Purrfect Kitler - deel 11

30-11-2015 19:06 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wees welkom lieve Kitlers, nieuwelingen en stille genieters,

Al 10 topics lang zijn we de purrfect place 2 be op het forum en we gaan nog lekker even door met allerlei leuke lieve en grappige plaatjes plakken!

Dan Karaty is the Man dus negatief commentaar op Dan wordt hier niet gewaardeerd, evenmin over Vin Diesel, Dwayne Johnson en Harry Potter PUNT

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper voor je uit en win je een gratis wandelvakantie naar een gewéldig naar oord.*

* dit is geheel op eigen risico en hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.

Meme (spreek uit als: miem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele foto van een lelijke kat :

Mi-auw!

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Het lied Wannabe is vanaf nu af aan verboden PUNT.

De vorige Kitlertopics zijn hier terug te vinden.

deel 1

deel 2

deel 3

deel 4

deel 5

deel 6

deel 7

deel 8

deel 9

deel 10
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
quote:ChuckTaylor schreef op 22 december 2015 @ 04:14:

En ja ik ben althans volgens de twee testen wel. Morgen de verloskundige maar bellen want geen idee hoe lang al. Had tot die buikpijn aanvallen niks door want een sarcastische draak met haat aan alles was ik normaliter toch wel dus das niks nieuws onder de zon.Oh wow,lieverd wat moet je blij zijn!
Oh en ik was een keer mijn zusje zat. Zij was 3/4 jaar en ik 2 jaar ouder.

Ons konijntje was net dood dus het konijnenhok stond leeg.

Ik heb mijn zusje in het konijnenhok gelokt en haar daar in opgesloten.
Tsssssssssssss ik stop ermee, ik ga hier niet meer posten ik heb het helemaal gehad

Nog even dit:

Klikker de klik
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:ChuckTaylor schreef op 22 december 2015 @ 15:57:

Het raarste als kind ach er zweeft ergens een foto rond dat ik mijn hele gezicht onder de rode rouge had gesmeerd. Dat was toen een rond potje met een soort lippenstift achtige substantie erin. Ik zie ze tegenwoordig nooit meer bij de drogist nu ik er zo over nadenk.

En ik ving altijd slakken buiten en die bewaarde ik in een doosje op mijn kamer en tja die ontsnapten en zaten door het hele huis. Ik zie nog de slijmsporen over de bruin leren bank. gadverdamme die slakken.
quote:Kensi schreef op 22 december 2015 @ 09:26:

Schijnbaar had ik vannacht een hyper(hoge suiker). Moest elk uur naar de wc, had continu dorst en droge mond. Pas rond half 9 viel het bekende kwartje en dacht ik, laat ik eens testen, heb een eigen meter. En jawel suiker is hoog 17.9 nuchter. Toen naar huisarts gebeld en zo uitgelegt aan assistent. Het is inderdaad hyper, kan weinig doen dan gewoo medicatie in te nemen en veel water drinken. Als deze week weer paar ker vorkomt, dan volgende week belle. Zit al op miximum van medicatie, geen insuline. Anders moest ik bijspuiten als ik insuline had.

En nu ben ik doodmoe, gelukkig geen afspraken of iets dergelijks. Allen even in de gaten houden.

Heb dus diabetes 2

Sorry van spelfoutenHè ook dat nog. Voel je je inmiddels weer wat beter? Zit je thuis of weer in de instelling?
quote:charlottew88 schreef op 22 december 2015 @ 16:00:

Tsssssssssssss ik stop ermee, ik ga hier niet meer posten ik heb het helemaal gehad

Nog even dit:

Klikker de klik
quote:Mama-Emeritus schreef op 22 december 2015 @ 16:01:

[...]

gadverdamme die slakken.Ik en mijn buurjongen deden ook wedstrijden dan kwam mijn moeder beneden en dan zaten we 'Slakkie Dakkie' en hoe die beesten ook heetten in onze beleving keihard aan te moedigen. Welke als eerste aan de overkant was hahaha.
Mellie, heb je theemuts al gevonden?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:melbrw schreef op 22 december 2015 @ 15:57:

[...]

Oh wow,lieverd wat moet je blij zijn!Yep ik weet niet wat me overkomt echt cool dit!
O en ik bedenk me nog wat..wij hadden een berging onder de trap in de woonkamer en toen zeiden mijn broertje en ik poeslief tegen mama dat we een verrassing hadden in de kast. Boem deur dicht en op slot en toen hebben we de hele snoeppot leeggevroten en toen papa vroeg waar mama was en het eten zeiden we 'die is verhuist' maar het duurde niet lang voor hij gebonk en geroep uit die kast hoorde.
quote:ChuckTaylor schreef op 22 december 2015 @ 16:06:

[...]

Er hangt iets aan jouw hekje.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Corona67 schreef op 22 december 2015 @ 14:50:

[...]

Stttt Ik verzin gewoon even wat roddels.. Roddels hoeven per definitie niet waar te zijnhe
quote:Kia-Ora schreef op 22 december 2015 @ 16:07:

Mellie, heb je theemuts al gevonden?

Nee helaas niet

Maar ik blijf zoeken. Ik vind het alleen zo raar dat ze er ineens niet is.
Poezel kwijt?
quote:ChuckTaylor schreef op 22 december 2015 @ 16:08:

O en ik bedenk me nog wat..wij hadden een berging onder de trap in de woonkamer en toen zeiden mijn broertje en ik poeslief tegen mama dat we een verrassing hadden in de kast. Boem deur dicht en op slot en toen hebben we de hele snoeppot leeggevroten en toen papa vroeg waar mama was en het eten zeiden we 'die is verhuist' maar het duurde niet lang voor hij gebonk en geroep uit die kast hoorde.

Oh wat gemeen!

Dit gaat nog lachen worden, jij als zwangerosaurus
quote:melbrw schreef op 22 december 2015 @ 16:18:

[...]

Oh wat gemeen!

Dit gaat nog lachen worden, jij als zwangerosaurus

Twee mogelijkheden:

-of ik verander in die ene forumster die altijd van die hilarische topics opende: Zwangerwondertje ofzo. Dan ga ik midden in de nacht dingen roepen als 'HELP mijn man haalt adem'

-of ik verander in een engeltje. Lief, mededogen, behulpzaam, ineens help ik oude vrouwtjes oversteken en praat ik netjes.
quote:ChuckTaylor schreef op 22 december 2015 @ 16:17:

Poezel kwijt?Nee, zwerfpoezel in een aangrenzende stad. Ik wil haar van straat halen.
Ik ga voor optie een als je het niet erg vind. Das leuker. Voor mij dan
quote:Kia-Ora schreef op 22 december 2015 @ 15:30:

[...]

Goh, ik ben denk ik ook een man .Ook "penisnijd"?
Nog zo'n zwanger wonder heeft trouwens d'r man weggejaagd nadat kind geboren was. En dan verbaasd zijn ook nog. Ze was wel 100x gewaarschuwd op forum .
quote:melbrw schreef op 22 december 2015 @ 16:23:

Ik ga voor optie een als je het niet erg vind. Das leuker. Voor mij dan Nou vannacht begon al goed. Ik werd om 3 uur snachts wakker omdat ik keihard moest niezen en hoesten en was toen blij met Google en alle zwangerosaurussen die mij voorgegaan zijn met hun totaal over de top idote vraag of dat schadelijk is. God wat voelde ik me stom.
quote:melbrw schreef op 22 december 2015 @ 16:24:

Nog zo'n zwanger wonder heeft trouwens d'r man weggejaagd nadat kind geboren was. En dan verbaasd zijn ook nog. Ze was wel 100x gewaarschuwd op forum .

Was dat niet dezelfde?

Hier vraagt mijn man wanneer hij mijn tijdelijke vervangster mag gaan inwerken overigens. Wat moet ik nu doen? Een doodskopstrijker aan zijn piemol knopen?
quote:ChuckTaylor schreef op 22 december 2015 @ 16:27:

[...]

Was dat niet dezelfde?

Hier vraagt mijn man wanneer hij mijn tijdelijke vervangster mag gaan inwerken overigens. Wat moet ik nu doen? Een doodskopstrijker aan zijn piemol knopen?Nu al ik zou beginnen met een rotje. Langzaam opbouwen hé
Mel. Heb je nog wat gehoord van de opperbaas en seau?
quote:Pink-Knight schreef op 22 december 2015 @ 14:44:

[...]

Mijn man zit in de steigers!

Ik bedacht me net na die post dat jij Chuck ook niet kon zijn, steigertechnisch bijna onmogelijk

Jou had ik dan weer niet door maar volgens mij heb ik jullie nu weer op een rijtje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven