Wat is jouw meest vreemde eet-tic?

maandag 13 oktober 2008 om 17:32
Ik doop altijd stukjes brood in de jampot. Op een of andere manier vind ik dat lekkerder dan de jam gewoon op mijn brood te smeren. De pot gaat zo alleen wel een stuk sneller leeg. Gelukkig heb ik maar eens in de zoveel tijd jam in huis.
Ik ben sowieso een fan van dopen, want ik vind het ook lekker om crackers in de yoghurt te dopen.
Oja en de (gesmolten) kaas die overblijft in het tosti apparaat eruit schrapen en van de vork af eten vind ik ook lekker, mits ze niet keihard zijn geworden.
Ik ben sowieso een fan van dopen, want ik vind het ook lekker om crackers in de yoghurt te dopen.
Oja en de (gesmolten) kaas die overblijft in het tosti apparaat eruit schrapen en van de vork af eten vind ik ook lekker, mits ze niet keihard zijn geworden.
dinsdag 14 oktober 2008 om 13:17
hahaha ja van die mensen die heeeel langzaam eten omdat ze alleen maar aan het praten zijn! vreselijk irritant.....dan denk ik altijd proef je wel wat je eet? En dan een half uur met hun vork in de lucht zweven en elke keer als die vork dan eindelijk hun mond in dreigt te gaan dan halen ze hem weer weg om te praten...grrrrrr
dinsdag 14 oktober 2008 om 16:37
zondag 26 oktober 2008 om 00:06
Ik heb er een heleboel...
- brood met boter en speculaas
- eerst het koekje van een liga weg eten en dan het middelste gedeelte, dat is namelijk het lekkerst.
- pasta kliekjes op brood
-chocoladepasta tussen twee theekoekjes
-hagelslag zo uit het pak eten
-rauwe champignons (en dan niet eentje tijdens het koken maar een heel bakje)
en o ja die melk bij de patat was bij ons thuis vroeger ook een gewoonte
- brood met boter en speculaas
- eerst het koekje van een liga weg eten en dan het middelste gedeelte, dat is namelijk het lekkerst.
- pasta kliekjes op brood
-chocoladepasta tussen twee theekoekjes
en o ja die melk bij de patat was bij ons thuis vroeger ook een gewoonte
anoniem_75685 wijzigde dit bericht op 26-10-2008 00:14
Reden: tiepvaut
Reden: tiepvaut
% gewijzigd
zondag 26 oktober 2008 om 17:58
Vlees bakken of het nou biefstuk is of gehaktballen, er blijft daarna altijd van dat aanbaksel liggen dat schraap ik dan met een verse witte boterham waar een beetje mosterd of een verse boterham wit met roomboter door dat aanbakselprutje ook dat heb ik van huis uit mee gekregen maar owh...wat is dat lekker zeg
zondag 26 oktober 2008 om 22:38
Nu ik erover nadenk, een kommetje brinta met melk 's ochtends is niet zo heel gek, misschien wel als je telkens weer een nieuw dun laagje op de melk schudt omdat het dan zo 'lekker vers en knapperig' smaakt? Wel lekker, dus ik doe het al zo'n ehm tien jaar wel (niet elke ochtend, maar met flinke regelmaat..)
En m&m's eten per kleur, doet iemand dat ook? En dan eerst de bruine en daarna een andere kleur enz.
Piccalilly bij de boerenkool vind ik heel normaal, maar mijn ex vond dat maar raar, die at liever appelmoes erbij, overigens eet hij dit ook het liefst bij de pasta. Verder is het een schatje,hoor. Hihihi.
Chutney bij de spaghetti, incidenteel.
En als ik weer eens zin heb in kaasdomino's, wat we vroeger thuis hadden, dan eet ik dat ook zo als vroeger op: eerst voorzichtig het wafeltje eraf happen en opeten en dan lekker die kaaslaag weglikken. En dan op die manier het hele blokje opeten.
Lollig toch? Verder ben ik reuze normaal.
En m&m's eten per kleur, doet iemand dat ook? En dan eerst de bruine en daarna een andere kleur enz.

Piccalilly bij de boerenkool vind ik heel normaal, maar mijn ex vond dat maar raar, die at liever appelmoes erbij, overigens eet hij dit ook het liefst bij de pasta. Verder is het een schatje,hoor. Hihihi.
Chutney bij de spaghetti, incidenteel.
En als ik weer eens zin heb in kaasdomino's, wat we vroeger thuis hadden, dan eet ik dat ook zo als vroeger op: eerst voorzichtig het wafeltje eraf happen en opeten en dan lekker die kaaslaag weglikken. En dan op die manier het hele blokje opeten.
Lollig toch? Verder ben ik reuze normaal.

maandag 27 oktober 2008 om 11:22
hihih leuk topic!
ik ben ook gek op brinta, maar dan gewoon koud... dus ik giet gewoon de koude melk op de brinta... is volgens mijn man heel raar.
en ook eet ik ( helaas bijna nooit!!) graag een verse witte boterham met boterhammenworst en daarop een vette klodder mayonaise( t liefst uit zo`n tube!)
oh en een krentenbol met kaas is idd heeeerlijk!!
ik ben ook gek op brinta, maar dan gewoon koud... dus ik giet gewoon de koude melk op de brinta... is volgens mijn man heel raar.
en ook eet ik ( helaas bijna nooit!!) graag een verse witte boterham met boterhammenworst en daarop een vette klodder mayonaise( t liefst uit zo`n tube!)
oh en een krentenbol met kaas is idd heeeerlijk!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
maandag 27 oktober 2008 om 11:36
maandag 27 oktober 2008 om 11:38
maandag 27 oktober 2008 om 14:10
maandag 27 oktober 2008 om 14:19
Koude pizza is idd favoriet: Ik bestel mijn pizza altijd om 4 uur, wordt hij meestal om 5 uur gebracht en laat ik hem koud worden tot 5 uur om vervolgens lekker op te eten
O ja ; Wat ik ook 1 x in de maand doe (want gezond lijkt het me niet. Maar ik zou het zo elke dag kunnen doen) Muffins bakken. Maar dan niet in de oven stoppen ; Dus eigenlijk gewoon ff muffinbeslag maken en dit de hele dag oplepelen. Krjg er geen genoeg van . en nog simpeler dan koken; gewoon water bij het pak gooie en klaar is kees. .MMMMMM

O ja ; Wat ik ook 1 x in de maand doe (want gezond lijkt het me niet. Maar ik zou het zo elke dag kunnen doen) Muffins bakken. Maar dan niet in de oven stoppen ; Dus eigenlijk gewoon ff muffinbeslag maken en dit de hele dag oplepelen. Krjg er geen genoeg van . en nog simpeler dan koken; gewoon water bij het pak gooie en klaar is kees. .MMMMMM
maandag 27 oktober 2008 om 14:40
quote:CherryBlossomGirl schreef op 26 oktober 2008 @ 00:06:
Deze zijn herkenbaar, hoewel ik niet een heel bakje champignons wegwerk, want gebakken vind ik ze wel lekkerder. Maar koekjes en andere dingen op een bepaalde manier eten doe ik wel.
Dus bijvoorbeeld inderdaad om het lekkerste deel van een koekje heen eten en dat dan als laatste eten. Bij een muffin vind ik de kop lekkerder dus ga ik eerst de onderste helft wegwerken. Bij heel veel koekjes en boterhammen eet ik eerst de randjes en dan pas het midden. Bij een spiegeleid eten eet ik eerst het wit en dan als laatste de dooier. Bij bananene eet ik het liefst ook naar het midden toe (steeds van beide kanten iets afhappen).
Hagelslag uit het pak zeker als er geen andere chocolade meer in huis is!
Deze zijn herkenbaar, hoewel ik niet een heel bakje champignons wegwerk, want gebakken vind ik ze wel lekkerder. Maar koekjes en andere dingen op een bepaalde manier eten doe ik wel.
Dus bijvoorbeeld inderdaad om het lekkerste deel van een koekje heen eten en dat dan als laatste eten. Bij een muffin vind ik de kop lekkerder dus ga ik eerst de onderste helft wegwerken. Bij heel veel koekjes en boterhammen eet ik eerst de randjes en dan pas het midden. Bij een spiegeleid eten eet ik eerst het wit en dan als laatste de dooier. Bij bananene eet ik het liefst ook naar het midden toe (steeds van beide kanten iets afhappen).
Hagelslag uit het pak zeker als er geen andere chocolade meer in huis is!
maandag 27 oktober 2008 om 16:29
Een plakje bladerdeeg laten ontdooien en het dan reepje voor reepje opeten;
paprikachips dopen in de cola;
Ketchup. Door de rijst, de pasta, bij patat, een gebakken ei (ook van wit naar geel Aikidoka!), knakworstjes, tosti's, gewoon op stokbrood...;
Zorbaman eet ribbelchips met cocktailsaus.
Wat een fijn topic dit, ik voel me begrepen en normaal.
paprikachips dopen in de cola;
Ketchup. Door de rijst, de pasta, bij patat, een gebakken ei (ook van wit naar geel Aikidoka!), knakworstjes, tosti's, gewoon op stokbrood...;
Zorbaman eet ribbelchips met cocktailsaus.
Wat een fijn topic dit, ik voel me begrepen en normaal.
maandag 27 oktober 2008 om 16:32
ha ha vivavalentino en snaggel, dat doe ik ook!!!! grappig!!!!!
ook zwarte beetje aangekoekte opgewarme hutspot, heeeeeeeeerlijk (zoiezo opgewarmd dag later lekkerder).
Snaggel ha ha ik doop ook altijd brood in jam pot (of pasta), maar wel super snel leeg zo iid, en doop brood (vooral lekker met geroosterd brood!!) in de vla of pudding.
verder dol op zelf gemaakte custard en dan vooral het bovenste velletje. (ha ha hoe dikker hoe beter!)
rest(jes) avondeten koud, zo net voor slapen gaan.
ook zwarte beetje aangekoekte opgewarme hutspot, heeeeeeeeerlijk (zoiezo opgewarmd dag later lekkerder).
Snaggel ha ha ik doop ook altijd brood in jam pot (of pasta), maar wel super snel leeg zo iid, en doop brood (vooral lekker met geroosterd brood!!) in de vla of pudding.
verder dol op zelf gemaakte custard en dan vooral het bovenste velletje. (ha ha hoe dikker hoe beter!)
rest(jes) avondeten koud, zo net voor slapen gaan.
maandag 27 oktober 2008 om 22:01
Hé Biol, wat lollig dat je je brinta ook koud eet! Ik ook, ik had er alleen niet aan gedacht om het er neer te zetten. Ik vergeet dat andere mensen het voornamelijk warm eten..
En de bruine m&m's worden het eerst weggegeten omdat het de lelijkste kleur is agossie wat zieluuug...
En jahoor, ik weet er nog één, geen muffinbeslag, maar cakebeslag. Een kleine portie, zegmaar als ZEER calorierijk toetje... voor als ik me echt even wil verstoppen, bij voorkeur genuttigd bij een echte chickserie van net5.
Tsja...
En de bruine m&m's worden het eerst weggegeten omdat het de lelijkste kleur is agossie wat zieluuug...
En jahoor, ik weet er nog één, geen muffinbeslag, maar cakebeslag. Een kleine portie, zegmaar als ZEER calorierijk toetje... voor als ik me echt even wil verstoppen, bij voorkeur genuttigd bij een echte chickserie van net5.
Tsja...

maandag 27 oktober 2008 om 22:40
quote:Shopalicious schreef op 27 oktober 2008 @ 11:36:
ik eet M&M"s ook per kleur!! De gele vind ik het allerlekkerst ( hoezo ingebeeld, alsof ze echt anders smaken.. haha..) en de bruine laat ik altijd liggen..ooowja de m&m's inderdaad. Maar die eet ik altijd zo dat er steeds van iedere kleur evenveel overblijven.
ik eet M&M"s ook per kleur!! De gele vind ik het allerlekkerst ( hoezo ingebeeld, alsof ze echt anders smaken.. haha..) en de bruine laat ik altijd liggen..ooowja de m&m's inderdaad. Maar die eet ik altijd zo dat er steeds van iedere kleur evenveel overblijven.