Entertainment alle pijlers

Wahaha! NKOTB are back ;-)

14-10-2008 14:18 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nietsvermoedend stond ik vanochtend mijn haar te fohnen toen ik door het geblaas heen hoorde op Q-music dat je kaarten kon winnen voor het concert van NKOTB. Fohn uit; hoorde ik dat goed?!

Jaaaaaaaaa, dus 3 februari in de Heineken Music Hall geven ze gewoon een concert! Als de sodeju smste ik vriendinnen, en die wisten het al (en waarom belt niemand mij dan even...?). Vanmiddag ga ik kaarten halen!

Ik was heel erg mega fan, zo'n 15 jaar geleden. Liep alle fanclubdagen af, ben naar alle 3 de concerten geweest en zelfs in 1994 stond ik nog vooraan toen ze voor een bliksembezoek even naar NL kwamen. Ik liep met een sleutelhanger van Donnie om mijn nek, want dat was m'n held. Had ongeveer 50 penvriendinnen van over de hele wereld die ook fan waren en schreef in 100en fb's (kort voor FriendshipBooks, wie kent ze ook nog?). Ik had niet alleen mijn muren vol posters, maar ook het plafond. Ik kocht elke week voor een-kweet-niet-hoeveel guldens (jaja) de nieuwste versie van Hitkrant, Popfoto, Bravo en SmashHits. Belde 3 vriendinnen meteen op als er een glimp van NKOTB was te zien op tv.

Ik was er nogal druk mee, dus En nu dus weer een concert! Niet dat ik de muziek fantastisch vind (alhoewel ik van het nieuwe spul niks ken - is er wel nieuwe muziek van ze...? ), maar ik ga er heen omdat het pure jeugdsentiment is. Wie nog meer?
Jaaaaaaaaaaaa, ze hebben nieuwe muziek! En nog leuke ook! Ik vind de nieuwe cd echt super!

Kijk hier maar eens: http://www.youtube.com/watch?v=5-duacGLpjY

Ik was vroeger ook fan, maar nog nooit naar een concert geweest. Ben nog een beetje aan het twijfelen of ik naar het concert ga... Stiekem wil ik erg graag, maar ik wil naar meer concerten en ik ken niemand die durft toe te geven dat ze vroeger ook NKOTB-fan was! :D
En Jordan is nog steeds lekker!
OMG!!! Dat is lang geleden...

'Step by step, oehhh baby! Don't you know you're my girhirhirlll!'
Niet meer zulke nieuwe kids dan volgens mij...
En wat zingen ze vals.....

Leuke pasjes en dansjes en zo maar het klinkt niet al te best zeg.
Even een oude koe erin gooien... Pas op!

Nieuwe kots in een blik. Zo noemden ze NKOTB bij mij op school. En waarschijnlijk op meerdere plekken!
Voor de goedkoopste kaartjes;

http://www.livenation.nl/artist/getArti ... Id/447061/

= mojo-site
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Geweldig!! Was vroeger helemaal verliefd op Joey, posters inderdaad overal waar je kijken kon, t-shirts van hun aan, plakboeken, alle tijdschriften waar ook maar een minscull plaatje instond kocht ik...

Tja, wel leuk zo'n concert, al moet ik zeggen dat ik het niet meer zo goed vind klinken (of was dat toen ool al maar wilde ik dat niet horen? )

Ik ken ook niemand die ze leuk vond volgens mij, zal eens navraag doen!
Ohw ja NKOTB! *zwijmel*

Ik zou wel heeeeel graag heen willen, moet alleen momenteel leven van een very tight budget. Ik ga zeker mijn best doen kaartjes te winnen!!! hihi... net als vroeger!

Ik weet niet eens meer hoe ze allemaal heten.. Ik was geloof ik Donny fan en hoe heet die ene ook alweer met die mega grote mond? Niet Joe, niet Jordan, niet die broer van hem maar die andere...

Nu zou ik m straal voorbij lopen trouwens.... not interested. Vroeger daarentegen?!?!?! jam
Kapara, bedoel je Danny?
Wisten jullie trouwens dat Jonathon (en Jordan) vroeger paniekaanvallen had? Een paar jaar geleden waren ze samen bij Oprah om erover te praten. Ziet er erg heftig uit!

deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=HD3dLTdr2RY

deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=gSb5dKyMwFw
Ja psies! Das de enige die over blijft... hahaha

Ik ga nu even bekijken hoe ze er nu uit zien... Ik durf eigenlijk niet, ben bang dat het tegen valt!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaa Danny is nog steeds de leukste!!

O yeah o yeah

Ik herken Joey helemaal niet!? Trouwens erg goed opgedroogd!!
Hmmm, net al 1 vriendin gevraagd die wil niet mee;-(

Die Joey is is idd goed opgedroogd zeg!!! Inmiddels is ie ook vader las ik ergens.
Ze zijn op Jon na, allemaal vader. over Jon wordt trouwens gezegd dat ie homo is..

Ik vind het echt zo leuk dat ze weer bij elkaar zijn
Hahaha, nog meer 'fans'

Ik heb schijnbaar een tijdje onder een steen gelegen, ofzo, want een paar vriendinnen waren al op de hoogte en sterker nog: 1 had al kaarten ("Oooooh, heb ik jou niet gemaihaild?!")!

De moeder van een vriendin zei altijd over Danny dat 'ie z'n asperges wel overdwars kon eten Ik vind Donnie nog steeds The Man, ik kan er niks aan doen...! Op Hyves is ook een pagina, over de 800 leden (including me, ofcourse)! Daar zitten wel een stel fanatiekelingen bij, zeg. Daar kan ik me nu niet echt meer toe zetten, maar zo'n concert is te leuk, natuurlijk.

Ik heb Oprah toendertijd ook gezien met Jon en Jordan. Ik schrok vooral van Jon En ik schrok trouwens ook van Donnie in The Sixth Sense, brrrrrrrr. Ik herkende hem in eerste instantie trouwens helemaal niet. Als 'ie zo in 1991 'Hangin' Tough' had gezongen was ik huilend onder m'n dekbed gekropen. Misschien doe ik dat nu ook wel als ik ze live hoor, nou ja, heb in ieder geval een leuk uitzicht

Heb vanmiddag m'n kaartje gehaald (vroegah lag ik een nacht van te voren bij de VVV, nu liep ik om 15u naar binnen en met 5 minuten stond ik weer buiten, MET kaartje!). Was zo blij als een kind Mijn zoontje van 2 zat in de wandelwagen te kijken, zo van:'Mama heeft 't weer!' Jaja, moeders gaat los 3 februari...!
Ik wist dus van niks en las het net hier, dat ze naar Amsterdam komen.

Heb net kaarten besteld en mijn vriendinnetjes gaan mee!!

Die geven het trouwens ook openlijk toe
Wat is dat toch voor rare trend dat veel te ouwe jongens en meisjes weer net gaan doen alsof ze hip en happening zijn?
Ik vond Donnie ook al lekker opgedroogd. Kijk iedere maandag naar Kill Point op Veronica, daar speelt ie in. Jammie!
Oooow, ik was vroeger helemaal hoteldebotel van ze!

Maar nu.. heb net die link op youtube even bekeken, en het ziet er niet echt goed uit hoor. Als je zou zeggen dat het een net opgericht clubje is, dat voor de gein zoiets doet geloof je het ook. Danspasjes niet synchroon, zangkwaliteit niet echt bijster goed, jammer! Maar goed, mss moet je daar doorheen kijken en je even weer heerlijk een tiener voelen als je daar heen gaat
Niet-synchrone danspasjes, niet super-zingend?

Dames, laten we ons wel even concentreren op de BELANGRIJKE zaken he!? NL:

JORDAN DOET NOG STEEDS ZIJN BLOUSE-OPEN-DANSJE!

WOEHAHAHA!

Kan wel zeggen dat ik dat waardeer

Boeien of ze knap zingen en dom dansen: ik heb het nu al zo leuk, herinner me vanalles. Was een leuke en vooral ongecompliceerde tijd, heeeeeeeeeeeerrrrrrrrlijk!!!
Oh_life, weet je ook nog steeds de meeste teksten? Echt zo grappig, want ik was fan toen ik een jaar of 10-11 was en eigenlijk nauwelijks engels sprak!

Ik heb heel veel oude filmpjes van vroeger teruggekeken en heb dubbel gelegen van het lachen. Nooit geweten dat Jordan en Jon een accent hadden! En wat was Jordan toch eigenlijk verschrikkelijk meisjesachtig vroeger (echt totaal niet zoals ik me hem herinner!)! En wat zag Joey er verschrikkelijk jong uit! En Donnie..tjah, die was vroeger ook al stoer! Maar ja, ik had het dan weer te druk met naar Jordan staren om dat te laten merken natuurlijk! Echt zo leuk dat ze weer bij elkaar zijn!
Wat leuk om dit allemaal weer te lezen!! Jaahhaaa, ook ik was jaren geleden NKOTB fan!!! Eerlijk is eerlijk. En ik moet toegeven het was ook een erg leuke tijd.

Posters, liedjes mee zingen, penvriendinnen die toen ook fan waren...

En toen jaren geleden was het zover ik mocht naar hun concert, maar wat denk je stond ik helemaal voor aan! Een perfect plekkie, val ik verdorrie flauw! Weg plek vooraan! Zo afgevoerd!

Maar goed inmiddels ben ik nu 33, en ga ik 3 februari naar hun concert in Amsterdam.

Maar het zal me niet nog een keer gebeuren dat ik flauw ga vallen.

Nee ik ga nu gewoon dan genieten.

Ook ik doe mee met Q-music dat je kaartjes kan winnen van hun concert, want mocht ik dan winnen hoef ik niet net als nu alleen heen te gaan...

Maar er zal vast veel mee doen aan die actie van Q-music.

En trouwens morgen is de laatste kans op die kaartjes..

Wat heerlijk net om Jordan ook zo even te zien met zijn danssie....

Ach ja niks mis met zijn lijf! Al zeg ik het zo!

De nieuwe cd van hun is ook gaaf!

Mijn favoriete nummer is toch wel het eerste nummer.

(Click,Click,Click!)

Weten jullie misschien hoe ik ze in het echt kan ontmoeten, ik zou heel graag Jonathan wel een keer een hand willen geven.

En de andere ook eventjes zien.

Ik hoorde via via dat de kans heel groot was dat ze in het Amstel Hotel slapen die nacht, (2 of 3 februari?) dus misschien dat ze na afloop van hun concert nog in gelegenheid zijn om op de foto te gaan.

Ik denk alleen niet dat ik in mijn uppie ga wachten op ze bij hun hotel, dat vind ik zo raar staan.....

Maar goed toegeven, leuk dat ze toch weer terug komen!

Tot het 3 februari is, geniet ik gewoon zo nu en dan van hun nieuwe cd waarvan ik toch nu nog echt vind dat die nummers weinig op de radio verschijnen... en 3 februari hoop ik een leuke avond te hebben!

Kan mijn man thuis lekker naar zijn favoriete programma kijken en ik ouderwets uitgaan in de Heineken Music Hall!!

Misschien tot ziens dan die dag, daar NKOTB fans / genieters.

Heerlijk die nostalgie..

Hartelijke Groeten;

Monique Bolhoven-Hoekstra(33) uit IJmuiden(NH)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven