Purrfect Kitler - deel 11

30-11-2015 19:06 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wees welkom lieve Kitlers, nieuwelingen en stille genieters,

Al 10 topics lang zijn we de purrfect place 2 be op het forum en we gaan nog lekker even door met allerlei leuke lieve en grappige plaatjes plakken!

Dan Karaty is the Man dus negatief commentaar op Dan wordt hier niet gewaardeerd, evenmin over Vin Diesel, Dwayne Johnson en Harry Potter PUNT

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper voor je uit en win je een gratis wandelvakantie naar een gewéldig naar oord.*

* dit is geheel op eigen risico en hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.

Meme (spreek uit als: miem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele foto van een lelijke kat :

Mi-auw!

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Het lied Wannabe is vanaf nu af aan verboden PUNT.

De vorige Kitlertopics zijn hier terug te vinden.

deel 1

deel 2

deel 3

deel 4

deel 5

deel 6

deel 7

deel 8

deel 9

deel 10
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
quote:Corona67 schreef op 22 december 2015 @ 13:46:

[...]

Ja, Old zag op de echo dat het een 3ling wordtEen drieling eerst maar eens met 1beginnen hoor.

Ik ga hier helemaal stuk.
quote:Corona67 schreef op 22 december 2015 @ 14:26:

Vooral de bovenste.. Waarom zou dat niet kunnen? Vraag ik me ook af. Ik denk dat ik er een paar erg blij mee maak met die bovenste
De dont's zijn veel leuker en hoe het heurt toch

Oke, dit is de laatste hoor.

Ik ga nu eens mijn best doen om dat kut humeur van schipper kan veranderen.
quote:Grobbekuiken schreef op 22 december 2015 @ 14:01:

Hi Corona

Fout, helemaal fout, geen man in de steigers.

*zit hier bijna te gillen* ik weeeeet ut!!

Gefeliciteerd!!!!!!!!Mijn man zit in de steigers!
Die van mij op de vrachtwaggel.
quote:Mama-Emeritus schreef op 22 december 2015 @ 14:38:

[img]http://pjlighthouse.com/wp-content/uplo ... Plus-1.jpg[/img]

Oke, dit is de laatste hoor.

Ik ga nu eens mijn best doen om dat kut humeur van schipper kan veranderen. Mama wat een leuke plaatjes allemaal! Ik lig hier over de grond te rollen.
O blond de steigers als in...ja dat heb ik nog meegekregen WTF hee wat een verhaal en wat moeten jullie geschrokken zijn!
quote:ChuckTaylor schreef op 22 december 2015 @ 14:45:

O blond de steigers als in...ja dat heb ik nog meegekregen WTF hee wat een verhaal en wat moeten jullie geschrokken zijn!

Het was en is verschrikkelijk. Alles gaat nu gelukkig goed met batman. Ik kom nu ook eindelijk een beetje tot rust. Na 9 dagen coma, en dan nog al die andere onzekerheden... 2e darminfectie waardoor er nog meer darm weg moest...

Wij mogen echt in onze handjes knijpen met hoe alles is gegaan. Ben ook super blij dat het ziekenhuis bijna einde verhaal is. Ben daar ook helemaal klaar.
quote:OldWood schreef op 22 december 2015 @ 14:30:

[...]

Een drieling eerst maar eens met 1beginnen hoor.Stttt Ik verzin gewoon even wat roddels.. Roddels hoeven per definitie niet waar te zijnhe
quote:Pink-Knight schreef op 22 december 2015 @ 14:50:

[...]

Het was en is verschrikkelijk. Alles gaat nu gelukkig goed met batman. Ik kom nu ook eindelijk een beetje tot rust. Na 9 dagen coma, en dan nog al die andere onzekerheden... 2e darminfectie waardoor er nog meer darm weg moest...

Wij mogen echt in onze handjes knijpen met hoe alles is gegaan. Ben ook super blij dat het ziekenhuis bijna einde verhaal is. Ben daar ook helemaal klaar.Goed dat het beter gaat!! Is een mega spannende tijd geweest!
quote:Pink-Knight schreef op 22 december 2015 @ 14:50:

[...]

Wij mogen echt in onze handjes knijpen met hoe alles is gegaan. Ben ook super blij dat het ziekenhuis bijna einde verhaal is. Ben daar ook helemaal klaar.

Echt, what the fuck hey. Ik heb jouw topic vanochtend in 1 keer helemaal gelezen. Wat een heftig verhaal zeg, potdomme.

Fijn dat alles zo goed gaat!
quote:Corona67 schreef op 22 december 2015 @ 14:51:

[...]

Goed dat het beter gaat!! Is een mega spannende tijd geweest!

Zeker weten een spannende tijd.

Batman wil zodra hij thuis is, shoppen voor een nieuwe auto. Niet dat hij die voorlopig nodig heeft, maar dan staat hij alvast klaar in de startblokken.

Wat is dat toch, mannen en auto's?
quote:Pink-Knight schreef op 22 december 2015 @ 14:55:

[...]

Batman wil zodra hij thuis is, shoppen voor een nieuwe auto. Niet dat hij die voorlopig nodig heeft, maar dan staat hij alvast klaar in de startblokken.

Wat is dat toch, mannen en auto's?Hetzelfde als de penisnijd?
quote:charlottew88 schreef op 17 december 2015 @ 18:06:

Tjonge jonge ik kreeg net een app van mijn neef hij appte dat hij dit jaar een mooi horloge voor zijn nieuwe vriendin heeft gezien van 1500 euro en of ik dat bedrag wilde overmaken naar zijn rekening want hij heeft het geld niet.

Hij ligt al een paar jaar in een vechtscheiding, heeft daardoor schulden opgebouwd, hij werkt niet want hij wil alleen maar werk wat hij leuk vind en dat werk is er niet dus waarom zou hij gaan werken. Hij heeft al 15000 euro van zijn ouders geleend, 2500 van zijn zus die alleenstaand ouder is en het ook niet breed heeft en 7500 van mijn oom en tante en hij heeft nog geen cent terugbetaald.

Hij jammert de hele tijd dat hij geen geld heeft maar heeft wel een nieuwe tv gekocht, een tablet, een samsung galaxy s6, een cabrio en gaat een paar keer per jaar op vakantie. Door zijn moeder was hij vroeger thuis enorm verwend, zijn wil was wet thuis en hij heeft altijd gevonden dat de hele familie naar zijn pijpen moest dansen. Dat vertik ik, ik ga hem geen geld lenen ik ben toch gekke Henkie niet?

Ik vind dat als je schulden hebt, niet werkt je niet van een ander kunt eisen dat ik hem maar even uit de brand moet helpen. Een horloge van 1500 euro is geen eerste levensbehoefte en dat heb ik hem ook gezegd. En nu is meneer dus enorm gepikeerd. En nu vindt hij dat ik een enorme gierige bitch ben omdat ik hem dat geld niet wil geven waar hij vindt dat hij recht op heeft.Wtf? Hij heeft geen geld en dus moet jij maar extreem dure cadeautjes kopen? Heeft hij een klap van de molen gehad ofzo?
quote:Pink-Knight schreef op 22 december 2015 @ 14:55:

[...]

Wat is dat toch, mannen en auto's?Goh, ik ben denk ik ook een man .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:MadameHooch schreef op 17 december 2015 @ 18:35:

En we gaan heus prima eten, hoor. Dus het is niet uit wraak een slecht kerstdiner. Maar dit jaar wel makkelijk. Met goed vlees, lekkere groentes, voor de kinderen pannenkoekenbeslag erbij. Lekker zelf klooien.

En ik bedenk me nu dat we sinds mijn vader is overleden nooit meer hebben gegourmet. Mijn vader vond het héérlijk. En ging tijdens het eten de hele tijd zitten zeiken dat het zo lang duurde, dat het niet gaar was (ja, eikel, dat doe je zelf!), dat zijn pannenkoeken nooit lukken (dat bakkie tot de rand vullen is ook niet heel handig, pa), dat de eieren te drillerig bleven (twee minuten bakken is ook te kort, pa), en elke suggestie van groente en fruit werd stevig van de hand gewezen want 'hij wilde nu wel eens écht lékker eten'. En hij werd steevast al tijdens de maaltijd hartstikke dronken (want te weinig eten en te veel bier) en viel dan na de maaltijd (die minimaal twee uur duurde, wat hem ook al véél te lang duurde, zeurzeikzanik) in zijn stoel in slaap. Dan lieten we hem een uurtje knorren en dan maakten we hem wakker voor appeltaart met koffie.

Oeh, appeltaart!! Die moet er ook bij inderdaad!!

Hooch, wil je wat voor me doen? Schrijf eens zo'n geniaal stuk over je familie naar de metro. Ik durf te wedden dat je meteen de lezerscolumn haalt
Yep, alle don'ts zijn cool
quote:Kia-Ora schreef op 22 december 2015 @ 15:30:

[...]

Goh, ik ben denk ik ook een man .

Ik ook...

Ik heb vorig jaar mijn auto total loss gereden. Voordat ik uberhaupt weer kon auto rijden had ik alweer een nieuwe.

Kijk ook graag Topgear, ook om de auto's, maar voornamelijk om de grappen.

Maar ik kan écht genieten en kwijlen van een mooie auto.
quote:Mama-Emeritus schreef op 19 december 2015 @ 22:07:

Hahahaha.

Kinderen spelen nooit stil.

Maar, mijn hemel, dat had ook helemaal anders kunnen aflopen.

Dit verhaal doet mij denken aan mijn kindertijd. Heerlijk haha.

Ik was als kind ook eens heel stil aan het spelen. Ik was met mijn oudere zus haar felroze nagellak de meubels aan het schilderen.

Wat hebben jullie als kind geflikt wat elk jaar weer komt boven drijven aan het kerstdiner?
quote:melbrw schreef op 22 december 2015 @ 15:43:

[...]

Ik was als kind ook eens heel stil aan het spelen. Ik was met mijn oudere zus haar felroze nagellak de meubels aan het schilderen.

Wat hebben jullie als kind geflikt wat elk jaar weer komt boven drijven aan het kerstdiner?

Maar nagellak op meubels! Ook een mooie kut gein.

Een paar weken voor de bruiloft van mijn oom en tante waren mijn zusje op mijn slaapkamer aan het spelen. We gingen kappertje spelen. Ik weet nog dat het een paars pandabeer schaartje was. En ik heb mijn zusje zo goed als kaal geknipt.

Wij waren bruidsmeisjes voor die bruiloft...

Was ook de eerste keer dat ik mijn moeder heb zien huilen.
quote:ChuckTaylor schreef op 21 december 2015 @ 23:34:

Nou dan is het weer tijd voor een ABCtje vrees ik aangezien ik geen plakrechten heb

Hooiii

Kan je niet vragen of ik wat posts mag doneren in jouw account?
Het raarste als kind ach er zweeft ergens een foto rond dat ik mijn hele gezicht onder de rode rouge had gesmeerd. Dat was toen een rond potje met een soort lippenstift achtige substantie erin. Ik zie ze tegenwoordig nooit meer bij de drogist nu ik er zo over nadenk.

En ik ving altijd slakken buiten en die bewaarde ik in een doosje op mijn kamer en tja die ontsnapten en zaten door het hele huis. Ik zie nog de slijmsporen over de bruin leren bank.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven