Thee en taart

09-10-2008 18:43 337 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze een topic voor de vrouwen die me zo hebben gesteund in mijn love-troubles de afgelopen dagen, en die zelf ook zo hun troubles blijken te hebben. Op dit topic hoef je je niet bezwaard te voelen dat lekker te spuien, dit is een topic voor iedereen.

Ik heb net water gekookt en de theedoos staat op tafel. Kies een lekker smaakje, de taart die op tafel staat is vandaag mijn taart: chocoladetulband met boerenjongens en -meisjes en brokjes pure chocola.

Eeet smakelijk, en barst los.....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Op de een of andere manier klinkt het sterk en helder en toch ook verdrietig. Een beetje als een desillusie. En dan niet alleen wb deze situatie maar wat algemener, wat verreikender.

Dikke .
Dat klopt, Feliciaatje...
Ik snap het. Je kunt die deur gewoon dichthouden voor nu. Maar je hoeft niet de sleutel om te draaien en 'm daarna weg te gooien . Je weet maar nooit. Ik ben blij voor je dat je gelukkig bent met je leven zoals het is samen met je dochter.
Jij snapt hem inderdaad. En dat is raak, want dat levert me nu wel een traantje op... niet erg hoor
Ik ga lekker op de bank met een dekentje en bedolven onder de poezen, eindelijk eens die film kijken die hier al tijden ligt. Lekker, mijn jonge katjes (2 stuks van 4,5 maand) zijn heerlijke knuffels, zo schattig.....
O wat heerlijk, mijn kittens hebben me ook door een zware periode heen geholpen. Echt twee bolletjes troost Ik ben er nu eentje kwijt (al een hele tijd), daar word ik dan weer heel verdrietig van.

Welke film ga je kijken/heb je gekeken?
Ga in therapie!
Dub, je hebt mail.
Geen bijzonderheden
Ja... dat is zo heerlijk troostend. Lekker zacht fleece-dekentje heb ik; en dan mijn hand op de hond die voor de bank ligt; ontspannend en troostend.

Poez en Feli
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Heb twee delen Charlies Angels liggen Dub.

En ja, met ook nog hun moeder en grote broer is het zo tussen de poezen beregezellig op de bank. Wat dat betreft was leuke man ook niet handig, die is allegisch
quote:Poezewoes schreef op 11 oktober 2008 @ 17:57:

Wat dat betreft was leuke man ook niet handig, die is allegisch Heeft een nadeel toch ook weer een voordeel uiteindelijk
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Dag dames,

Nog een stukje taart over???
Ik lust ook wel een stukje van die overheerlijke vla nu Poez. Mijn buik doet weer een beetje normaal.

Nee, da's niks, een allergische man. Dat zou voor mij ook echt een probleem zijn. Mijn poes ligt er ook weer lekker bij nu, zo knus. Maar waarschijnlijk gaat hij zo met de oudste mee naar boven en lekker bij haar slapen

Heb je nu nog steeds dat vaag verdrietige gevoel Poez? Kun je verklaren waar dat vandaan komt?

Feliz, hoe is het met jou?

Ik ga m'n mail zo even lezen, Yas.
Ga in therapie!
Ik zie, ik zie... een romantische comedy met Rob Lowe. Mooi.

PS Leo, ik kon geen Taïgathee vinden vandaag. Probleem.
Ga in therapie!
Wat is Taigathee?
Dat weet ik ook niet, moet je aan Leo vragen
Ga in therapie!
Ik ben Sprank, ik ben 34 jaar en ik doe BGB na (sorry mop, ik kon het niet laten )

Russian Taïga is een heerlijke melange op basis van China thee, gearomatisseerd met vier citrusvruchten (bergamot, citroen, sinaasappel en grapefruit), die u meevoert naar de verre taïga's. De thee met "Russische smaak", is een melange van China thee ontstaan aan het Russische hof in de XIXde eeuw. De tsaren dronken thee afkomstig uit Azië die tijdens het transport op de rug van kamelen vermengd werd met exotische spijzen en fruitige en lichtelijk zure aroma's.

Googlet-en-u-zult-verlicht-worden
Klinkt goed trouwens.

En volgens mij is die vlaai op.

Zal ik een stukkie van wat in mijn vriendenkring 'meisjestaart' is gaan heten serveren?

En omdat je die niet kunt googlen hier de omschrijving:

Uitgangspunt: hoe krijg je zoveel mogelijk caloriën in 1 cm3

Ingrediënten: fudgebrownie, spekjes/marshmellows, versgemaakte caramel.

TE lekker
Zo, dat klinkt om je kiezen bij te verliezen Sprankie.

Hoe is het? beetje opgeknapt? Vond je aanbod heel lief, heb nog even overwogen vandaag maar toch besloten hier met de poezen op de bank te kruipen. Maar de winter komt eraan, ik vind het in ieder geval een prima plan voor een koude winteraaf!
Bij nader inzien vond ik het eigenlijk een redelijk asociaal aanbod van mezelf. Ik heb die griep natuurlijk ook gewoon van iemand gekregen, dus ik ben zo besmettelijk als de pieten. Had beter iemand uit kunnen nodigen die ik niet uit kan staan .

Maar oooooowwww wat heb ik de perfecte bank om op onderuit te hangen. En de uitnodiging heeft geen uiterste houdbaarheid!

En ja, je kiezen krijgen het even zwaar voor hun eh...
Mag ik een koppie thee en kan ik van iemand een poes lenen? Zit nu alleen thuis. Zou wat gaan drinken met een vriendin en keek er erg naar uit, maar ze heft afgezegd aangezien ze ziek is. Dus nu zit ik op de bank, wanhpig naar mijn msn te kijken, in de hoop dat mister-so-not-right-for-me inlogd zodat we kunnen kletsen.

Blegh, zo hopeloos. Wil ook zo'n warme pluizebol tegen me aan hebben liggen..

zucht...
Hmm die taart klinkt heerlijk Sprankelend. En fijn dat je een prettige filmkijk-poesknuffelhang-dag hebt gehad Poez .

Het gaat Dubio. Ik heb op mijn "thuisbasistopic" vandaag wat dingen geschreven die me hielpen om het nog meer op een rij te krijgen. Maar wat is het hopeloos als ik er dan naar kijk.

Dus verdrietig. En mijn vrede ermee aan het vindend. En aan het kijken hoe ik verder wil. En dat geeft energie en een positief gevoel. Maar er is iets goed mis, merk het aan mijn murwheid. Er kan even geen verdriet meer bij want dan klap ik.
Ow daar had ik nog niet eens bij stil gestaan, jij bent één bacillenbom nu natuurlijk.

Maar ik hou je dr aan! Ga ik vast nadenken over wat voor lekkers ik dan klaar kan maken..
Poez! Je kent me waarschijnlijk niet eens maar ik lees je zo vaak en op de een of andere manier heb ik het gevoel dat je een superlief en krachtig mens bent. Ik was zo blij toen ik las dat je de liefde gevonden had. En nu dit...

Ik gun je heeeeel veel thee en nog veel meer taart! Geniet van alle liefs om je heen, je dochter, de katten (ik heb ook twee van die ukkies en een wat oudere, chagrijnige maar stiekem toch lieve dame), en al die dingen waar je nu je kracht en je geluk uit put.

Wat een lief berichtje, Etosha! Dank je wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven