Napraattopic deel 48

20-12-2015 09:31 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 22 december 2015 @ 15:08:

[...]

Ruzie! Ruzie! Ruzie!

Ach hou toch je mond!

(Bram) Stoker(T)
quote:yette schreef op 22 december 2015 @ 15:08:

[...]

Me too.

Ik overweeg namens een familielid met xenofobie een donatie aan SR te doen, als kerstcadeautje Zo obstinaat word ik ook altijd van dat soort mensen.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 22 december 2015 @ 15:08:

[...]

Ruzie! Ruzie! Ruzie!Fijne kerstgedachte!
Ik heb onlangs minstens 100 van dat soort figuren van mijn fb gegooid.

Gelukkig geen intimi maar alles wat lid was van Nederland mijn Vaderland o.i.d., de PVV, of die opriepen tot opstand bij voorlichtingsavonden voor opvang van vluchtelingen etc. hup, weg er mee.

Het is nu nóg gezelliger op mijn tijdlijn.

quote:fietsie schreef op 22 december 2015 @ 15:23:

[...]

Fijne kerstgedachte!Daar was FG 2 jaar geleden al klaar mee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Eleonora-1 schreef op 22 december 2015 @ 15:33:

Ik heb onlangs minstens 100 van dat soort figuren van mijn fb gegooid.

Gelukkig geen intimi maar alles wat lid was van Nederland mijn Vaderland o.i.d., de PVV, of die opriepen tot opstand bij voorlichtingsavonden voor opvang van vluchtelingen etc. hup, weg er mee.

Het is nu nóg gezelliger op mijn tijdlijn.

Ja wat scheelt dat he? Ik heb rücksichtslos iedereen eraf gegooid die ik alleen maar had vanwege een spelletje dat ik toch nooit meer speelde. Gek genoeg waren dat ook precies de mensen waar al die enge onzin uit kwam, mijn andere FB-vrienden doen zulks gewoon niet.
Ja heel bijzonder.

Dat had ik met een hele club mensen die ik als figurant in mijn castingbestand had staan.

In die groep waren er veel die niet mijn kleur hadden zeg maar.

Hopla, weg er mee.
quote:Nouschi schreef op 22 december 2015 @ 15:37:

[...]

Daar was FG 2 jaar geleden al klaar mee.
Wie heeft er ook 200+ FB vrienden.. wat moet je ermee.
quote:Corona67 schreef op 22 december 2015 @ 15:47:

Wie heeft er ook 200+ FB vrienden.. wat moet je ermee. Mestvorken aan vragen en zo .

468.

Maar, ik heb mensen van over de hele wereld, heel veel leeuwenmensen en safariguides en zo. Wildlife mensen.

En heb familie en veel vrienden in het buitenland.
quote:yasmijn schreef op 22 december 2015 @ 16:00:

[...]

468.

Maar, ik heb mensen van over de hele wereld, heel veel leeuwenmensen en safariguides en zo. Wildlife mensen.

En heb familie en veel vrienden in het buitenland.Ow.. wist niet dat jij iets met leeuwen had..
quote:Fenrir-Greyback schreef op 22 december 2015 @ 15:57:

[...]

Mestvorken aan vragen en zo .Goed plan wel !:)

1200 nog wat.

En ik doe er van alles mee eigenlijk.
Ik heb normaal geen moeite met mensen van FB pleuren maar die van mijn voorbeeld is al vanaf mijn 18e (en dat is heel lang dus gezien mijn leeftijd) een goede vriendin.

Lief en leed, gein en ongein. En nu verandert ze in zo'n dom konijn.

Ik heb haar al eens mijn visie verteld, wil ze niet aan.. Tja. Om dan de hele vriendschap op te zeggen omdat ze op dat valk heel erg dom is gaat me te ver.

Maar ik baal wel van zulk gedachtegoed.
quote:Corona67 schreef op 22 december 2015 @ 16:04:

[...]

Goed plan wel !:)Ach, zo'n boerderijspelletje weet je wel. Eigenlijk hartstikke leuk om te doen, maar minstens 70% van mijn spelletjes-'vrienden' was fan van Wilders of een Vlaamse equivalent en dat lieten ze heel luidruchtig weten ook. De lol was er dus vrij snel vanaf, van dat spelletje. Ik heb er trouwens nog steeds 100+ over, dat viel me echt nog reuze mee. Gewoon gezellige mensen, en op wonderbaarlijke wijze ben ik ook ineens verlost van lelijke plaatjes van Red De Zorg en zo. Dus mij hoor je niet klagen hoor.
quote:yette schreef op 22 december 2015 @ 15:08:

[...]

Me too.

Ik overweeg namens een familielid met xenofobie een donatie aan SR te doen, als kerstcadeautje

Doen

Ik heb ook een tijdje geleden mijn vriendenlijst opgeschoond. Een enkeling vanwege dit soort uitspraken, verder zitten die gelukkig niet in mijn familie- en vriendenkring.
Tjezus, wat vals
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 22 december 2015 @ 16:07:

Ik heb normaal geen moeite met mensen van FB pleuren maar die van mijn voorbeeld is al vanaf mijn 18e (en dat is heel lang dus gezien mijn leeftijd) een goede vriendin.

Lief en leed, gein en ongein. En nu verandert ze in zo'n dom konijn.

Ik heb haar al eens mijn visie verteld, wil ze niet aan.. Tja. Om dan de hele vriendschap op te zeggen omdat ze op dat valk heel erg dom is gaat me te ver.

Maar ik baal wel van zulk gedachtegoed.Ik geloof niet dat ik vrienden zou kunnen zijn met een Wilders-aanhanger. Maar ik kan me voorstellen dat het lastig is wanneer iemand daar langzaam in verandert.
Tjezus, wat vals
quote:Eleonora-1 schreef op 22 december 2015 @ 16:07:

[...]

1200 nog wat.

En ik doe er van alles mee eigenlijk.Beetje zoals FG?
quote:MevrouwJack schreef op 22 december 2015 @ 16:13:

[...]

Ik geloof niet dat ik vrienden zou kunnen zijn met een Wilders-aanhanger. Maar ik kan me voorstellen dat het lastig is wanneer iemand daar langzaam in verandert.Ik weet zeker dat ze geen PVV stemt. Maar ze is wel veranderd van een leuke griet in een degelijke huismam met oogkleppen. Ja zonde.
quote:Corona67 schreef op 22 december 2015 @ 16:17:

[...]

Beetje zoals FG?

Nee, echt totaal anders.

Professioneel gebruiken mijn vakgenoten en ik fb uitbundig.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 22 december 2015 @ 16:23:

[...]

Ik weet zeker dat ze geen PVV stemt. Maar ze is wel veranderd van een leuke griet in een degelijke huismam met oogkleppen. Ja zonde.Hè get.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik pleur heel snel mensen eraf als het niet me niet bevalt. Maar deze is ook al eeuwig soort van familie. Voorlopig staat ze op kennis. Helpt ook.
Ik heb eigenlijk bijna geen familie op FB. Alleen de leuke mensen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven