Purrfect Kitler - deel 11
maandag 30 november 2015 om 19:06
Wees welkom lieve Kitlers, nieuwelingen en stille genieters,
Al 10 topics lang zijn we de purrfect place 2 be op het forum en we gaan nog lekker even door met allerlei leuke lieve en grappige plaatjes plakken!
Dan Karaty is the Man dus negatief commentaar op Dan wordt hier niet gewaardeerd, evenmin over Vin Diesel, Dwayne Johnson en Harry Potter PUNT
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper voor je uit en win je een gratis wandelvakantie naar een gewéldig naar oord.*
* dit is geheel op eigen risico en hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.
Meme (spreek uit als: miem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele foto van een lelijke kat :
Mi-auw!
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Het lied Wannabe is vanaf nu af aan verboden PUNT.
De vorige Kitlertopics zijn hier terug te vinden.
deel 1
deel 2
deel 3
deel 4
deel 5
deel 6
deel 7
deel 8
deel 9
deel 10
Al 10 topics lang zijn we de purrfect place 2 be op het forum en we gaan nog lekker even door met allerlei leuke lieve en grappige plaatjes plakken!
Dan Karaty is the Man dus negatief commentaar op Dan wordt hier niet gewaardeerd, evenmin over Vin Diesel, Dwayne Johnson en Harry Potter PUNT
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper voor je uit en win je een gratis wandelvakantie naar een gewéldig naar oord.*
* dit is geheel op eigen risico en hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.
Meme (spreek uit als: miem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele foto van een lelijke kat :
Mi-auw!
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Het lied Wannabe is vanaf nu af aan verboden PUNT.
De vorige Kitlertopics zijn hier terug te vinden.
deel 1
deel 2
deel 3
deel 4
deel 5
deel 6
deel 7
deel 8
deel 9
deel 10
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
dinsdag 22 december 2015 om 16:39
dinsdag 22 december 2015 om 16:41
quote:ChuckTaylor schreef op 22 december 2015 @ 16:20:
[...]
Twee mogelijkheden:
-of ik verander in die ene forumster die altijd van die hilarische topics opende: Zwangerwondertje ofzo. Dan ga ik midden in de nacht dingen roepen als 'HELP mijn man haalt adem'
-of ik verander in een engeltje. Lief, mededogen, behulpzaam, ineens help ik oude vrouwtjes oversteken en praat ik netjes.Ik zie 't niet hoor, heb je nog meer opties?
[...]
Twee mogelijkheden:
-of ik verander in die ene forumster die altijd van die hilarische topics opende: Zwangerwondertje ofzo. Dan ga ik midden in de nacht dingen roepen als 'HELP mijn man haalt adem'
-of ik verander in een engeltje. Lief, mededogen, behulpzaam, ineens help ik oude vrouwtjes oversteken en praat ik netjes.Ik zie 't niet hoor, heb je nog meer opties?
dinsdag 22 december 2015 om 16:44
quote:ChuckTaylor schreef op 22 december 2015 @ 16:08:
O en ik bedenk me nog wat..wij hadden een berging onder de trap in de woonkamer en toen zeiden mijn broertje en ik poeslief tegen mama dat we een verrassing hadden in de kast. Boem deur dicht en op slot en toen hebben we de hele snoeppot leeggevroten en toen papa vroeg waar mama was en het eten zeiden we 'die is verhuist' maar het duurde niet lang voor hij gebonk en geroep uit die kast hoorde.Oeh stouterds
O en ik bedenk me nog wat..wij hadden een berging onder de trap in de woonkamer en toen zeiden mijn broertje en ik poeslief tegen mama dat we een verrassing hadden in de kast. Boem deur dicht en op slot en toen hebben we de hele snoeppot leeggevroten en toen papa vroeg waar mama was en het eten zeiden we 'die is verhuist' maar het duurde niet lang voor hij gebonk en geroep uit die kast hoorde.Oeh stouterds
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 22 december 2015 om 16:46
quote:ChuckTaylor schreef op 22 december 2015 @ 16:20:
[...]
Twee mogelijkheden:
-of ik verander in een engeltje. Lief, mededogen, behulpzaam, ineens help ik oude vrouwtjes oversteken en praat ik netjes.
[...]
Twee mogelijkheden:
-of ik verander in een engeltje. Lief, mededogen, behulpzaam, ineens help ik oude vrouwtjes oversteken en praat ik netjes.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 22 december 2015 om 16:48
quote:melbrw schreef op 22 december 2015 @ 16:24:
Nog zo'n zwanger wonder heeft trouwens d'r man weggejaagd nadat kind geboren was. En dan verbaasd zijn ook nog. Ze was wel 100x gewaarschuwd op forum .Waar waar?
Nog zo'n zwanger wonder heeft trouwens d'r man weggejaagd nadat kind geboren was. En dan verbaasd zijn ook nog. Ze was wel 100x gewaarschuwd op forum .Waar waar?
dinsdag 22 december 2015 om 17:06
Ohhh wat fijn, heerlijk veel geschreven hier.! Eindelijk weer eens 4 bladzijden teruglezen.
Hier nog steeds erg druk met klussen, pffff.
Tijdelijk even geen pc alleen een oud laptoppie, maar viva op de laptop valt niet te doen zonder add blocker. Dus die er vanavond maar eens even opzetten!
Chuck blijkbaar oude bekende van hier? Ook oude bekende van mij??
Hier nog steeds erg druk met klussen, pffff.
Tijdelijk even geen pc alleen een oud laptoppie, maar viva op de laptop valt niet te doen zonder add blocker. Dus die er vanavond maar eens even opzetten!
Chuck blijkbaar oude bekende van hier? Ook oude bekende van mij??
dinsdag 22 december 2015 om 17:11
quote:ChuckTaylor schreef op 22 december 2015 @ 17:06:
Maar goed ik heb als t goed is nog 9 maanden te gaan wellicht een leuke record poging.
Laat dat even.
Je hebt me al uitgeroepen tot beschermvrouwe, ik sta het niet toe dat je een zwangermonster wordt.
Sta ik straks in een hoekje te schamen voor jou ofzo.
Maar goed ik heb als t goed is nog 9 maanden te gaan wellicht een leuke record poging.
Laat dat even.
Je hebt me al uitgeroepen tot beschermvrouwe, ik sta het niet toe dat je een zwangermonster wordt.
Sta ik straks in een hoekje te schamen voor jou ofzo.
dinsdag 22 december 2015 om 17:13
quote:Corona67 schreef op 22 december 2015 @ 16:36:
Mel. Heb je nog wat gehoord van de opperbaas en seau?
Yep, zodra de uitslag van het onderzoek (4 januari ) er is mag ik communiceren naar de post. Hij is vergeten me daar beperkingen in op te leggen.
Ik heb iemand van andere ploeg gesproken, hij wist van niks en wilde me helpen. Ik krijg van hem de mailadressen van iedereen.
Iemand van eigen ploeg gesproken, die wist van niks behalve iets aan roddels (niet ten nadele van mij ofzo, maar mensen zijn nieuwsgierig en praten zonder informatie met elkaar ) en wat hij van leiding had gehoord.
Was wel fijn om ff lekker te kunnenpraten met mensen die iedereen kennen.
Mel. Heb je nog wat gehoord van de opperbaas en seau?
Yep, zodra de uitslag van het onderzoek (4 januari ) er is mag ik communiceren naar de post. Hij is vergeten me daar beperkingen in op te leggen.
Ik heb iemand van andere ploeg gesproken, hij wist van niks en wilde me helpen. Ik krijg van hem de mailadressen van iedereen.
Iemand van eigen ploeg gesproken, die wist van niks behalve iets aan roddels (niet ten nadele van mij ofzo, maar mensen zijn nieuwsgierig en praten zonder informatie met elkaar ) en wat hij van leiding had gehoord.
Was wel fijn om ff lekker te kunnenpraten met mensen die iedereen kennen.