Napraattopic deel 48
zondag 20 december 2015 om 09:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 22 december 2015 om 16:46
Hallo.
Hier bij de AH viel het heel erg mee met de drukte en ik heb zelfs niemand De Blik hoeven te geven.
Dus toch maar even een kerststol gehaald voor mijn post.nl bezorgmeneer. Die komt vandaag voor het laatst, hij heeft straks een andere route. De lieve man was helemaal gelukkig, hoeft hij niet meer elke dag van 9 tot 9 te werken.
Ik hoop dat de volgende meneer of mevrouw net zo betrouwbaar is als hij.
Hier bij de AH viel het heel erg mee met de drukte en ik heb zelfs niemand De Blik hoeven te geven.
Dus toch maar even een kerststol gehaald voor mijn post.nl bezorgmeneer. Die komt vandaag voor het laatst, hij heeft straks een andere route. De lieve man was helemaal gelukkig, hoeft hij niet meer elke dag van 9 tot 9 te werken.
dinsdag 22 december 2015 om 16:59
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 22 december 2015 @ 16:46:
Hallo.
Jeetje wat een goed idee! Onze bezorgmeneer is zo vriendelijk om aan te kloppen ipv bellen ivm de baby. Mega pluspunt!
En ik heb een keertje zelf een pakje kwijt gemaakt en toen dacht ik dat ik het niet gehad had. Dus toen dacht z'n baas dat hij het misschien kwijt had gemaakt. Maar nee, ik was net bevallen en in dat proces kennelijk m'n geheugen verloren en heb t pakje gewoon ergens in huis neergepleurd. Ik vond t een week na de valse beschuldiging op een onlogische plek. Oeps!
Kortom de beste man kan wel een presentje gebruiken.
Hallo.
Jeetje wat een goed idee! Onze bezorgmeneer is zo vriendelijk om aan te kloppen ipv bellen ivm de baby. Mega pluspunt!
En ik heb een keertje zelf een pakje kwijt gemaakt en toen dacht ik dat ik het niet gehad had. Dus toen dacht z'n baas dat hij het misschien kwijt had gemaakt. Maar nee, ik was net bevallen en in dat proces kennelijk m'n geheugen verloren en heb t pakje gewoon ergens in huis neergepleurd. Ik vond t een week na de valse beschuldiging op een onlogische plek. Oeps!
Kortom de beste man kan wel een presentje gebruiken.
dinsdag 22 december 2015 om 17:30
dinsdag 22 december 2015 om 17:32
quote:Solomio schreef op 22 december 2015 @ 17:30:
Ik heb de allersympathiekste pakjesbezorgmijnheer.
Weer op weg naar huis met oudste. Alles afdelingen zitten vol. Hopelijk een opnamemogelijkheid ergens volgende week.Maar ze zien er dus wel de noodzaak van in? Dat is al heel mooi. Sterkte de komende dagen, voor jullie allemaal
Weer op weg naar huis met oudste. Alles afdelingen zitten vol. Hopelijk een opnamemogelijkheid ergens volgende week.Maar ze zien er dus wel de noodzaak van in? Dat is al heel mooi. Sterkte de komende dagen, voor jullie allemaal
dinsdag 22 december 2015 om 17:33
dinsdag 22 december 2015 om 17:33
dinsdag 22 december 2015 om 17:45
quote:Solomio schreef op 22 december 2015 @ 17:30:
Weer op weg naar huis met oudste. Alles afdelingen zitten vol. Hopelijk een opnamemogelijkheid ergens volgende week.Alles vol, wat akelig eigenlijk. Komt dat van de donkere dagen voor kerst? Ik hoop dat er snel een plek voor hem is Solo. Wat verdrietig toch
Weer op weg naar huis met oudste. Alles afdelingen zitten vol. Hopelijk een opnamemogelijkheid ergens volgende week.Alles vol, wat akelig eigenlijk. Komt dat van de donkere dagen voor kerst? Ik hoop dat er snel een plek voor hem is Solo. Wat verdrietig toch
I like being a mess. It's who I am.
dinsdag 22 december 2015 om 17:55
quote:Nouschi schreef op 22 december 2015 @ 17:50:
Maar was hij ook thuis Solo? Ben je met hem weggeweest en weer rechtsomkeert zeg maar?Ja, hij was thuis. En aangezien hij geen gevaar is voor zichzelf of zijn omgeving gaat hij nu weer mee naar huis.
Maar was hij ook thuis Solo? Ben je met hem weggeweest en weer rechtsomkeert zeg maar?Ja, hij was thuis. En aangezien hij geen gevaar is voor zichzelf of zijn omgeving gaat hij nu weer mee naar huis.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 22 december 2015 om 17:57
quote:Solomio schreef op 22 december 2015 @ 17:55:
[...]
Ja, hij was thuis. En aangezien hij geen gevaar is voor zichzelf of zijn omgeving gaat hij nu weer mee naar huis.Zijn er wel gesprekken oid met hem geweest?
[...]
Ja, hij was thuis. En aangezien hij geen gevaar is voor zichzelf of zijn omgeving gaat hij nu weer mee naar huis.Zijn er wel gesprekken oid met hem geweest?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 22 december 2015 om 18:01
quote:Enn schreef op 22 december 2015 @ 17:57:
Wat is dan wel het zorgwekkende Solo?
Ga jij dat thuis met hem redden?
Sterkte. Zijn somberheid en zijn enorme starheid. Natuurlijk ga ik het redden. Peace of cake. Veel drank dan maar.
Wat is dan wel het zorgwekkende Solo?
Ga jij dat thuis met hem redden?
Sterkte. Zijn somberheid en zijn enorme starheid. Natuurlijk ga ik het redden. Peace of cake. Veel drank dan maar.
Your opinion matters. Just not that much.