2008 @ 07:34:

Goedemorgen allemaal (f)

Jemig zat je toen al aan de taart

Poez hij wastie gisteravond?
Gisteravond?
quote:Poezewoes schreef op 14 oktober 2008 @ 09:55:

Gisteravond?Ik had begrepen dat jullie nog contact zouden hebben gisteravond. Of heb ik teveel chocoladetaart met boerenjongens gegeten
Ik denk het... we hebben ergens deze week nog contact, maar geen dag afgesproken. En het kan ook nog zo zijn dat ik gewoon een mailtje stuur met de info die hij wil hebben.
Kun je ook doen, als je hem liever niet meer spreekt. Wel doorgaan met taarten bakken hoor (jammie).

X
Geen idee of ik hem niet meer wil spreken, het lijkt me alleen niet zo heel veel zoden aan de dijk zetten. Rakelt alleen maar van alles op. Ik laat het even afhangen van welke kant het nieuws opvalt, denk ik.
't is ook nog zo vers Poez. Het ene moment reageer je automatisch op hem met lekkere positieve gevoelens en het andere moment blijkt hij een slappeling te zijn. Die gevoelens en gedachten moeten nu eerst met elkaar in evenwicht zien te komen.

Ik zit nu in zo'n fase van 'wil hem wel zien' maar 'wil hem niet toevallig tegenkomen'. Vind het een irritante eikel omdat hij niks laat horen, maar hoop toch dat het goed komt.

Begrijp op dit moment niet zo goed waar het nutteloos verliefd worden goed voor is

Doe nog maar een lekker stukje taart!
Nou, vanmorgen zat ik nog niet aan de taart hoor (had zo al buikpijn dus..), maar nu lust ik wel wat. Met koffie graag. Heb al wat werk achter de rug, straks verder.

Poez, Toyboygirl, sterkte met jullie gekwetste harten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven