Napraattopic deel 48

20-12-2015 09:31 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Solomio schreef op 22 december 2015 @ 17:55:

[...]

Ja, hij was thuis. En aangezien hij geen gevaar is voor zichzelf of zijn omgeving gaat hij nu weer mee naar huis.Dat is niet fijn.
Slijm keel zwanger kwaaltje
quote:pomona-struik schreef op 22 december 2015 @ 18:00:

Ik wil rijden in mijn schatje, maar gaat niet want mijn heup is erg stijf vandaag.

Ik kijk naar haar, ze staat voor de deur, zo een fantastisch mooie wagen.

Bijna drunk on pride..
Moeilijk hoor Solomio.

Ik wilde bijna bij de tweelingziel die zich zorgen maakt typen:

quote:Het zou ook het begin van een psychose kunnen zijn; daar komen ook afasie en agnosie bij kijken. Met name dat tweede, geen nieuwe informatie kunnen verwerken en blijven hangen in het eigen gelijk, kan een typische aanwijzing zijn.maar ik denk dat het grapje niet gaat worden gesnapt.
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
quote:pomona-struik schreef op 22 december 2015 @ 18:00:

Ik wil rijden in mijn schatje, maar gaat niet want mijn heup is erg stijf vandaag.

Ik kijk naar haar, ze staat voor de deur, zo een fantastisch mooie wagen.

Bijna drunk on pride..

Nou dan moet je haar maar gaan aaien als je er niet in kan rijden

Welke heb je?
quote:Moiren_ schreef op 22 december 2015 @ 18:04:

[...]

[afbeelding]Nou als ze een R8 voor de deur heeft staan snap ik het ergens wel
quote:Star schreef op 22 december 2015 @ 18:04:

[...]

Nou dan moet je haar maar gaan aaien als je er niet in kan rijden

Welke heb je?A4, rookgrijs, lederen bekleding, prachtvelgen, ze is geweldig!
quote:Star schreef op 22 december 2015 @ 18:05:

[...]

Nou als ze een R8 voor de deur heeft staan snap ik het ergens wel Al stonden er 10 (en zou ik weten wat voor auto het is), ik vind het echt
quote:pomona-struik schreef op 22 december 2015 @ 18:08:

[...]

A4, rookgrijs, lederen bekleding, prachtvelgen, ze is geweldig!Cool!
quote:Star schreef op 22 december 2015 @ 18:03:

Slijm keel zwanger kwaaltje Dan is mijn man zwanger!
quote:Moiren_ schreef op 22 december 2015 @ 18:04:

[...]

[img]http://r32.imgfast.net/users/3212/13/40 ... 949605.gif[/img]ik heb ze zelf gekocht en lang gespaard, ze is van mij en mij alleen. Elke cent heb ik zelf betaald, ze is purrfect en ze spint als een poesje nu weer. En ze kan 280 km per uur..
Solo, wat K U T! Houd je haaks meid.
quote:fietsie schreef op 22 december 2015 @ 18:10:

[...]

Dan is mijn man zwanger!Een kerstwonder!
ik ben dol op mooie snelle wagens!
quote:pomona-struik schreef op 22 december 2015 @ 18:11:

[...]

ik heb ze zelf gekocht en lang gespaard, ze is van mij en mij alleen. Elke cent heb ik zelf betaald, ze is purrfect en ze spint als een poesje nu weer. En ze kan 280 km per uur..

Je mag bijna nergens harder dan 100.

Ik kan me er echt helemaal niets bij voorstellen. Voor mij moet een auto rijden, meer niet.
quote:Star schreef op 22 december 2015 @ 18:05:

[...]

Nou als ze een R8 voor de deur heeft staan snap ik het ergens wel Ik niet. Maar ik heb ook echt niks met auto's. Wat niet wegneemt dat ik het soms best handig zou vinden hoor, een auto. Maar ik zie echt het verschil niet tussen een ouwe roestbak en een R8, qua functionaliteit. En dat is toch waar het om gaat he, dat het rijdt.
Magoe Struik, ik ben blij dat je blij bent .
quote:Fenrir-Greyback schreef op 22 december 2015 @ 18:13:

[...]

Ik niet. Maar ik heb ook echt niks met auto's. Wat niet wegneemt dat ik het soms best handig zou vinden hoor, een auto. Maar ik zie echt het verschil niet tussen een ouwe roestbak en een R8, qua functionaliteit. En dat is toch waar het om gaat he, dat het rijdt.

Yasmijn!!!!

Breng 's eerlijk terug!

http://www.hartvannederla ... en-twee-kostbare-leeuwen/
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Moiren_ schreef op 22 december 2015 @ 18:13:

[...]

Je mag bijna nergens harder dan 100.

Ik kan me er echt helemaal niets bij voorstellen. Voor mij moet een auto rijden, meer niet.

Een keer per maand rijd ik naar Duitsland... En dan trap ik op haar staart en ze haalt het met gemak, prachtbak en ik ben trots op mezelf, dit heb ik ondanks alles voor elkaar gekregen. Ik had ook al jaren geleden de pijp uit kunnen zijn.

Hierna wil ik een A6.
Waarom hebben jullie alemaal een fijne pakjes bezorger en ik niet (meer)?

Wij hadden hier een heel goeie, kende de mensen. Klopte gerust hier even op de zijdeur als hij vermoedde dat ik daar was. Ik pakte altijd alles aan van de halve straat want ben veel thuis. Deze man kreeg andere baan, nu een nieuwe en die is nogal ongeduldig, belt aan en klopt tegelijkertijd op het voorkamerraam, belt nogmaals en zodra hij beweging ziet pleurt hij het pakje tegen de deur en is weg. Ook een pakje voor de buren. Nou wil ik soms alles aanpakken maar soms ook niet. Is niet handig als ik zelf op vakantie ga bijvoorbeeld.

Het idee van dat kerstbrood is best leuk, maar ook wel jammer als zo'n man met meerdere broden wordt verrast. Ik (of eigenlijk zoon) geef(t) de meneer die hier elke week de stapels folders voor zoon brengt een envelopje met vijf euro.
Grappig, trots op spullen. Een van de redenen waarom mijn relatie vastliep. Ik kan daar echt helemaal niets mee.
En ze is gewoonweg geweldig, mooi, snel, alles wat het hart van de dochter van een garagehouder wil
quote:Moiren_ schreef op 22 december 2015 @ 18:20:

Grappig, trots op spullen. Een van de redenen waarom mijn relatie vastliep. Ik kan daar echt helemaal niets mee.altijd..
quote:pomona-struik schreef op 22 december 2015 @ 18:11:

[...]

ik heb ze zelf gekocht en lang gespaard, ze is van mij en mij alleen. Elke cent heb ik zelf betaald, ze is purrfect en ze spint als een poesje nu weer. En ze kan 280 km per uur..Ik ben geen autofanaat, maar let er een beetje op.. 280 heb ik dan ook nog nooit gereden.. Das wel heul hard

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven